Haseul, Heejin, Hyunjin, Yeojin, Vivi, Kim Lip, Jinsoul, Choerry, Yves, Chuu, Gowon ve Olivia Hye.
12 güzel kız ve eğlenceli bir saklambaç oyunu.
Liderleri Haseul, üyelerini bulabilecek mi?
•|🔹|•
Haseul ve 11 kız, beraber oyun için toplanma alanına yöneldiler.
"Merhaba kızlar, ben bu oyunun yönetmeniyim. Siz sormadan söyleyeyim, şimdilik beni göremeyip sadece sesimi duyacaksınız."
Kızlar onaylar gibi hafifçe kafa salladı.
"Oyundan biraz bahsetmek istiyorum."
Hoparlörden gelen boğaz temizleme sesiyle derin bir nefes aldılar. Meraklıydılar, topluca oyun oynamayalı uzun zaman olmuştu.
"Kurallarımız basit, saklambaç oynayacaksınız ve lideriniz Haseul sizi bulmaya çalışacak. Sizi götüreceğimiz bir binadaki -ki bu bina yaklaşık 60 katlı 240 odalı bir bina- odalara saklanacaksınız. Saklanmak için yarım saat verilecek. Haseul için ise 5 saat. Her odaya bir üye saklanabilir, aksi taktirde oynamaya gerek kalmadan Haseul kazanır."
"Ayrıca, her odada bir takım etkinlikler bulunmakta. Sıkılmamanız amacıyla konulmuş bu şeylerle uğraşabilir, acıkır veya susarsanız odalardaki mini bardan ihtiyacınızı karşılayabilirsiniz."
"Son olarak Haseul'a özel bir kuraldan bahsetmek istiyorum. Girdiği her iki yanlış oda için bir görevi yerine getirmek zorunda. Kısacası, hızlı ve doğru şekilde ilerlemelisin."
Kızlar anladıklarını belirtip Haseul'dan uzakta, aralarında fısıldamaya başladılar.
Yaklaşık 10 dakika sonra o kişinin sesi tekrar duyuldu.
"Saklanmak için binanın kapıları açıldı, süreniz başladı! Onların süresi dolana kadar Haseul, seni de sağdaki odaya alalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hide and seek but die.﹕loona ✓
Paranormal"Cesaretlenip bıçağı hızla bedenine doğru indirdi. Ve o kulak tırmalayan ses gitti." ▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞ loona minific. ! blood and bad manners. ! #1 - loona 170622