#15#(ANAN!!!)

522 19 2
                                    

Alışverişe çıktığıma pişman oldum ya.ateş sabahtan beri peşimde dolanıyo ve istediğim elbiseleri aldırmıyo.yok o kısa yok hiç giymeseydin.ANAN!!

Töbe allam çok töbe..

Giydiğim elbise sırt dekolteli ve kısaydı.ateş tam bişey diycekken sözünü kesdim.

M:tek kelime daha etme.sabahtan beri senin yüzünden beğendiğim elbiselerin hiçbirini alamadım zaten bunu alıyorum.

A:ama--

M:sus!!

Diye tıslayınca tek kelime daha etmedi.elbiseyi çıkarıp kasaya gittim.ateş kendini affettirmek için elbisenin parasını ödedi ama ben affedermiyim ah tabiki koca bi HAYIR!!

Mağazadn çıktık.öyle boş boş gezerken birden karnım guruldadı.sabah ateş yüzünden kahvaltıda pek bişey yiyememiştim ve karnım acıkmıştı.ateş karnımın sesini duymuş olucak ki kahkaha atmaya başladı.ona ters ters bakıp Mc donals'a doğru yürümeye başladım.arkamdan gelip;

A:aşkımmm

Deyip yavru köpek bakışları atmaya başladı.ah bakma şöyle.tabi çocuk biliyo bu bakışlara kıyamadığımı.tamam bu sefer affeticem zaten yeterince süründü.

M:efendim bebeğim.

Heyecanla bana bakıp;

A:affettin mi beni?

Dedi.ya şuna kıyılırmı.Cık kıyılamaz.

M:affettim ama bidaha-

A:söz bidaha olmıcak.

M:hmm tamam o zaman

Diyip dudağına öpücük bıraktım.

Mc donals'a girip hamburger söyledik.cam kenarında bi masaya oturup hamburgerimizi yemeye başladık.

Hamburgerlerimizi bitirip ayağa kalktık ve dışarıya çıktık.

Ateş beni dürtüklediğinde ona baktım.eliyle bi yeri gösteriyodu.gösterdiği tarafa baktığımda bowling salonunu gösteriyodu.ona bakıp tek kaşımı kaldırdım.oda bana aynı şekilde bakmaya başladı.

A:iddiaya girelim mi?

M:ne iddiası?

A:en çok lagut deviren diğerine bi gün boyunca istediğini yaptırır ha var mısın?

Ben bowlingde çok iyiyim ahsenlerle geldiğimizde en çok deviren ben oluyodum.tabi ki varım.şimdi de kazanırsam ateşe bütün evi temizlettircem. o temizlicek ben kirletcem hadi bakalım.

M:varım.

A:hadi gel

Diyip beni oraya doğru sürüklemeye başladı.ayakkabıları değiştirdik.poşetleri kenara bırakıp oyun alanına girdik.ilk ben atıcakdım.topu aldım ve biraz geri gidip son gücümle topu attım.bütün lagutlar devrildiğinde sevinç çığlığı atıp ateşe baktım.yüz idadesi şaşkındı.ona gülüp elime bi tane daha top aldım.

Waaooww ben kazandım.hazır ol ateş bey benden çekeceğin var.

M:temizlik yapmaya hazır mısın ateşciğim .

Dedim gıcık bi ses tonuyla.tdmizliği duyunca gözleri pörtledi.

A:ya bebeğim lütfen herşeyi yaparım ama temizlik yaptırma lütfen.

M:Aaa olur mu öyle şey senin çok güzel temizlik yaptığını duydum ama ben.

A:lütfennn.

Deyip yavru köpek bakışları atmaya başladı.bu sefer yemezler.

M:yarın saat sekizde biz de ol görüşürüz bebeğim.

Deyip ona el salladım ve arabama binip evin yolunu tuttum.bekle sen ateş bekle yarın bana yeter diye yalvaracaksın..

Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın.vote ve yorumlarınızı bekliyorum.arkadaşımın hikayesi olan hissiz'i okursanız sevinirim.hikayeyi bulamazsanız takipcilerimden athenaaski ' ndan hikayeyi bulabilirsiniz.şimdiden teşekkür ederim.multi ateş.gocamancanaaaaaaa öptümmmm.SİZİ SEVİYORUMM

Karanlıktaki AydınlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin