SELAM güzelliklerim abilerim ve miniklerim....
Çok beklettim biliyorum. Kusura bakmayın. Gerçekten çok yoğunum ve üniversite sınavına hazırlanıyorum.
Ama bir daha bu kadar uzun sürmez bölüm atmam.Ve 12. bölüme bakmanızı rica ediyorum çünkü fotoğrafını değiştirdim. Ben yaptım Umarım beğenirsiniz.💜💜
Fotoğrafa bakanlar yorumları buraya alalım.Nasıl buldunuz??
Bu arada kitapla ilgili bir tanıtım yapmak istiyorum ve arada fotoğraflar paylaşacağım Instagram'dan. Takip ederseniz sevinirim.💜💜
Instagram : zeynep_vm6
İYİ OKUMALAR...
Çalan alarmla gözlerimi açtım. Hemen Alarmı kapattım.
Tekrar uykuya dalmak istedim.
Çok uykum vardı.
Dün gece hiç uyuyamamıştım. Mert'le birlikte uçurumun kenarında kalmıştık sabaha kadar.
Nasıl mı??Beni bırakmayacağını söylemişti. Dakikalarca öylece kalmıştık.
Nefesi yüzümde, eli belimde, gözleri gözlerimdeydi. Sanki Herşey durmuştu. Herkes bizi izliyordu. Yıldızlar, gece, karanlık, ay, taşlar, rüzgar sanki hepsi bizi izliyordu..
Kendime gelmeliydim. Ben Ebrar'dım. O Alara'yı seviyordu, beni değil.
-Şey geç oldu ben gideyim, dedim yüzümü çevirerek.
-Gitmesen.
-Anlamadım.
Duymuştum. Bana gitme demişti. Duymazdan geldim.-Tamam dedim ben de seni eve bırakayım.
"Yalancı gitme dedin. Ve beni eve bırakmamalıydı. Azra'nın yanına gidecektim."
-Yok ya ben giderim, dedim.
-Yürüyerek mi? dedi sırıtarak
"İstesem yürürdüm ama hava bayağı kararmıştı."
-Taksiyle giderim.
-Alara ne taksisi. Biz ıssız bir yerdeyiz unuttun mu?
" Offf haklıydı. Issız bir yere gelmiştik. Kimsecikler yoktu. "
-Ben seni bırakırım. Hadi gel,dedi arabaya binerik.
Mecburen gidecektim. Yanaklarımı şişirip arabaya bindim. Mert hemen arabayı çalıştırdı.
-S*ktir, dedi direksiyona vurarak.
-Ne oldu, dedim birden
" Bana şaşkınca bakıyordu. Niye öyle bakıyordu ya."-Şey özür dilerim. Öyle demek istemedim.
"Ne demek istememişti."
-Araba çalışmadı diye küfür ettim.
Kaşlarımı çattım, küfür ettiği için mi özür dilemişti. Ne vardı ki bunda. Tabii hızlıca başımı Mert'e çevirdim.-Ne!! Araba çalışmıyor mu?
-Maalesef, dedi yüzünü eğerek.
-Peki şimdi ne yapacağız?
-Burada kalacağız.
-Burada mı? Yok olmaz. Dur ben hallederim dedim, çantamdaki telefonu çıkararak.
Azra'yı arayıp yardım isteyecektim mecburen. Yollardı birini.
-Telefon çekseydi taksi çağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizenin Felaketi
Misterio / Suspenso'GÜNEŞ DÜNYA'NIN OLSUN SEN DE BENİM🌙 "Beni ne kadar bataklığa itselerde hesaplamadıkları bir şey vardı.." "Ben Ebrar Sönmez'im, Alara Saraçoğlu değilim." "Sen artık Ebrar değilsin..öldün!" Ama ben hayattaydım. Nasıl bir his...