Yolda Dumbledore bizim yanımızdan ayrılmadan önce bize büyük salon'un kapısında beklememiz gerektiğini söylemişti.
İçeri girdiğimiz de kimse yoktu galiba hepsi büyük salonda'ydı.Bizde büyük salonun kapısına ilerledik.
"Hepiniz Hogwarts'ta yeni bir yıla hoşgeldiniz."
Salonda büyük bir alkış yükseldi.Çoğu kişi bu sene son senesi olduğu için üzülüyordu.Çoğu kişi ise mutluluktan yerinde duramıyordu.
"Bu sene aramıza 8 arkadaşımız katıldı.Gelebilirsiniz çocuklar."
Demesiyle kapıyı açıp içeri girdik ben ortadaydım.Sol yanımda Liam,Lois ve Theo vardı.Sağ tarafımda ise Daniel, Justin ve Edward vardı.Arkamda ise Stiles duruyordu.
Herkesin gözü bizdeydi Prf.'lerin oturduğu masada 4 kişinin gözlerini üstümde hissettim.Oraya baktığımda bir kadının bana ne kadar benzediğini farkettim.Ama umursamadım.Seçmen şapkanın yanına geldiğimizde;
"Sandalyeye oturacaksınız ve başınıza seçmen şapkayı başınıza koyucam."
Dedi ve isimlerimizi okumaya başladı.
Hepsi sırayla seçmen şapkaya gitti ve Gryffindor çıktılar..Prf Mc.gonnagall'ın ismimi söylemesiyle irkildim.
"Lily Lena Diamond."
Yanına gidip sandalyeye oturdum.Seçmen şapka konuşmaya başladı.
"Hmm çok güçlü.Cesaretlide.Slytherin olamayacak kadar Hufflepuf.Hufflepuf olamayacak kadar da Rawenclaw.Zekasıda fena değil yeteneklide. Biraz soğuk bir tavrı var ama yakınlarına birşey olsa ortalığı yıkacak kapasite var.Ailenin hepsi Gryffindor da peki seni ne yapıcaz."
"Ailem mi?Ailem de mi büyücü?"
"Sanırım buldum SLYTHERİN."
Salon da büyük bir alkış koptu.Sandalyeden kalkıp bizimkilerin yanına gittim.Aslında binanım masasında olmam gerekiyordu ama Dumbledore'ye baktığımda oturabilirsin diye gülümsedi.
"Güzelim sen de neymişsin be."
"Valla benim tek takıldığım şey ailem de bir büyücüymüş."
Yanımda birinin bana seslendiğini duymamla o tarafa döndüm.
"Merhaba ben Hermonie Granger.Bunlar da arkadaşlarım tanıtın kendinizi çocuklar."
"Ben Luna Lovegood."
"Ben Ron Weasley."
"Ben Ginny Weasley."
"Ben Harry Potter."
"Ben Cedric Diggory"
"Ben Draco Malfoy"
"Ben Pansy Parkinson."
"Ben George Weasley."
"Ben Fred Weasley."
"Ben de Neville Longbottom."
"Ben Lily Lena Diamond.Bunlar da benim arkadaşlarım."
"Ben Louis Partridge."
"Ben Liam Dunbar."
"Ben Stiles Stilinski."
"Ben Theo Raeken."
"Ben Justin Dark."
"Ben Edward Grens."
"Ben de Daniel Arsle."
"Tanıştığımıza memnun olduk."
"Bizde."
Daha sonra Dumbledore'nin sesi Duyuldu.
"Ziyafet başlasın."
Dedikten sonra hepimiz yemeye başladık.Tabi Ben her zaman ki gibi çok yemiyordum.Hermonie'nin kulağına;
"Hermonie şurada oturan 4 Prf. kim."
"Siyah uzun saçlı olan Sirius Black.İksir dersine giriyor.Kahverengi saçlı olan Remus Lupin Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersinin Profesörü.Siyah saçlı olan James Potter.Uçuş dersine giriyor bana göre çağının en iyi kovalayıcısı.Son olarak kızıl saçlı olan ise Lily Potter,James Potter'in eşi hani daha demin tanıştığın Harry varsa onun annesi.Birde Kehanet dersinin Profesörü.Bence çok benziyorsunuz.
"Bencede.Neyse saol Hermonie."
"Bişey değil Lily."
Yemek yedikten sonra Prf. Dumbledore'nin yanına gidip oda numaranızı istedik ancak meşgul olduğunu ve bize oda numarasını Prf. Lily'nin vereceğini söyledi.Bizde şuan onun odasının önündeyiz.
"Lily hadi sen çal kapıyı öyle girelim."
"Niye ben ya!"
Dememle bana tip tip baktılar.
"Offff tamam ya."
Diyip kapıyı çaldım gel sesini duyunca içeri girdik Prf. Sirius,James ve Remus'ta oradaydı.
"Prf. biz oda numaramızı almaya geldik.Prf. Dumbledore sizin vereceğinizi söyledi."
"Ah tabi çocuklar Lena sen Slytherin yatakhaneleri dolu olduğu için Gryffindor yatakhanesinde 342. odada kalacaksın.Lois Liam ve Theo siz 413. odada.Stiles Daniel ve Justin siz 682.odada.Edward sende 262.odada kalıyorsun."
"Teşekkür ederiz Prf."
Diyip odadan çıkarken hepsinin bakışlarını üstümde hissettim.Acaba benle alıp veremedikleri ne var."
(Evet çikolatalarım bazı yerler filmle aynı.Bu kitapta James sirius remus lily yaşıyor.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts'ta Bulunan Dans Okulu
Teen FictionMerhaba Bu hikaye benim kurgum dans'ın hogwarts'ta ne işi var diyeceksiniz. Okuyup görün. (Dediğim gibi bu bir kurgu.)