2.rész

103 8 0
                                    

Reggeli csöndet Panni szakította meg.
Mióta voltál fent?- kérdezte.
Reggel 7.- zártam le.
Ja akkor ok.- mondta.
Egyébként mit álmodtál? - kérdeztem közben Pannit néztem.
Hát azt...- kezdte Panni.
Bocs de miről maradtam le- kérdezte Ricsi.
Ja csak Panni valami nagyon rosszat álmodott.-  néztem Ricsire.
Ja oké, és mi volt az?- nézet Pannira.
Azt akarja elmondani.- mondtam , majd bekaptam egy újabb falatot a reggelimből.
Ok bocs, folytasd.- mondta Ricsi
Szóval. Egy fura helyen voltam, talán egy erdő volt. Éppen egy fura elhagyatott ház, kastély, kórház felé sétáltam. Fura hangok suttogták nekem hogy ne menj be, megbánod, dilis, fuss és hasonló dolgokat. De én be mentem. Egyik pillanatba egy férfi alakot láttam meg . Olyan 17 év körüli. Majd egyik pillanatba mögöttem termet. Megfogta a vállam. Ebben a percben felkeltem.- mondta. Engem kirázott a hideg. De nem az álom miatt. Hanem az említett férfiról. Benne volt az én álmomban is. És nekem is meg érintette a vállam.
A gondolatom Ricsi szakította meg.
Baszki- mondta.
Mi az?- néztem rá.
Nekem is benne volt ez a férfi az álmomba. - mondta mire kirázott a hideg újra.
Nekem is- nyögtem ki.
Mi???- nézet ránk Panni.
Ne beszéljünk róla- mondtam.
Ja- mondta Ricsi.
Ezek után csendben befejeztük a reggelit. 
Felmentünk. Megbeszéltük hogy ki próbáljuk a medencéket. 1 órával később mind fürdőruhába sétáltunk a medencék felé.
Már nem foglalkoztunk a különös férfiról. Felszabadultan beszélgettünk nevetgéltünk. Megérkeztünk a medencékhez. Volt egy csomó medence. Mindet ki próbáltuk. Épp a víz alól jöttem fel( Ricsi belökött ) mikor 3 nő jött be egy mikrofonnal a kezébe.
Kedves vendégek- kezdte mire mindenki rá nézet.- elmondanánk a programokat- mosolygott végig a társaságon- Ma ( hétfő) múzeumi látogatás lesz és vízi erobik nyugdíjasoknak és öregeknek.Kedden bazározás és állatkert látogatás , Szerda esti séta a gyönyörű kivilágított erdőben.....- majd sorolta tovább- ha érdekel valakit bármelyik program akkor a portán lehet jelentkezni- mondta majd elment.
Megy valaki valamire?- kérdezte Panni.
Aha nagyon érdekel a nyugdíjasoknak és öregeknek való erobik- mondta Ricsi miközben full komoly fejet vágott.
Belőlem és Panniból kitört a röhögés .  
Ricsi csak mosolygott rajtunk. Miután nagy nehezen abba hagytuk fürödtünk még egy kicsit majd felmentünk.
Hova mész?- kérdezte Ricsi.
Felíratom magam a múzeumi látogatásra- mondtam- titeket írassak fel valahova?
Igen- mondta Panni- a bazározásra meg az állatkertre meg akkor a múzeumi látogatára!
Rendben. Ricsi?- néztem rá.
Hát minden re amire ti mentek meg az erobik.- mondta majd nevetve kimentem az ajtó.
Majd sorra kerültem.
Szia! Szeretnék feliratkozni néhány dologra.- mondtam mosolyogva.
Szia! És mire eset a választásod?- nézet vissza.
Hát a múzeumi látogatásra az állatkertre, a bazárra szeretném felíratni magam és két barátom.- soroltam.
Rendben a szoba szám kell csak.- nézet rám.
137- mondtam.
Rendben itt a papír a programokról, indulási pontokról és a többi programról.- mondta majd átvettem a papírt.
Nagyon szépen köszönöm- néztem rá.
Szívesen- nézet vissza a papírjaira .  Vissza mentem a szobába.
Na itt a papír- raktam az asztalra- Ricsi sajnálom de már vége lett az erobiknak- néztem rá mosolyogva.
Ne!- mondta szomorúan.
Sajnos de- néztem mélyen a szemébe.
Uuu de jó lesz- örült Panni.
Az - mondtam.

Egy elhagyatott elmegyógyintézetbe zárvaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora