Part 9.

50 2 0
                                    

Sutra

Andrea P.O.V.

Ujutru sam ranije ustala i obavila licnu higijenu.Nakon toga sam krenula da doruckujem zitarice sa mlekom.Proverila sam u koliko sati imam trening,i bio je u 11h,nakon toga sam ih obavestila da ce trening trajati 3h i da otkazu sve obaveze koje su imali pre 14h.sada je vec bilo 10h pa sam odlucila da krenem peske do sale u kojoj ce se odrzati trening.Usla sam u jednu prodavnicu i kupila cokoladno mleko od 500ml koje sam popila pre treninga jer ga obozavam.Nakon sto sam stigla do sale usla sam u nju  i donela lopte i cekala decke da dodju na trening.

Tadija P.O.V.

Stize mi poruka u grupu od Andree da ce trening trajati tri sata od 11h do 14h i da otkazemo sve obaveze koje smo imali.Krenuo sam na trening u 10 i 50 jer zivim pored sale u kojoj se trening odrzava.Kada sam stigao u salu otisao sam do svlacionice i tamo su vec bili decki,kada sam obukao opremu krenuo sam na teren.

Andrea P.O.V.

Decki su krenuli polako da dolaze i odlaze u svlacionice da obuku opremu.
Polako su dolazili na teren i rekla sam im da danas rade veoma tezak trening koji traje 3h.Prvo su se zagrejali,pa smo polako krenuli sa treniningom.Krenula sam da igram sa njima 1 na 1 i polako sam pobedjivala sve,kada smo to zavrsili  svako je imao svog para sa kojim ce da igra 1 na 1 da bi uvezbali dribling i sve ostalo,nakon toga su igrali 2 na 1 i sve tako.Kada smo to zavrsili  igrali su  10 na.Nakon toga su imali malu pauzu od 10min da bi se odmorili jer su 1h i 30min igrali.Ostatak treninga su igrali 10 na 10.










Izvinite jer nije bilo  delova,ali preuredjivala sam sobu i jos nekim radovaima i imala sam treninge pa nisam stizala da napisem ni jedan deo ali evo dela napokon san ga objavila,od ponedeljka krece skola i verovatno ce biti redji nastavci ali cu se potruditi da svake nedelje izlazi bar jedan deo


Football love and Basketball love Место, где живут истории. Откройте их для себя