Sabaha karşı bir ölüm...

134 13 2
                                    

Ertesi sabah uyandığımda telefonumda binlerce mesaj vardı Ve birçok işim ilk olarak işlerimi halledip ardından telefona bakacaktım kahvaltımı edip giyindim ardından yeni giysiler için yola çıktık mağazaya gittiğimizde korku doluydum.. uzun süredir bu kadar insan görmemiştim hele ki o mesaj sangwoo beni bulsun istemiyorum artık onsuz yaşamak zorundayım.

~ xxxxx
Bana cevap yaz Bum🤗 beni özlemedin mi?
Yoksa o sikik polise mi kaçtın elma dersem çık armut dersem öl!
Armut!
.
.
.
Uh yine .. hattımı değiştirdim ama nasıl buldu beni peki alışverişe odaklanmalıyım.

Bana cevap vermemek ha! Polisle olduğuna   Emin'im bugün o polis bozuntusunun evine gideceğim bum u alıp getireceğim bu artık büyük bir mesele.

Onu çok özledim belkide yazmalıyım.

~ Mısır Sürtüğü
Sangwoo.. neden böyle şeyler yazıp duruyorsun
Sen ve o kadınlar mutlu beni bırakmalısın ayrıca ben sana Yada seungbae ye mecbur değilim bende güçlü Ve Çalışkan'ım kendime bir hayat kurdum lütfen beni anla.

~ xxxxx

Seni anlayacağım tek konu ölmemek için yalvarman Bum sen bensiz bir hiçsin!

~ Mısır Sürtüğü

...

~xxxxx

😁😁😁 şimdiden dilini yuttun Ha komik.

Cevap Yok ya!
Bulacağım seni burda olduğuna Emin'im artık.

Hey bu giysi sence nasıl gecenin konusuna uygun mu dostum ?

- oldukça iyi birşey mi oldu Bum iyi görünmüyorsun?

Sadece biraz acıktım Ve heyecanlıyım.

-Bu iyi şimdi yemeğe gideceğiz kostümünü seçtik dimi?

Evet bunlar bana tam uyacak.

Ödeme ardından yemek için bir restoranda gittik garip ki rezervasyonumuz vardı herşeyi saatte plana uyduruyor yine o hep böyleydi .. akşama kadar çok eğlendik ardından sahneye çıkmalıydım maskeden bazen göremiyordum ışığı çok parlaktı.

Hoşgeldiniz hortlaklar takımı!
Bugün ölümü öldürüyoruz .

Gözlerim birini arıyordu sangwooyu bu en sevdiği bardı Ve o .. oradaydı tam karşı masada kadınlarla eğleniyordu keşke sangwoo keşke benimle de eğlenseydin.

Yine şu kemik torbası nereye baktığını görmeyi çok isterdim nasıl bir kız bu kadar zayıf olabilir ki?
Kuru bir tahta gibi göğüsleri bile yoktu.

Sangwoo beni gör isterdim değerimi bil ama artık anladım sen kadınları seversin benimle sadece oynadın bugün sana veda edeceğim sangwoo..

Beni yavaşça öldürüyorsun~

Beni yavaşça öldürüyorsun..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin