Ben Seni Severken Çocuk Gibiyim

780 6 0
                                    

Ben ilk kez birine karşı böyle güzel duygular besliyordum adı aşk olan kalbimin sadece tek kişi atması , o saf ve temiz duyguyu daha önce hiç bu kadar güzel yaşıyamamıştım çünkü karşımdaki insanı sevmeminin karşılığı yoktu bu sefer sanki var gibi .Belki de yoktur yine karşımdaki insanın duygularını istemsizce kendime çekiyorumdur , sevmiyorken beni seviykr diyorumdur ama bu sefer sezgilerimin içimdeki sesin doğru çıkmasını o kadar istiyorum ki belki de istedigim tek şey onun beni sevmesidir .Evet daha önce aşık oldum ama bu sefer ki tesadüf gibi bir şeydi , hiç istemediğim , ummadığım bir anda karşıma çıkmasıydı .

Korkularım yok değil aslında var ,kendimle ilgili bir sürü endişelerim ,kaygılarım çok . Konu o değil zaten onun beni aceba seviyor mu ihtimali korkutuyor beni

Ben bütün ilklerimi sadece tek bir insana sığdırmak isterim , hiç sinemaya gitmediysem sadece sevdiğim insanla o ilki yaşamak isterim kim istemez ki böyle bir mükemmelliği zaten ?

Tabikide birçoğumuz ister düşünsenize hep sinemaya gidiyosunuz bir anlamı olmayabilir sürekli gittiğiniz için sıkılmışsınızdır ama ilk kez oraya sevdiği insanla giden biri nasıl çocuk gibi mutludur ,heyecanlıdır .

....

Aşk aslında bütün ilkleri yaşayacağın tek insanda birleşmesidir benim için ve herkesden başka bir hikayemizin olması .Keşke yanında olabilsemde bizim hikayemizide ilklerimizi gerçekleştirerek yazabilsek ama yine konu sensin aceba beni seviyor musun ? Aceba ben seni seviyor muyum ? Acebalar böyle sorularla kafamı daha da karıştırıyordur .En iyisi akışına bırakmak gibi görünsede ikimizin ömründen ömür gitmez mi ? Yaşayacağımız ne güzel günleri zamanın akışına bırakmak saçma olur .

.......

Ben seni severken çocuk gibiyim be adam !!!

Sadece beni sev istiyorum , önceliklerin ailen ve sadece ben olmak .İlklerin hepsini beraber senle yaşamak istiyorum .Yanındayken seni kaybetmekden korkmak istiyorum ama korkum benden ayrılman değil ; "ya canım , elini tutmak isterse ? " yanımda olamaman acıtır içimi .Senin nefes almayışın beni üzer. Ama sen beni seversen en güzel sevilen sen olursun , en güzel gülen biz oluruz .Benim sadece sevgilim ol istemiyorum ilkleri yaşadığım ,yanında çocuklar gibi eğlenebildigim ,arkadaşım,ailem ol istiyorum belki çok şey istiyorumdur ama adının her geçtiği cümlede mutlu olabiliyorum , aklıma konuşmalarımız gelirken senle ne çok mutluymuşum diyebiliyorum ve daha önce hiç böyle olmamıştım bile diyorum .Ben zaten hiç sevgi sözcüklerini söyleyemem sevdigim insana aşkım bile demek zor gelir bana zaten herkesin kullandığı bir lafı sana yakıştıramam ki farklı olursak bizim hikayemiz olur öyle değil mi ?

Hediye sevmem zaten insan içinden geldiğinde hediye almalı sevdiğine zaten sen gelirsen benim en büyük hediyem sen olursun bana .Ben aşkı gözlerinde , ilklerimin hepsini yanında gerçekleştirmek isterim bunların hepsini diyorum ama korkuyorum seni sevdiğimi dile getirmekden belki seviyosundurda ama bilmiyorum sende bilmiyosun.Geç kalmayalım ama bu mutluluğu beraber yaşamaya

Dediğim gibi adam "ben seni severken çocuk gibiyim "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Seni Severken Çocuk GibiyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin