Yarışmalar bitmiş herkes otellere çekilmişti. İlk gün biraz sıkıntılıda olsa bitti. Ne eceyi nede gorkemi anlayabiliyorum. Birbirlerini seviyorlardı. Şimdi ne oldu, kavga gürültü. Olaya dıştan bakınca ikisininde suçlu oldugu belli. Ecenin sucu daha onu tanimadan,pis tarafini gormeden onu kabul etti. Görkem ise onu tanidiği halde bir dedikoduya inandı, gerizekalı işte.
Bu günkü yarişmalarin sonucu yarin aksam açıklanacak. En son eceyi gordugumde görkeme tokatı basmiş üçüncü tura kadar antreman sahasinda ok atmiş üçuncü turda da sessiz sedasız okunu atmış, otobuse çekilmişti.
Yere yatmış tavanı izlerken görkem odaya girdi. Biraz heyecanlı, biraz da gergindi.
''Noldu lan aşk böceği''
''Sus lan sinirler tepemde bulaşma bana''
''Ne oldu dicem nedenini biliyorum, ne yapcan diyelim''
''Offffff offff bilmiyorum ki abi bilmiyorum, can'ı aradım. Tekrar bi sor soruştur diye. Erkeklerden bir iki tanesine daha sormuş sonuç ....dedikoduuymuş. Salak kızlara sorarsa boyle olur işte''
''Hiç millete yanma salak, kendin ne bok yemeye araştırıyorsun bu kızı.''
''Ne biliyim bir an aklıma esti dedim araştırayım.''
''İyi bok yedin mal,git konuş kızla''
''Agzıma sıçar abi''
''Biliyorum, o yüzden diyorum ya''
''Ya sabır sabır. Olum yürü git işine, ben kızın yanına çıkıyorum.''
''Hade git''
''Hah, bu arada sahada konuştuklarımız aklımda. Kesinlikle kiza yaklaşma, yavşama''
''Ne diyosun lan sen'' dedim. Ayaklandım. Ne dediğinin farkında değil diye düşündüm bir an.''Dediğimi duyun ben her ne kadar eceyle tartışmalı da ol-''
''Tartışmalı? Lan salak elinde olsa kız seni bir kaşık suda boğacak''
''Tamam kes ben gidiyorum bir şey olursa arıcam seni telefonuna bakarak ol''
''He tamam'' dedim. Ne kadar kavga edersek edelim konuşurduk.Odadan çıktı. İçimden her ne kadar sövsem de arkadaşımdı. Bir şey diyemezsiniz ki...
Ecenin Ağzından Devammm...
Odada Cameron'la oturmuş bilgisayada TVD izliyorduk. Beş bölüm izleyememiştim. Şimdiden üç bölüm bitmiş iki bölüm kalmış. Sırtımız duvara yaslamış bacakları uzatmiştık.Kapı tıkladı, kafamı geriye atıp sesli bir şekide üfledim.
''Ben bakayım aca bekle sen''
''Yok dur ben bakarım''
''Okey'' dedi. Yerimden kalkıp kapıya yöneldim. Kapıyı açtığimda görkemi gördüm gozlerimi devirip aynı hızda geri kapattım, kapıyı tuttu.
''Ece konuşalım,kapatma''
''Sana gelme dedim ben'' kapıyı biraz açtım yüzüme bakmaya başladı. Seviyordum hatta aşıktım. Ama o iftiralar çirkin mesele?? Affedebilirmiyim bilmiyorum....••••••••••••••×××ק×××ו••••••••••••
Hikayeyi yarıda kestim çunku sizin fikrinizi almak istedim. İki kurgum var barısacaklarinda olan kurgu ecenin onu hayatindan silmeye calisacagindaki kurgu. 30~ yorum olmadan yeni bolum gelmeyecek. Surekli kontrol edecegim artik. Okuyan var ne vote ne de yorum var bekliyorum. iyi okumalar. Böyle gidersen final yapip kitabi silecegim.
Öpüldünüz Gençlik :-) :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR TUTAM AŞK...
Chick-LitHer hayat bir gün son bulmayacak mı? Cevabınızı duyar gibiyim... peki her hayat bir gün hangi şartlar altında ufalanacak? Hangi ışık hangi karanlıkta sönecek? Bu karanlıktan kurtuluş yok... Bu onun karanlığı, ışığıysa sönmek istemeyen, ama başka ka...