Şuraya bir kadeh alabilir miyim ? 🍷
İyi okumalar <3
Yalnızlığa ve yalnız kalmaya alışmış olan beni şaşırtan kapı zilinin melodisi kulaklarıma vardığında bakışlarımı o yöne cevirip adımlarımı hızlandırdım.
Geldiğini umuyordum,beni ciddiye aldığının göstergesi olacaktı.
Kapıyı açtığımda gözlerim heyecanla parladı.
"Gelmişsin!"
"Geldim tabii seni yalnız mı bırakacaktım ?"
Buruk bir gülümsemeyle ona sarıldığımda onu içeri aldım, sürekli olduğu gibi tarzından ödün vermemiş sade ve kibar bir adamdı.Eskisi gibi görüşemesek de hala aynıydı.
"Hoşgeldin" dedim ela gözlerinin içine bakarak
"Hoşbuldum Hakime Hanım " diyerek imalı bir bakış attı.
Heyecanla söze atıldım.
"Biliyorsun,son zamanlarda tedavi görmeme rağmen huzursuz hissediyorum,senin gelmen benim için gerçekten çok iyi oldu. Yıllar geçsede beni umursayıp geldiğin için çok teşekkür ederim Kaya."
"Bu benim üstüme vazifeydi Derin"
"Peki o zaman aç mısın ?"
"Her zaman"
"O kadar güzel şeyler aldım ki parmaklarını yiyeceksin."
Mutfağa yöneldiğimde dolaptan aldıklarımı çıkarıp hazırlamaya başladım.
Kaya'ya dönerek
"Teyzemler nasıl ?" Derken aldığım hazır sarmayı mikrodalgaya koydum."Pek iyi değiller babam öldükten sonra üzüntüden mahvoldular."
Bir anda duraksadım,hızla ona doğru döndüm.
"Ne amcam mı öldü ?"
"Benim bundan neden haberim yok ,bana neden söylemediniz?"
"Çünkü öldüğünü kimseye söylemeye izin vermediler."
"Nasıl yani ?"
"Davada bir terslik var,Hakim ve savcı davadan çekilidi.Kimse ilgilenmiyor herkes sessiz kalıyor."
"Çekilme hakları var elbette ama kimsenin bu davayı almaması garip"
"Acaba diyorum kuzen sen bu davayı mı alsan?"Gözlerimi kısarak düşünür gibi yaptım. Kafamı onay verircesine salladığımda oturduğu yerden heyecanla kalkarak yanıma geldi.
"Birtanesin sen çok seviyorum seni"
"Tamam! Sakin"
"Yarın Adliyeye gidip dosyayı üstlenmek için imza atmaya giderim.""Anneme haber verip geliyorum."
Kafamı sallayarak salata için malzemeleri doğramaya başladığımda yemekler hazır olmuştu.Tek eksiğim sofrayı kurmaktı onu da Kaya'ya kitleyecektim tabii ki.
"Kaya!"
"Geliyorum! Bir saniye"
Mutfağa girdiğinde masa örtüsünü eline verdim, ne yapacağını anladığında sofrayı kurdu ve oturduk.
"Vay Derin hukuk yerine aşçılık falan mı okusaydın acaba ?"
"Onu da okurum." Diyip hafifçe kıkırdadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya Katili
Teen FictionHer şey kendimi ezip geçerek onun uğruna feda ettiğim de başladı. Onun doğuşuyla.. "Derin!" "Gitme" Kalbimdeki tüm soğukluğa rağmen onu sevdiğim için kendimden nefret ediyordum. Benliğimi elimden alan adam şimdi karşıma geçmiş gitme diyordu. Titre...