13- 3 luni de fericire si surprize

945 48 7
                                    

Anna's POV

Razele soarelui patrunsesera in camera rece. Da, pot spune rece. Eram in maieul meu alb si mulat si purtam pantalonii mei scurti negrii, tot mulati. Ma uit pe geam jucandu-ma cu pandantivul de la gatul meu. Litera "H". Ma intorc cu fata la iubitul meu care...pur si simplu nu este acolo. M-am dus la baie si nu l-am gasit. Imi dau cu niste apa pe fata si imi spal dintii. 

Cobor in graba scarile in speranta ca il voi gasi in sufragerie.. acolo. Miroase a cafea cu ciocolata...mirosul meu preferat..dar nici o sansa. Acolo ii gasesc pe Daniell si Ell impreuna cu partenerii lor. Unde e Harry? A plecat pur si simplu dupa seara aia minunata? Liam imi citeste gandurile...ca de obicei

"Nu e aici. Iar restul au plecat. Poate sa fie cu ei"

"Mersi" spus pe un ton sec. 

Urc scarile, uitandu-ma prin toate camerele. Nu e nicaieri. Mersi ca ma lasi , Styles! Ma duc si cotrobai prin dulapul lui. Ii iau clasicul tricou alb. Miroase a parfumului lui. Il pun peste maieu. Iau o perna imi brate , ma trantesc in pat si ma uit prin spatiul draperiilor pe geam.

Harry's POV

Dupa ce le multumesc celor din sufragerie , iau tava si urc la Anna. Doar nu trebuie sa stie tot..nu? Nu sunt nici prea romantic si nici nu compun poezii...nu sunt genul. Dar nu pot sa las lucrurile asa pur si simplu. Ziua asta trebuie sa fie perfecta. Ma uit spre tava mandru de ce am pregatit. Doua cani de cafea, clatite cu ciocolata, vafe si inca doua pahare cu  suc de portocale in caz ca nu vrea cafea. Si bineinteles un mic trandafir rosu. Bat usor la usa.

"Orcine ai fi lasa-ma!" spune ea.

Deschid usor usa. 

"Chiar si eu?" la auzul cuvintelor mele se intoarce. Pun tava in pat si imi presez buzele de ale mele.

"Am crezut ca ai plecat"

"Niciodata!" spun sarutand-o iar.

O iubesc tare mult pe Anna. Jur... Dupa micul de jun care se pare ca i-a placut , m-am gandit sa ii arat adevarata surpriza. Sincer ma plictisisem de casa si am zis ca o mica vacanta nu strica...deloc..nu? Cumparasem bilete de avion spre Austria. Stiu e departe. Dar e o vacanta dar dabea..cum sa zic..peste o zi. Si sper sa nu se alarmeze sau ceva de genu..pentru ca asa face cand e vorba de bagaj.

Era in sufragerie cu fetele..toate fetele. Sophie venise si aflase sexul copilului. Niall va fi mandrul tata de baiat! Minunat nu? Dorinta lor se implinisera...dupa ce coboram toti..adica eu si baietii nu imi vine sa cred coincidenta vacantelor. Toti plecam in aceasi zi si ne intoarcem in aceasi zi.

"Putem sa va spunem ceva?" zice Zayn timid

"Da" raspund ele la unison.

"Care spune primul?" spun eu inghiontindu-i.

"Tu..."spune Louis "Ca tot faci trei luni de cand esti cu ea"

"Pai m-am hotarat sa plecam intr-o mica vacanta..si"

"Coincidenta face ca toti suntem plecati in acelasi timp" ma intrerupe Zayn.

"Si cand plecam ? " au intrebat Pez si Ell.

"Maine.." zic eu incet

"Minunat!" spune Anna . Wow nu a reactionat cum ma asteptam "Ma apuc de bagaj..dar dragule? Unde mergem?" a zis usor.

"Va explic eu?"intreaba Liam "Cu Harry dureaza o vesnicie"

"Chiar te rugam " spune Daniell

"Deci..fiecare  a vrut sa plece...doar vedeti ce vreme monotona e pe aici..si coincidenta a facut ca azi cand cumparam bilete de avion sa ne intalnim acolo. Si fiecare va pleca de maine cu iubita lui in afara tarii pentru o saptamana. Eu am luat bilete spre Antalia pentru o bine meritata vacanta la mare si soare , Niall...am pai spre Italia.."

