Taeyong'un beni ilk gün öylece bırakıp gitmesinden daha çok ne yakabilirdi canımı diye düşünüyordum. Daha ne kadar hayal kırıklığına uğrayabilir, daha ne kadar kanayabilirdim fakat dün gece beni bu yatakta bırakıp kendi odasına gittiğinde hiç olmadığı kadar yanmıştı canım. Benimle kendi yatağını paylaşmayacak kadar uzaktı aşktan. Ne yaparsam yapayım ona olan aşkımı görmeyecek gibiydi. Taeyong'un aşka olan inancı yoktu ve ben buna daha ne kadar katlanabilirdim bilmiyordum.
Yatakta uzanırken başımı çevirerek boş yastığa baktım. En az o boş yastık kadar soğumuştu kalbim. Artık bir şeyler için çabalamak ve ağlamak istemiyordum. Yattığım yerden doğruluğumda gözüme çarpan ilk şey şifonyerin üzerinde duran küçük bir not kağıdı ve bir yüzlük banknot olmuştu.
''Erkenden çıkıyorum taksi parası bıraktım.'' yazıyordu notta.
Notu elimde buruştururken dudaklarımdan alaycı bir gülüş kaçtı. Bu kadardı işte, Lee Taeyong gece seninle birlikte olur ve sabahına kalbini paramparça ederdi.
Şifonyerin üzerindeki dijital saat öğlen 1'i gösterirken yataktan çıktım. Mutfağa adımlayıp koca bir bardak soğuk su içtim, içimde yanan bir şeyleri söndürmesini umut ediyordum fakat sönecek gibi değildi.
Adımlarımı mutfaktan çıkararak üst kata çıkan merdivenlere çevirdim. Rastgele açtığım kapı beni Taeyong'un odasına çıkarmıştı ve istediğimde buydu. Geniş odada bakışlarımı dolaştırıp odanın içinde bulunan giysi odasına adımladım. Ne kadar kalbimde bir şeyleri bitirmeye çalışıyor olsam da hayranı olduğum kişinin özel hayatı hakkında meraklıydım.
Giysi odası geniş ve düzenliydi. Elimi asılı duran gömleklerinde dolaştırdığımda burnuma dolan Taeyong'un tanıdık kokusu başımı döndürmek için yeterdi.
Ceketlerinin asılı olduğu kısımda gözüme ilişen ceketi askısından alırken gözlerim şaşkınlıkla açılmıştı. Geçen yıl konserde giydiği ceketiydi. Üstünde nasıl durduğu ve beni nasıl çileden çıkarttığı dün gibi hatırımdaydı. Ona ait, onun tenine dokunmuş şeyler bile beni heyecanlandırıyor, mutlu ediyordu... Ben iflah olmaz bir şekilde kendimi aşka kaptıran fakat bu aşkı kalbimden atmak isteyen bir zavallıdan başka bir şey değildim.
''Burada ne arıyorsun?''
Taeyong elimdeki cekete bakarken yanıma yaklaştı, ne ara gelmişti?
''Gitmedin mi hâlâ?'' diye sordu çattığı kaşlarıyla. Sesi sertti, anlamadığım bir biçimde öfkeli bakıyordu gözleri.
''Eşyalarımı karıştırabileceğini kim söyledi?''
Elimdeki ceket hızla ellerimden çekilirken kaşlarım çatılmıştı.
''B-ben sadece bakmıştım.''
''Özel hayatıma dahil olamazsın Jaehyun. Eşyalarım rastgele dokunabileceğin ve karıştırabileceğin şeyler değil.''
Gözlerim titrerken, ''Özür dilerim.'' demiştim sert bir sesle. ''Bir şey yapmıyordum sadece bakmıştım o kadar.''
Hızla odadan çıkarken peşimden geldiğini duyar gibiydim.
''Jaehyun bekle.''
''Ne var! Alt tarafı bir ceket neden beni küçük düşürüyorsun ki?''
Dudaklarını birbirine bastırdı, söyleyecek bir şeyler arar gibiydi.
''Beni kırdığını ve parçaladığını ne zaman göreceksin?'' diye sordum usulca. ''Sana verdiğim sevgi ve ilgiyi ne zaman göreceksin?''
''Jaehyun sadece sinirliydim... biraz senden çıkardım hıncımı o kadar.''
Çok basitti. Onun için birilerini kırmak ve hıncını birilerinden çıkarmak bu kadar basitti işte. Sözleri kulağa çok basit geliyordu fakat arkası büyük kederdi benim için.
''Yoruldum artık.'' Gözlerim dolmamak için savaş veriyorlardı. ''Sadece bedenimi paylaşmak için çok yorgunum. Anladım ki senden beni sevmeni isteyemem, sevgi nedir bilmiyorsun çünkü. Varsa yoksa birlikte olmak, önemsediğin tek şey aldığın zevk!''
''Jaehyun ben-''
''Devam edebileceğimi sanmıyorum Taeyong. Kalbim bu kadar acırken onun acısını görmezden gelerek kucağına atlayamam artık.''
Yutkunurken, suratımda dolaştırdığı gözlerine baktım. Kararsız ve ne hissetmesi gerektiğini bilmiyor gibi bakıyorlardı. Bir şeyler söylemesini beklemiştim fakat dudaklarından bir şeyler çıkmayacaktı biliyordum.
''Görüşürüz Taeyong.''
Evden hızla çıkarken, son sözüm bu olmuştu. Kalbim yine acıyla yanarken ben ise hala onun peşimden gelmesini ve beni kolları arasına almasını bekliyordum sanki bu mümkünmüş gibi...
⸻ ♡ ⸻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you are just a fan // jaeyong
FanfictionJaehyun'un, hayranı olduğu kişiye yazdığı şeyler bir gün o kişi tarafından okunursa ne olur? uke jaehyun ! seme taeyong ! #1 jaeyong ©jaeyongmylemondetox