EPILOG

139 11 2
                                    

,,on už se nikdy vážně nevrátí, že ne?" zašeptala Stefany po chvíli, co jen zírala na oblohu, kde Loki zmizel.

Thor se k ní přiblížil a položil ji ruku na rameno. Všichni to věděli.

Obětoval se pro ně i přes ty měsíce plné nenávisti, hádek a bojů. Položil za ně život.

Stefany vytrhla Thorovi z ruky Lokiho žezlo a chystala se uzemnit Mrazivého obra, co proti nim běžel.

Chtěla ze sebe vybít vztek a smutek. Nebýt jich a napadení Země, Loki by přežil.

Už se chystala na útok, když obr padl k jejím nohám a roztříštil se na milion malých kousků.

Byla to chvíle, kdy Loki zničil Truhlici prastarých zim.

Zničil tak i Jotunheim, všechny Mrazivé obry, ale i sám sebe.

,,ten bastard to vážně dokázal" zastavil se v pohybu Bucky o několik ulic dál, když před ním padlo několik obrů.

Všem se zatajil dech. Vyhráli jen díky muži, kterého měli za nepřítele.

Zachránil jim životy. Všichni věděli, že by nezvítězili.

Až do poslední chvíle si mysleli, že je chce Loki zradit, ale on své slovo dodržel a Truhlici zničil.

Stefany s pláčem padla na kolena, upustila jeho žezlo a rukama si zajela do vlasů.

Nedokázala uvěřit, že podruhé ztratila člověka, kterého milovala.

Nechala ho odejít, i když šel naproti smrti a věděla, že už ho nikdy neuvidí.

I tak mu ale nedokázala říct, co k němu doopravdy cítila, i když to oba moc dobře věděli.

Na zem před ní dopadl Peter společně s Falconem a oba si k ní klekli.

Peter si ji vtáhl do objetí, ale ani to neuklidnilo Stefanin pláč.

Ztrátou Lokiho ztratila i kousek sebe. Kousek, který nemohl zaplnit ani nahradit žádný muž.

Stefany byla Lokiho jediná slabina. Snažil se ji ochránit před vším, i když to znamenalo jeho smrt.

Tentokrát už se ale nemohl vrátit. Kdyby nebylo Buckyho, mohl by se z knihy mrtvých vymazat.

Stefany by se mohla vrátit v čase a Buckyho zastavit, ale Hope se Scottem zmizeli.

Vypadalo to, jako kdyby se po jich slehla zem. Teď už je nemohl najít ani Fury.

Nebyla žádná šance na sestrojení dalšího stroje času. Byl to konec cestování v čase.

Už s tím nikdo nemohl nic udělat. Nezbývalo nic jiného, než se s tím smířit.

Po boji zůstal Londýn z části rozbořený, ale Avengers se sebrali a letěli zpět do New Yorku.

Stefany nepromluvila ani slovo. Všechny to děsilo, ale nechali ji čas.

Zvedlo ji náladu až Clintovo prozření. Vzpomněl si na všechno, co se dělo.

Thor obdržel od Heimdalla fotografii, kterou mu Loki předal. Thor ji dal Stefany a ta se opět zhroutila.

Byla na ní jeho krev, ale to ji nevadilo. Každý večer si ji dala pod polštář. Spalo se ji tak lépe.

Loki žil jen v jejích snech. Bylo to poslední místo, kde ho mohla vidět.

Všichni byli Lokimu vděční za záchranu života, i přes jejich nenávist a mrzelo je, že mu to nemohli říct.

Plynulo z toho, že ne každý je tak zkažený, jak ukazuje.

Stefany věřila, že byl Loki uvnitř dobrý a tímhle přesvědčil i všechny ostatní. Nechť odpočívá v pokoji.

Kdo je Stefany?// CZ FF✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat