Hellö
Ve soru cevap yapmak istiyorum. Bu pasajın altına sorular sorun, bunu karaktere de bana da sorabilirsiniz. Ben de cevaplayayım :)
İyi okumalar.
Baş ağrısı saatlerdir bedenimle adeta bir bütündü. Matematik gerçekten başımı ağrıtıyordu. Ve nedense bana hep sayısal hesaplamalar denk geliyordu. Yok şirketin yıllık planı yok gelecek yıl için gelir gider hesaplama hiç yoksa makalelerin frekanslarını hesaplıyordum.
Beynim sayısal için yaratılmadığını bas bas bağırırken derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. Elimdeki mavi dosyayı da istemsizce sıkıyordum. Saat öğlene yaklaşmıştı ve Gülşen isimli kız gelip öğleden önce stajyer olarak bir toplantıya katılacağını söylemişti. Ve yanında bir çok şey daha demişti. Ama o kısmı dinlemediğim için olaya dahil değildim. Bir kaç dakika öncede sevili patronum odadaki varlığından habersiz olduğum telefonu çaldırıp odasına gelmemi söylemişti.
İçeriden gelen 'gel' sesi ile kapının kulpunu çevirip içeri girdim.
Masanın arkasında oturan adam önündeki dosyaları inceliyordu. Kapıyı kapattığımda bakışları bana döndü ve "Hoşgeldin İrem, gel otur" dedi. Yumşak çıkan sesi kulağıma hoş gelsede bir ürperti hissetmiştim.
Yine de yüzümdeki gülümsemeyi silmeden masanın karşısındaki koltuğa oturdum.
Şahsen dün akşamki olanlardan sonra kovulmadığım için şükrediyordum. Onun yerinde hangi insan olsa beni çoktan kovardı. Ancak o üstüne üstlük olaya dahil olmuş ve espri yapmıştı.
Espri yaptığını nereden biliyorsun? Gerçekten gay olamaz mı
Düşüncelerim bir anlığına dilimi ısırmama neden oldu. Olamazdı! Böyle seksi kaslar, bu vücut, bu boy, bu pos... Hayır hayır! İhtimali bile çok saçmaydı!
"Toplantı birazdan başlayacak."
Az öncekine nazaran daha katı olan sesi duyduğumda bulduğum ana odaklanmıştım.
Acaba gerçeken gay olup olmadığını sors-
İrem gay ise gay, değilse değil Sana ne
Kes sesini! Belki adamı yatağa atacağım.
İflah olmaz azgın bir karısın İrem patronuna da yavşamazsın be
İç sesimin salak olduğunu bir kez daha anladım.
Salak! İç! Ses! En! Çok! Patronlara! Yavşanır!
Hadi bunu bilmiyorsun daha önce 'hiç patronumla ateşli gece' gibi porno başlığı da mı görmedin?
Çok cahil bir iç sesim var. Kesinlikle.
"Hazır mısın? Sanırım girdiğin ilk toplantı olacak?"
Düşüncelerimi ikide bir katleden adama sinirle bakmak istesemde 'kovulmama politikam' doğrultusunda yüzüme sahte bir gülümseme ekleyip onu "Aslında değilim. Çünkü harika geçeceğinden eminim." diye cevapladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKRETER +18
Teen FictionBEN O SÜRTÜĞÜM!! Zihninde yer edinmiş sürtük kız imajının ete kemiğe bürünmüş hâliyim. Baş rollerin düşmanı, seninse içine oturan o karın ağrısının başrolüyüm. Yan karakter olan benim, beni izleyen sensin. Ayartıcı ve kışkırtıcıyım. Hiç hoşuna git...