EN BÜYÜK HAYALİM...

237 6 2
                                    

Öykü her zaman olduğu gibi deliler gibi aşık olduğu meteyi düşünüp camdan dışarıyı izliyordu. Öykü meteyi seviyordu fakat metenin hisleri pek aynı sayılmazdı çünkü mete öyküyü bi arkadaş hatta kardeş gibi görüyordu. Ama öykü bekliyordu ve metenin kendisini bir gün farkedeceğini ona aşık olacağını düşünüyordu. Öykü bir anda annesinin sesiyle irkildi. Bu arada öykünün annesinin adı Meral'dir.

Meral: kızım sabahtan beri odandasın yanımıza gelip tek bir kelime bile etmedin.

Öykü: annecim canım biraz sıkkın meteyle bir konu hakkında konuşmam gerekiyor birazdan çıkıcam.

Meral: tamam kızım ben aşağıdayım.

Öykü tüm hislerini meteyle tekrar konuşmak istiyordu ve bu konuda kararlıydı hazırlanıp evden çıktı. Metenin ofisine gelmişti tam kapıyı tıktıklıyorduki arkadan bir adam neden burdasın sen diye soru sormuştu. Öykü arkasına döndüğünde yakışıklı ve bi okadar da ukala bir adamla karşı karşıya geldi Bu adamın adı Ayaz'dı.

Ayaz: Evet küçük hanım neden buradasınız ?

Öykü: şeeyy ben metenin çocukluk arkadaşıyım da onunla bir şey konuşacağım o yüzden buradayım.

Ayaz: Demek çocukluk arkadaşısın hadi bakalım geç.

Öykü: "iç ses : Ay şu tavırlara bak ya egosu tavan yapmış uyuz şey."

Teşekkür ederim çok Naziksiniz.

Öykü odaya girdiğinde mete ayağa kalkar ve öykücüm hoşgeldin hangi rüzgar attı seni buraya bakalım deyip gel geç şuraya otur dedi.

Öykü: mete şey ben senle bir şey konuşmak..

Mete: öykücüm ayazla tanıştın mı kendisi benim iş ortağım olur.

Ayaz: yaa tanıştık tabi

Öykü: ne tanışması ya sadece ufak bi konuşmaydı.

Mete: Tamam tamam şimdi tanıştınız işte.

Öykü: mete ben senle bişey..

Konuşucam diyemeden odaya sekreter girer ve mete bey adem bey geldi der. Mete de tamam esra geliyorum hemen deyip öykücüm bizim konuşmamız uzun sürer senle sonra konuşuruz deyip gider.

Ayaz: eee öykü kaç yaşındasın bakalım sen ?

Öykü: sanane ya sen kimsin bikere yeni tanıştığım bi adama neden yaşımı söyleyim ki manyak mıdır nedir yaa.

Öykü ofisten çıkıp gider ve yine meteyle konuşamadığı için mutsuzdur...

kiraz mevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin