17

2.7K 87 1
                                    

– Jössz velem? – kiáltottam Noah után, mikor ő már hazafelé vette az irányt. A hangom után fordult majd mosolyogva bólintott. Bevágódott mellém az anyósülésre és elindultunk.

– Csak nem a tóhoz megyünk? – érdeklődött.
– Talán baj? Mehetünk máshova is ha nem jó. – hebegtem. Megrázta a fejét, miszerint nem baj, sőt még örül is neki. Körülbelül 10 perc múlva már a jól ismert tónál voltunk a város másik oldalán. Kiszálltunk mind ketten, majd becsuktuk a kocsim ajtaját. Reflexből a csomagtartó felé indultam, de mikor felnyitottam nem találtam benne az energiaitaljaimat. Ja hát igen, gondolom az összes szétpukkant a balesetkor, ami meg nem azt meg úgy is kiszedték. Idegesen csaptam le az ajtaját.
– Valami baj van? – szólalt meg elölről az a tökéletes hangja.
– Semmi. – válaszoltam kissé megemelve a hangomat. Erre ő megfogta, kinyitotta az ajtót ahonnan kiszállt és a kesztyűtartóból kiemelt két energiaitalt.
– Így talán jobb kedved lesz. – nevetett. Én is nevettem vele együtt, majd elfogadtam a felém nyújtott italt.
– A te ötleted volt? – kérdeztem, miközben felszisszentettem az innivalót.  Erre csak kérdően nézett rám.
– A kocsim. Te akartad megcsinálni?
– Persze. Láttam, hogy mennyire le voltál törve miatta. Meg anyud is mondta, hogy kérdezted tőle, hogy rendbe lehet e rakni. Én meg kaptam az alkalmon és az apád segítségével megcsináltam. És ehhez hasonló reakciót vártam tőled, ezek szerint tetszik. – mesélte.
– Miért foglalkozol ennyit velem? – vágtam a közepébe. – Hiszen bármelyik másik lányt megkaphatnád, valamiért mégis én utánam koslatsz. – húztam fel a szemöldököm.
– De engem semelyik másik nem érdekel, csak te. Úgyhogy azt hiszem, hogy ezért vagyok ennyit körülötted. – nevetve játszotta a fejét.
– Hány lányt fűztél eddig? – próbáltam felnyitni a múltját előttem.
– Egyet sem. – húzta ki magát büszkén.
– Noah Grey – köszörültem meg a torkom.
– Az összes engem próbált felszedni. – nevette el magát közben.
– Édes istenem. – csaptam a kezemet a homlokomra. De végül én sem bírtam nevetés nélkül sokáig. Addig nevettem rá, míg oda nem lépett közel hozzám. Ekkor abbahagytuk mind a ketten és elvesztünk egymás szemében.

– Én komolyan gondoltam az előbbit.
– Mármint a csajosat vaaagy...
– A másikat. Azt, hogy miért akarok a közeledben lenni. – fogta meg a kezemet mindeközben.
– És mire jutottál? – kuncogtam el magam.
– Nem tudom kiverni a csókot a fejemből ami a bulin történt. – rákvörössé vált a fejem egy szempillantás alatt. – És nem is akarom őszintén.
– Nagyon összekuszáltad az érzéseimet, azt ugye tudod? – mosolyogtam a szemeibe. – Nem könnyíted meg a napjaimat azóta.
– És mikor lehetne ezt tisztázni végre? Mert én azért szeretném minél hamarabb. – kacsintott rám azzal a kacsintással ahogy csak ő tud. Nem tudtam titkolni, hogy milyen jól érzem magam, amikor a közelemben van. A bőröm libabőrössé válik, az arcom elvöröslik, testem belebizsereg minden érintésébe. A pillangókat alig tudom visszafogni a gyomromban.
– Háát. – húztam az agyát. – Nem is tudom.
– Zoe Toretto. Te most éppen húzod az időt, mikor sokkal értelmesebb dolgot is csinálhatnánk? – ujjait végighúzta az ajkaimon, majd egy tincset a fülem mögé helyezett. Egy lépést közelebb jött felém, az autómnak nyomva ezzel. Eddig mindig kiszabadultam a karjai közül most viszont eszem ágában sem volt.

Ebben a pillanatban tapsolást hallottunk magunk mögül, így én ijedtemben ellöktem magamtól Noah-t, hogy meglássam ki zavarta meg ezt a tökéletes pillanatot.
– Milyen szép pár vagytok. Gratulálok. – gúnyosan és flegmán szólt hozzám a szőke göndör hajú.
– Azt hittem megbeszéltük, hogy nem jössz többet a közelébe. – Noah nem tudott uralkodni magán, így nagy lendülettel megindult és csak az én kezem szorítása miatt nem ért el a célpontjáig.
– Jared, te meg mi a faszt keresel itt? – mordultam fel végül én. Mint ezelőtt sem, most sem tudtam, hogy hogyan talált meg. De valahogy mégis sikerült neki.
– Csak megláttam, hogy kiengedtek végre a kórházból és gondoltam megnézem mi van veled, hiszen azóta nem is láttalak, hogy bent voltam nálad.
– Tessék? – Noah hangja lett egyre idegesebb. – Volt bent nálad ez a féreg? És én erről miért nem tudtam?
– Én sem tudtam, hogy hogyan talált meg, de bejött mert az egész iskola rólam beszélt, így érdekelte, hogy mi van velem. De én...
– De ő majdnem felpofozott, illetve ki is dobott onnan. – fejezte be a mondatomat Jared.
– Attól ez még nem jogosít fel arra, hogy most itt legyél. Hiszen megmondtam, hogy ne gyere a közelembe. De ha nem értesz a szóból, szívesen átrendezem az arcodat és a golyóidat. – tűrtem fel a pólóm ujját és indultam volna felé, de most az én kezemet tartották vissza.
– Tehát. Mit keresel itt? – kérdezte végül Noah.
– Ez vicces, mert amúgy neked kellene inkább mesélned. – mind a ketten kikerekedett szemekkel néztünk a srácra. – Hogy is van ez a szitu Lara-val?
Noah lesütötte szemeit a földre. Ott tudtam, hogy nem mondott el mindent.

Jared rengetegszer beleköpött már a levesbe, de úgy tűnik most sincs másképp. Noah vajon képes volt mással lenni, amíg Zoe a kórházban volt? ✨❤️

Rossz srác a szomszédból Donde viven las historias. Descúbrelo ahora