"Pizza si inghetata" spune cu un zambet mare pe fata intrerupandu-l pe Liam.

"Zayn va pleca in Australia..nu stiu pentru ce motiv...jur."

"Canguri si koala" tipa Perrie fricita imbratisandu-le pe fete

"Louis va pleca in Anglia..nici nu stiu"

"Stiu eu de ce...stiu eu de ce" spune Ell zambind. 

"Ok.Atunci. Iar Harry va merge in Austria la schi" spune vazand pe fata Annei un zambet mare.

"Ador sa schiez!Va fi minunat !"

"Da va fi ..pentru toate!" spune Sophie fericita . Are si de ce. In mai putin de trei saptamani va deveni mama si e minunat.

"Acum" spune Ell cu un ranjet pe fata "Instructajul

"Nu te rugam " spune Louis plangandu-se

"Ba are dreptate" i se alatura Liam

Toti stam jos si ascultam ce a spus Liam. Bine a fost mai putin dur ca Ell. Bine..Ell nici nu a vorbit dar stiu clar ca va tipa mult. Liam ne-a spus chestii de genu "Fiti cuminti" "Nu va enervati" E o vacanta" si porcarii de genul.

"Deci.."incepe Ell. "O sa fiu scurta pentru ca avem bagaj de facut. Tomlinson jur ca daca ma enervezi ca data trecuta zbori inapoi spre LA. Horan daca nu mi-o aduci pe Sophie intreaga acasa  o sa ai de a face cu mine! Mai are putin si naste. Ai grija ce faci! Liam...sper ca tu si Danielle sa va intelegeti. Zayn , tu ai grija cum iti spargi capul si acum... Styles....pai frumoasa surpriza dar ai grija cum dai cu bata-n balta"

Terminandu-si discursul, eu si Anna urcam sus. Ea se tranteste in pat,

.

"Minunata surpriza!: spune agatandu-se de gatul meu si sarutandu-ma "De unde stiai ca imi plac schiul si Austria? Oricum nu trebuia sa cheltuiesti atat de mult...nu vreau sa arunci cu banii pentru.."

"Nu mai spune asta! Sti ca te iubesc si as face orice pentru tine"

"Dar puteam merge si aici.." spune protestand

"Nu ar mai fi acelasi lucru spun sarutand-o din nou. Dupa ce am facut bagajul ne-am hotarat sa mergem in oras pentru a lua niste chestii pentru munte.

Anna's POV

Jur ca nu stiu ce mi se intampla. Micul de jun...acum asta! Pot sa spun ca am cel mai minunat iubit. Acum suntem in oras pentru a lua tot felul de nebunii pentru munte. Haryy are deja un snowboard iar eu schiurile. Dar ne-am hotarat ca si el sa ia schiuri si eu snowboard pentru a ne distra mai bine.

Dupa ce probez o groaza de salopete de fas, ghete anti derapante si manusi..plecam acasa fericiti. Sunt destul de adormita..este ora 12 noaptea iar la 5 de dimineata e avionul. Adorm imbracata fara sa constientizez asta.

                                                               ********************************

"Avionul spre Milano decoleaza in 5 minute! Cel spre spre Antalia la fel. Restul in maxim 10 minute." spune vocea aceea ciudata.

Acestea fiind spuse ne luam la revedere unii de la altii. Harry cara trolerele si ne indreptam usor spre avion. Dupa ce urcam in el ma simt destul de linistita. Ne ocupam locurile si asteptam.

"Multumesc ca ai pus tu restul lucrurilor in bagaj!"Ii spun tandru sarutandu-l.

"Orice pentru tine" spune raspunzandu-mi la sarut.

Aceea voce enervanta ne deranjeaza din nou. Avionul decoleeaza. Ne punem centurile . Ma uit pe geam cum ne indepartam usor usor. Da , l-am pus pe Harry sa stea la margine. Cand calatoresc imi place mult mai mult sa ma uit pe fereastra admirand mai tot ce vad in jur.

Aceste fiind spuse...

Bye-bye Los Angeles bun venit Vienna, Austria!

********************

Hei!Hei!Hei! Capitolul 13 este gata! Nu stiu cat de reusit este dar sper sa va placa. In urmatoarele 5 capitole voi pune perspectivele tuturor pentru a vedea si ce fac ceilalti nu doar Harry si Anna.

xoxo :*

You and I (H.S.Fan.Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum