Multi= Arya İpek
Bugün annemi ziyarete gideceğim için erken kalkmıştım.
Şimdi ne giysem diye düşünmeden dolaptan sarı sweat altınada siyah beyaz kareli bir etek alıp üstümü değiştirdim.
{Giyindikleri}
Saçlarımı omuzlarımdan düşmesine sağladıktan sonra aşağıya indim.
Babamla arabaya binerken karşımızdaki evin balkonundan benim yaşlarımda gibi gözüken çocuğun bana baktığını farkettim bende ona bakınca birden içeriye girdiğini gördüm kaçıyormuydu benden? Daha fazla bana bakan çocuğu düşünmeden arabaya bindim.
Arabayla ilerlerken babama o çocukla ilgili sorular sormaya başladım;
"Baba karşımızdaki evde kimler yaşıyor" babam ilk bana baktı sonra yine yola bakmaya devam etti
"Oğuz beyler"
"Başka"
"karısı Seda hanım ve birde senin yaşlarında Emir diye çocukları var"
Demek o çocuğun ismi Emirmiş ama hala niye bana baktığını anlamadım ama bir daha görürsem sorucam.
Annemin yaşadığı sokağa gelince eski anılarım canlandı beynimde çok iyi bir hayatımız yoktu ama güzeldi yinede annem vardı sonuçta yanımda herşey güzeldi taki babam gelene kadar o geldi ve beni güzel Hayatımdan alıp o zengin züppelierin olduğu hayata soktu! Bunları düşünürken babama olan nefretim artıyordu bu sinirle arabadan hızla çıktım.
Annemin yaşadığı yere giderken eski komşularımın hepsi bana bakıyorlardı "niye bakıyorsunuz" diye bağıracaktım ama kendimi tutup annemin yanına gittim.
Kapıyı çalınca annemi karşımda görünce gözlerim dolmaya başladı daha fazla kendimi tutamadan annemle sıkı sıkı sarıldım canım annem nasılda özlemişim onu annem saçlarıma küçük küçük öpücükler kondururken daha sıkı sarıldım ona.
İçeri geçtikten sonra eski evin eski koltuklarına oturduk annem konuşmaya başlayınca özlediğim sesi dinlemeye başladım;
"Kızım nasılsın ne yapıyorsun oralarda seni çok özledim bitanem" diyip elini saçlarıma götürüp okşamaya başladı
"İyiyim annem sen nasılsın ne yapıyorsun burada"
"Bende iyiyim birtanem iş buldum çalışıyorum senin okulun nasıl gidiyor"
"Herzamanki gibi işte okullar nasıl gider sıkıcıı" dedim annem gülümsedi ne güzel gülüyorsun sen be kadın!
"Babanla aran nasıl biliyorsun kızım baban senin kötü olmanı istemiyor daha iyi bir okul hayatın olsun ve seni çok özlemişti birtanem"
"Ama sende özlüyorsun keşke bizle yaşasan"
"Böyle birşey olmayacak tamammı hadi şimdi git babanı daha fazla bekletme"diyip beni kaldırmaya zorladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım
ChickLit"Merak etme polise gitmem" "Nerden bileyim gitmiyeceğini" "Orası sana kalmış ister inan ister inanma" deyip sırıttığımda düşünüyormuş gibi bir hali vardı artık neyi düşünüyorsa Ellerimi göğsüne koyup iktirdiğimde "İzin verirsen eve gideceğim" dedi...