Tzuyu kabusu yüzünden uyanmıştı ama sonra Jisoo'nun sıcak sarılması sayesinde gördüğü kabustan eser kalmamıştı.
Her ne kadar yanına gidip ona sarılacak halde ve takatte olamasa da sözleri ile onu yeterince güzelce sarmıştı. Yanında olup ona sıcak bir şekilde ellerini tutmuştu.
Sabah kahvaltı yaparken bile ona gülüp sohbet etmeye devam ediyorlardı.
Utangaç ve içine kapanık olan Tzuyu'nin içinden kocaman bir aslan çıkmıştı. Jisoo konuştukça onu konuşuyordu.
Galiba tek gereken biraz yakınlık ve minik bir gülümsemeydi.
Böyle bir şekilde neredeyse bir hafta geçmişti. Her ikisi de fizik tedaviye başlamış ayağa kalkmakta zorluk çekmiyorlardı.
Gecenin bir tanesinde Tzuyu'yi uyku tutmamıştı. Yan yatsa da, düz dursa da; koyun saymayı denese de, tavana saatlerce baksa bile bir türlü uyuyamamıştı.
Kafasını yan tarafa çevirip Jisoo'ya baktığında elinde bir kitap okurken uyuya kalmıştı. Tzuyu üstündeki örtüyü çekerek ayağa kalktı. Yavaş adımlarla Jisoo'nun yanına gidip elinde kalmış olan kitabı alıp yere bıraktıktan sonra Jisoo'nun üstüne örtmüştü örtüyü. İnce olmasından pek fazla Jisoo'yu ısıtmaya yetmediğini düşünerek kendi çarşafını alarak Jisoo'nun üstüne iki kat yapmıştı. Daha fazla üşümemesi için.
Sıkıca üşümeyeceğinden emin olduktan sonra kendi yerine doğru gidip pencere kenarına doğru yaslanarak tam duvar kenarında ki Jisoo'yu izliyordu.
Fark etmemişti ama sadece birkaç saat sonra uykusuna en sonunda yenik düşmüştü. Öylece uyuya kalmıştı.
Jisoo sabaha karşı doktorlar gelmeden önce yanında uyuduğunu düşündüğü Tzuyu'ye baktı. Üstün de iki kat çarşafı fark ettiğinde bunun Tzuyu'nin çarşafı olduğunu fark etmişti. Ufak bir gülümseme ile Tzuyu'nin çarşafını akafak ayağa kalktı.
Yavaş adımlarla Tzuyu'nin yanına gelip örtmüştü üstüne güzelce. Yüz hatlarını tek tek incecikten sonra kendi kendine birkaç kelime fısıldamıştı; "Çok güzelsin." diyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hospital friends ➥ tzuyu + jisoo ✓
FanfictionKim Jisoo döndüğü Fransa'dan uzun süre sonra Kore'ye geldiği gün ansızın bir kazaya sebebiyet verir. Bu kazada Tayvan'dan gelen Choi Tzuyu ile bir kazadır.Şans ki her ikisi de aynı hastane odasında tedavi görmeye başlarlar. ➥wattpadin ilk tzusoo kit...