PART 8

2.8K 275 3
                                    

SKOOL LUV AFFAIR

[Jungkook POV]

Jungkook menyusuri koridor koridor sekolah yang sudah uzur . Setelah beberapa minit berjalan dia tiba di kelas 5 Ace . Ya. itu kelas Jungkook . Kelas yang mempunyai seribu satu kenangan yang indah .

Dia mengusap perlahan meja Chorong . Sebaik sahaja dia pegang meja Chorong . Di sudut Kelas itu ada satu cahaya .

"Apa tu ? !! " Jerit Jungkook mencari kepastian .

" .........."

[SKIP]

[ Dunia Ghaib ]

" Lama sangat ke aku tidur ?? " Soal Chorong .

" X delah , satu saat ke kau tidur " Balas Jimin *derp face*

" Pfft , Lawak x jadi " Kata Chorong . *tangan atas bahu , mata pndg atas*

" Ha sudah sudah, Klau kau org .. derp derp ni sampai esok pagi x habis " Marah Taehyung .

" Ha , Suda habis kita punya teater ,, jom pegi padang nak ?? Gi cari rantai Chorong yang hilang tu , Mungkin ada kat situ " Kata Jimin .

" Rantai ? " Soal Taehyung . *garukepala*

" Mana kau tau rantai aku hilang ? " Soal Chorong *garukepala*

" Aku tau la , aku kan pandai " Balas Jimin .

" Eyy kau ni ! perasan!! " Marah Chorong .

[ SKIP ]

[ Jungkook POV ]

[ SLA 5 ACE ]

// Eh , Ni bukan Rantai Chorong yang selalu pakai ke ?? // Tanya Jungkook dalam hati *amik rantai tu atas lantai*

" OUCH !! Sakit !! " Jerit Jungkook . *pegang tangan dia*

Rantai itu semakin lama dipegang mula rasa panas .. Rantai itu seperti terbakar dan

Zzap !!

" Oh Mak Kau , Aku Suka Naeun !! Latah Jungkook . *pegang tangan*

// Aik , Aku ni mimpi ke apa ?? Asal plak aku ada dkat sini ?? // Detik Hati Jungkook .

Jungkook yang terbaring tu cepat cepat dia bangun . Suasana di sekeliling Jungkook berubah .Dia berada dia sebuah padang yang luas .

// Aik ! Aku dkat mana ni ? // Soal Jungkook didalam hati .

Jungkook Berjalan perlahan - lahan dan dia berasa bulu tangan dia meremang .. Tiba - tiba angin bertiup kuat ... Mata Jungkook Tertutup ..

Pap !!

Dia terlanggar sesorang .

[SKIP]

[Jimin , Chorong , V POV]

[Padang]

La ~ La ~ La ~

Zzap !!

" Aik , Bunyi apa tu Jimin ? " Soal Taehyung . *peluk Jimin*

" Jap aku gi check , Dan tolong Lepaskan aku skarang " Jeling Jimin .

" Korang ni memadu asmara pulak kat sini ! " Marah Chorong *jeles*

" Ha dah latew , Aku nak gi check kejap apa yg bunyi kuat mcm org jatuh tadi . " Kata Jimin.

Mereka berjalan perlahan lahan dan terdengar satu jeritan .

" Tolong !!! " Jerit Seseorang .

" Hello hello sapa tu ?? " Soal Jimin. *menyelak semak samun disitu * .

Nak harapkan Taehyung , memang x la . Dia pun menyorok dkat blakang Chorong . Hahaha.

Angin Bertiup kencang dan mata mereka bertiga tertutup ..

Pap !!

[Jungkook and Trio POV ]

"Eh kau Jungkook ???" Jerit Jimin .

" Jungkook ? " Soal Chorong mencari kepastian .

" Jungkook ?? Jinjja ?? " Jerit Taehyung . * pegang pipi buat muka x caya *

" ....... "

BERSAMBUNG

Annyeong !! Readers semua mian *bow* admin x dapat nak update selalu :( satu masalah homework berlambak dgn kekadang admin x dek idea atau tgh badmood ~T_T~ .. Mian !! Nanti Saya cuba Update selalu .. Dan admin rasa ff ni mungkin 20 Part Kot .. Kot !! Klaw rasa nak buat lebih saya buat lah lebih .. lagi korang suka kan ? Hahax . Klaw rasa best tu Vote + Comment la taw , nak tgk respon dari korang ...

SKOOL LUV AFFAIR [COMPLETED]Where stories live. Discover now