Mr. Reynolds óráján ültem és csak bámultam a plafont egész 45 perc alatt. Matt meglökött egyszer, hogy magamnál legyek, de összehúzott szemöldökkel néztem rá és rántottam el magam a közeléből.
- Ms. Toretto, maga Mr. Grey-el lesz párban. - hallottam meg a tanár hangját.
- Tessék? Elnézést lemaradtam. - kaptam fel a fejem.
- Maga és Noah együtt dolgoznak majd egy projekten, amit a szünet után be kell adni. Megértette mostmár?
- Persze, igen tanár úr. - várjunk, azt mondta, hogy Noah Grey-el kell megcsinálnom? Na azt biztos nem.
- Tanár úr szeretnék egy másik párt választani magamnak, és nem Mr. Grey-el dolgozni. - szólaltam fel azonnal, mihelyst belegondoltam a helyzetbe.
- Sajnálom Ms. Toretto, a párok már ki vannak osztva, nincs semmi féle csere. - forgatta meg közben a szemét.
Ezzel a lendülettel én felálltam és hatalmas ajtócsapás kíséretében kiviharzottam a teremből, egyenesen a mosdóba sietve. Senki sem mert utánam jönni, amit nem is bántam. Csak azt bántam meg végül, amikor a csengő után kiléptem a mosdóból és a folyosón találtam Noah-t egy barna hajú, magas lány mellett, aki végig tapogatta és átkarolta őt. Nagyon közel kerültek egymáshoz, a csaj folyamatosan a száját nézte és egyre közelített felé. De nem úgy tűnt, mintha ellenkezne. Hangosan bevágtam magam mögött a wc ajtaját, amire felkapták a fejüket. Noah ellökte magától a hosszú hajú lányt és utánam iramodott.
- Ne gyere ide. Van neked más akivel foglalkozhatsz. Csak legalább ne a folyosó közepén nyaljátok egymást. - toltam el a mellkasánál a fiút. Fura érzés fogott el, miszerint nem kellene ezt tennem, hiszen amit láttam az nem az aminek tűnt. Tudjátok, tipikus mondat. De nem engedtem a gondolataimnak, úgyhogy elengedtem és kifelé sétáltam a suliból. Közben a telefonomat előkotortam a táskámból mire a kocsihoz értem.
- Beszélnünk kell. - szóltam bele. - 15 perc múlva legyél nálam.
Letettem, majd elhajtottam és a visszapillantóból láttam, ahogy Noah a suli lépcsőjének alján áll és néz a kocsim után. De egy pillanattal később már az a kurva is ott állt mellette, így inkább nem néztem többet. Hazaértem és felszaladtam a szobámba, hogy átöltözzek. Mivel délután nem terveztem elmenni sehova sem levettem egy két piát a szekrényről, majd egymás után bontogatva meg is ittam.
- Végre, hogy itt vaagy. - nyitottam ajtót a csengő hangjára.
- Te bűzlesz Zoe, csak nem ittál? - hesegette el kezével a szagokat.
- És? Nem azt csinálok amit akarok? - mondtam alig állva a lábamon. - Gyere fel velem! - húztam kezénél fogva.
Leültünk az ágyamra majd mesélni kezdtem.
- Igazad volt Jared. Egy hatalmas patkány ez a kölyök. - húztam meg a vodkás üveget. - És én ebbe belefáradtam, elég volt ennyi belőle.
- Tehát miért hívtál ide? - húzta perverz mosolyra a száját és húzódott közelebb hozzám.
- Háát, tudoood olyan játszhatnékom van. - nevettem ki.
- Nem kell kétszer mondanod. - levette a pólóját, majd a nadrágját is, majd segített rólam is levenni a ruhákat. Leszorított az ágyamhoz és felém kerekedett. Magamon kívül voltam a rengeteg piától, de azt hiszem élveztem a szexet. Vagyis gondolom csak a kiütöttségtől volt jó.Másnap reggel úgy keltem, hogy konkrétan a létezésemről is alig tudtam. Bűzlöttem a piától, ruha nem is volt rajtam, egy kész felfordulás volt a szobám. Késésben voltam, de ahogy felálltam egyből vissza is huppantam az ágyra. Jézusom, mennyit ittam én? És miért nincs rajtam ruha? Te jó ég, tegnap én Jared-el? Uramisten. Azonnal írtam Caleb-nek, hogy jöjjön értem ha lehet és vigyen suliba, mert az ajtóig alig tudok elmenni, nemhogy vezessek is. Szerencsére nem viszakozott és egyből elém sietett. Amint meghallottam az autóját, igyekeztem lefelé az emeletről.
- Te ittál az este? Szinte az összes alkohol elfogyott a szekrényből. - apám állt meg velem szemben.
- Talán. De most mennem kell, egy napot kell már csak kibírni.
- A piával is mondhattad volna ezt. - kiabált utánam. De én már a kocsiban ültem és megköszöntem Caleb-nek, hogy értem jött. Nem igazán akartam neki mesélni az elmúlt estéről, de szerencsére nem is kérdezett semmit. Kiszálltam a sulinál, de megingott a lábam, így a barna hajú srác azonnal átkarolt és besegített.
- Tuti, hogy így akarsz bent ülni? - kérdezte út közben.
- Utolsó nap Cal, valahogy kibírom, meg amúgy is egy teremben leszünk egész nap. - közben már beértünk és segített a padomhoz ülni.
- Köszi mindent, jövök eggyel.
- Nekem már az is jó, ha nem teszel kárt magadban. - mosolygott rám.
Becsengő előtt egy perccel viharzott be az ajtón Noah és egyenesen felém tartott.- Mit csináltál tegnap? - ütött két kezével a padomra, én pedig összerezzentem. Szemében forrongott a düh, fekete göndör haja alig tudta palástolni.
Eléggé feldúltnak tűnik Noah, ahogy beviharzott. Helyes döntés volt Zoe-nak Jared-del találkozni? Egy biztos, valószínűleg még ő sem tisztázta az érzéseit. ✨
Ne haragudjatok, hogy nem volt rész tegnap, sok dolgom volt a hétvégén, de most itt az új. 🥺❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Rossz srác a szomszédból
Romance- Oh, szóval te követed az embereket, ez egyfajta hobbid? - néztem rá megvetően. Csak nevetni tudott. - Talán nem mehetek a kaland után? - De, csak a ribanclakás a másik irányba van. - mutattam neki, hogy merre találja a legtöbb azonnal kapható lány...