Als ik een manier probeer te bedenken om hier onopvallend weg te lopen gaat mijn telefoon al snel weer.
(R) Als je niet snel naar boven komt dan kom ik naar beneden, gooi ik je over m'n schouder en draag ik je de trap op
Oké als ik zelf de trap op loop dan valt het in ieder geval minder op dan dat Reede me komt halen. Ik moet lachen om zijn dwingende toon. Al geloof ik wel wat hij zegt. Ik weet zeker dat hij me echt zou komen halen als ik niet opschiet.
Denise, Callum en Jack zijn aan het lachen. Ik denk dat het ze niet zal opvallen als ik naar binnen glip. En tegen de tijd dat ze het wel merken ben ik al boven.
Met de handdoek om me heen geslagen loop ik naar boven toe. Reede zijn deur naar de trap staat op een kiertje. Ik loop snel verder door naar zijn kamer terwijl ik me met elke stap meer opgewonden voel.
Als ik binnenkom zie ik Reede op de bank zitten. Hij heeft zich alweer omgekleed in een sportbroekje.
'Daar ben je eindelijk' zegt hij als hij me hoort binnen komen. 'Ik wilde je net komen halen'
'Ja dat geloof ik' zeg ik tegen hem.
Hij grijnst verleidelijk naar me en staat op.
'Kom eens hier bij me' zegt hij terwijl hij zijn ogen niet van me af houd.
Ik doe wat hij zegt en net als ik voor hem sta, sta ik stil. Reede trekt zachtjes aan mijn korte handdoek waardoor die gelijk op de grond valt.
'Reedeeee' zucht ik.
'Jeeeesssss' doet hij me na.
'Die bikini staat je echt geweldig. Je hebt echt geen idee hoe mooi je er uit ziet'
Ik kijk naar de grond. Met dit soort dingen maakt hij me altijd verlegen.
'Hoe laat moet je morgen naar je werk?' vraag ik aan hem. Het is al best wel laat en ik wil niet de reden zijn dat hij de volgende dag de hele tijd moe is.
'Om zes uur sta ik op en om zeven uur vertrek ik' antwoord hij.
'Moet je dan niet zo al gaan slapen, anders ben je dood op. Het is al elf uur' zeg ik tegen hem.
'Ik wil eerst nog een keer bij jou zijn. Je hebt geen idee wat je met me doet als je zoiets aan trekt. Je bent gek als je denkt dat ik nog op iets anders kan letten dan op jou'
Hij legt zijn hand op mijn wang terwijl hij me aan kijkt. Zijn andere arm legt hij op mijn middel. Daarmee trekt hij me een beetje naar zich toe. Ik voel vlinders op komen in mijn buik.
Hij legt mijn haar over één schouder en kust me in mijn nek. Ik voel kippenvel ontstaan over mijn hele lichaam. Ik begin zwaar te ademen wat hem nog meer aanspoort om door te gaan. Ik voel zijn hand naar het strikje van mijn bikini op mijn rug gaan. Voor ik het weet maakt hij hem los en legt hij zijn handen op de zijkant van mijn borsten. De rest is nog verborgen onder het kleine stukje stof wat nog aan mijn nek vast zit. Ook daar gaat zijn hand naar toe. In één beweging maakt hij het los en ik zie mijn bikini top op de grond vallen.
'Fuck, hier zal ik nooit aan kunnen wennen. Je bent zo mooi. Je tieten zijn zo geil als ik ze zo mag zien' zegt Reede.
Ik merk gelijk dat mijn lichaam heftig op zijn woorden reageert. Deze jongen is veel te goed met woorden. Hij maakt me helemaal gek ermee. Ik kijk hem aan met grote ogen in afwachting van wat hij hierna gaat doen.
'Doet het nog erg veel zeer?' vraagt hij aan me.
'Nee, het is een beetje gevoelig maar het doet geen zeer' zeg ik.
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
DragosteJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...