-Elegem van- sóhajtott mellettem Tori-hogy lehet egy töri óra ilyen unalmas?
-Nem tudom. Ennél még a matek is izgalmasabb.
-Ott a pont-bökött oldalba.
-Mennyi van még?
-5 perc
-Óh a francba- dőltem hátra látványosan.
-Minden rendben, Ms. Harris?-kérdezte a tanárúr, mikor hangos koppanással ütődött neki a székem a falnak.
-Ne aggódjon, nem okoztam plusz papírmunkát, Mr. Hirsch.
-Nagyszerű-csapta össze a tenyerét, majd felírta az utolsó mondatot a táblára-mára végeztünk hölgyek, urak.Összeszedtük a cuccunkat és elindultunk a szekrényeinkhez, ahol a hátizsákot leváltottuk a tesicuccra és mentünk is átöltözni.
-Hey, Martinez, leírtad az utolsó mondatot?-kérdeztem a lánytól.
-Áh, lefotóztam. Kell?
-Megtisztelsz-pukedliztem.Gyorsan felkaptuk a sportcuccot magunkra és becaplattunk a tornaterembe. Mr. Brownnak megint a szokásos önelégült vigyor ült az arcán. Ebből tudtuk, hogy ma meghalunk. Ám meglelepetésünkre megjelent 4 srác az osztályunkból.
-Mit keres itt Jack Hotchner a haverjaival? Ha megint megússzák a tesit, mert Mrs. Brown az asztmájára hivatkozva beteget jelentett, akkor nem tudom mit csinálok.
-Nyugi Tori, ma összefutottam a nővel. Bent van.
-Hát akkor meg mit akar Hotchner?
-Ötletem sincs.Ekkor az említett fiú megszólalt.
-Helló csajok. Ma mi tartjuk nektek a tesiórát, ugyanis kell egy lány a partizáncsapatba és meg akarjuk tudni, hogy mire vagytok képesek. Adjatok bele mindent, mert a csapat, ha megnyeri az állami bajnokságot, akkor mehet az országosra, LA-be!
-Hé, Hotchner, nem akarok akadékoskodni de ti benne sem vagytok a csapatban-szólt Tori-ráadásul múlt héten vették fel Lohan-t a végzősöktől!
-Köszi Remon az infót-biccentett az említett-de kell a tartalék és a mi feladatunk kiválasztani, ki legyen az.
-Vettem főnök-szalutált gúnyosan a barátnőm.Majd elkezdődött az óra. A teremben egy konkrét akadálypályát építettek ki, ahol a szekrényen átugorva vetődni kellett, különféle nagyságú gerendákon kellet átmásznunk, a bordásfalra helyezett padok alatt kellett átkúsznunk.
Aztán megfuttattak minket. Lassú-sprint-lassú-sprint váltással. Csak akkor álltunk meg, mikor már csak 10 perc maradt az órából. Tartottak egy teljesen korrekt nyújtást, majd kaptunk 2 percet inni és kifújni magunkat.-Te, Hotchner, és mikor fogunk dobni?-kérdezte Lily- csak mert ezek után előbb leszek FBI ügynök, minthogy eldöntenétek, hogy bekerülök-e a csapatba vagy sem.
-Nyugi Lily, az majd most jön-mondta Troy.Ekkor megjelent Daniel egy adag gumilabdával.
-Jól van lányok, álljatok be egymás mellé egy sorba úgy, hogy mindenki előtt legyen egy bordásfal. Pompás. A feladat egyszerű: dobom a labdát, elkapod és bedobod abba a részbe, ahol két fok között egy nagyobb rés van a tetején. Világos?
-Igenis kapitány-mondtuk unottan.Az első néhány lány nem találta el a megadott helyet. Volt akinek alá, volt akinek felé vagy egy másik bordásfalra ment. A nagy áttörést Lily hozta meg, aki 5-ikkén a sorban elsőnek dobta be a két fok közé a labdát. Köztünk csak Summer és Anne állt. Anne szintén nem találta el, Summeré helyet talált, de nem volt elég erős ahhoz, hogy ott is maradjon.
-Ez most komoly, srácok?-kérdeztem, mikor nekem dobták a labdát.
-Baj van Harris?-kérdezett visza Daniel.
-Áh, dehogy, csak itt dekkolunk és bordásfalat dobálunk ahelyett, hogy egy menetet játszattatok volna le velünk.
-Figyu, ne most pofázz, ha nem akarsz bekerülni, akkor csak add tovább a labdát Torinak-mondta a negyedik tag, Travis.
-Idegesítő vagy Travis Gordon-vontam meg a vállam és megcéloztam vele a srác fejét. El is találtam, olyannyira, hogy hátratántorodott.
Persze mindenki kiröhögte, majd végigment a sor. Még ketten betaláltak.-Lily, Liz, beszélni szeretnénk veletek, többieknek vége, mehettek öltözni-szólt Hotchner.
Lilyvel elindultunk a fiúk felé.
-Lily, te menj Danielhez-kérte a lányt.
-Mi volt ez az egész Hotchner?
-Nyugi. Lily bekerül tartaléknak, de veled másról szeretnék beszélni. Gyere, menjünk arréb.
BẠN ĐANG ĐỌC
Start it young (Criminal Minds ff)
FanfictionQuanticoban az FBI közelsége ellenére egyre több a bűnözés. Igaz, csak piti kis lopások, és ezekkel a szövetségiek nem foglalkoznak. Ekkor 4 srác a helyi középsuliból úgy dönt, hogy ráállnak a lopásokra. Ám már az első fickónál rájönnek, hogy egy lá...