Bu da ne?! İnanamıyorum...
Şuanda havada havai fişeklerle "yılbaşın kutlu olsun Deniz " yazıyordu ve Kenan Doğulu'nun "Tencere kapak" şarkısı çalıyordu. Şuan içim kıpır kıpır. Soğuktan mı heyecandan mı bilinmez içimi hissetmiyorum. Bizim evin tam karşısına baktığımda ise , hayır bu olamaz!
Karşımda Eray var. Sadece bana karşı evden gülümseyip el sallıyor. Yanımdaki Selin'le Ceylin ise olayı anlamaya çalışıyormuş gibi Eray'a bakıyorlar. Ben sadece yerimde dikiliyorum. Hiçbir şey yapmadan ,ağzım açık bir şekilde Eray'a bakıyorum. Yaklaşık 10 dakika sonra anca kendime gelebildim ve ona el salladım. Eray bana eliyle telefon işareti yapınca Ceylin telefonumu almaya gitti. Telefonu elimde sallayınca Eray aradı:
- Alo
-Alo, yılbaşın kutlu olsun Deniz.
-Senin de Eray. Yaptığın sürpriz için çok teşekkür ederim. Bu arada orada ne işin var senin?
- Sen dememiş miydin "keşke yakınlarda olsaydın da birlikte kutlasaydık" diye bende en yakın buraya kadar gelebildim.
-Anladım en yakın buraya kadar gelebildiğini de, oraya nasıl çıktın? Orası birisinin evi değil mi ?
- Yooo
- Nasıl yani?!
- 2. sürprizim de aslında bu Deniz...
- Anlamadım?
- Deniz ben buraya taşındım!!
- NEE!? İnanamıyorum Eray . Gerçekten mi?
-Evet Deniz. Aramızda yarım saatlik mesafe vardı. Artık 1 dakikalık mesafe bile yok. Buradan daha rahat görüşebiliriz diye düşündüm.
- Çok iyi düşünmüşsün.
Selin ile Ceylin meraktan çatlamaması adına olanları anlattım. Onlar benim kadar çok sevindi bu duruma. ( Tabii ki benim adıma).
Neredeyse yarım saat geçmişti ve ben hala Eray'ın buraya taşınmasına inanamıyordum. Benim için kendi evini bırakıp teee buralara kadar gelmişti. Sonra aklıma bir şey takıldı. "Eray'ın ailesi bu duruma ne demişti" bana daha önce hiç ailesinden bahsetmemişti. Sadece dizimin çıktığı gün "Onlar uyuyorlardı, fark ettirmeden çıktım" demişti. Ama normal bir aile, sevdiği kızı daha fazla görmek için onun karşısındaki eve taşınmasına asla izin vermezdi. Yarın ilk işim onunla bu konuyu konuşmak olacaktı.
İşler tuhaflaşmaya başlamıştı...
Ama olsun gecenin devamı var sonuçta(pijama partisiii)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüyadaysam Uyandır
Teen FictionBen Deniz. Her şey ben ergenlik çağındayken annemin ve babamın trajedik bir şekilde trafik kazasında ölümüyle başladı. O an, o dakika ve o saniyeden sonra benim hayatım tamamiyle değişti ve bir daha da eskisi gibi olmadı. Yeri geldi bu değişimimin i...