S paye jsme se chvilinku tulili jak dva závislí tuleni...
T/j:" půjdeme se Teda koukat na ten film?" zaptala jsem se pay...
P:"já bych věděl o něčem co zlepší jak tobě tak i mě náladu 😏" řekl a přihloupě se usmál..
T/j:"ty asi nerozumíš co je to být v klidu že?" zeptala jsem se ho
P:"hmmm" zakňučel a já se usmála...
T/j:"todle je můj chlapeček" řekla jsem a přitom ho chytla za tvář....
P:" heleee tichučkoo buď a pojď se koukat na ten blbí film.."
T/j:"co že si říkal??" řekla jsem..
P:"pojď se koukat na ten film.." řekl otráveně a pustil netflix...
P:"já bych to viděl na sexuální vyc-"
T/j:" Umbrella academy" zajásala jsem. Payton si povzdechl a vzal si telefon do ruky...
T/j:"heeej" řekla jsem ale payton se mě rozhodl ignorovat... On je tak strašně tvrdohlaví....
T/j:" ach joooo... A já myslela že by si někdo za to jak se o mně stará dostane odměnu.." řekla jsem a na to už slyšel.. okamžitě položil na noční stoleček svůj telefon....ruce si dal kolem mého pasu a společně jsme začali koukat na umbrella Academy...P:" Mě už to nebaví " řekl payton Když jsem dokoukali 2 díl... Odtulil se ode mě, lehl si na bok a šel spát....
T/j:" Pay... Já myslela že mě máš hlídat a starat se o mě..." řekla jsem e payton ležel a nereagoval...
T/j:"já jdu pryč" řekla jsem....
P:"tak jdi" řekl pay uraženě a já dostala nápad... Sešla jsem pomalu schody pomalu protože jsem měla ještě naražený žebra...... Vytáhla jsem z lednice okurku kterou jsem si nakrájená a šla zase do pokoje.... Když jsem přišla do pokoje viděla jsem že je payton na mobilu...
T/j:"miláčku??" zeptala jsem se ho...
P:"hmmmm" zabručel payton... Todle mi překazilo plán... Takže talířek s okurkou jsem položila na stoleček a šla do skříně.... Vytáhla jsem si krátký kraťásky a k tomu podprsenku... Šla jsem si pro okurku kterou jsem si strčila do huby.... Pay jenom trošku naklonil hlavu a a vyšpulil na mě pusinku jakože "pojd mi dát pusu".. Já mu vyhověla a dala mu pusu... Pay se usmál a dál koukal do mobilu... Trošku jsem mu tam nahlídla a viděla jak si projíždí naše fotky.... Když z nich vyjel tak šel na ig a projížděl nějaký ty jeho funpage... Já se jenom usmála a poslední okurku jsem snědla ... Vzala jsem si věci a NASCHVÁL nechala otevřený dveře do koupelny... Payton se podíval co dělám protože slyšel bouchnutí dvířkama od skříňky... Když mě zahlídl jak lezu do vany, tak hned položil mobil a jako rychlosti Bleska McQueena přiběhl ke mě... Za sebou zavřel dveře a já si štelovala teplou vodu na napuštění vany.....
P:"já myslel že si ke mě půjdeš lehnou ale ty si deš místo toho dát vanu... A ještě k tomu beze mě?" zaptal se pay a hned se začal vyslíkat...
T/J:" řekl si ať jdu pryč... Tak jsem šla" řekla jsem nahlas...
P:"Ale vždyť víš že jsem to tak nemyslel" řekl a zač si pomalu sundávát ty svoje smradlavý ponožky..
T/j:"neeee?" zeptala jsem se ho..
P:"neeee vždyť já s tebou chci být každou chvilku" řekl a sundal si teplaky...
T/j:"ale já vím... Tak proč si tam tak blbě bručel?" zeptala jsem se ho a vypla už vodu... Protože to tu potom nechci vytírat.....
P:"nebaví mě umbrella Academy.. Raději bych se díval na něho jinýho...* Řekl pay a já se chystala že se posadím.... Jenže pay mi tam vlezl...
T/j:" heeej tak co děláš?? " zamračila jsem se...
P:" teď budeš muset buď na špunt nebo na mě" řekl a usmál se...
T/j:"ale vždyť to je úplně stejný" řekla jsem... Payton to chvilku nechápal a potom mi to docvaklo...
P:"ty si blbá..." řekl uraženě a já si pomalu sedla na jeho trup... Payton si mě k sobě přitiskl co nejvíc to šlo... Rukou mi začal omývat nohy a bříško.. Já zavdychala a Payton se usmál...
P:"tichučkoooo... Mám se o tebe postarat... Tak se starám.." řekl a stiskl mi stehno...
T/j:"buď ticho..." zavdychala jsem... Payton se usmál a dokončoval moje umytí....
Kdyz už jsem byla umytá, tak mi pay pomohl zvednout se z vany... Chtěla jsem si vzít ručník ale pay mě zababuchal do ručníčku jako miminko... Vzal mi věci a odnesl je do pokoje... Já tam stála jako debil.. Potom si pro mě payton přišel a prohodil si mě přes záda...
T/j:"auuu..... Zakňučela jsem protože sem se trošku protože mě vzal pod žebrama...
P:" promiň já nechtěl" řekl pay a položil mě na postel....
T/j:"hele... Raději si do vzít ty tepláky na spaní a nechoď tu jenom v ručníků...." řekl jsem ale payton to naprosto ignoroval... Místo toho aby se šel převlict tak mě začal líbat... Já začala Spolupracovat... Ano nevím jak ale už jsem neměla na sobě ani ten ručník... Pay mi rukou hladil bok.... Líbal mě tak něžně ale přitom tak dravě... Vím co přesně chtěl.... Tak jsem mu to svolila... I když o tom ještě nevěděl..... Když mě přestal líbat tak si šel na postel a chytl za boky, přitáhl si mě k sobě... Neboli já na něho sedla...
P:" neříkala si jeste něco před chvilkou😏?" řekl a tak divně se uchechtl...
Když jsem se nadechovala že něco řeknu tak mě začal líbat... Jemně a pomalu do me vjel...
T/j:"kurva..." zavdychala jsem. Pay se narovnal a toupl si na kraj postele... Mě si tam přisulul... Pomalím pohybem se ve mně začal hýbat... Už jsem měla dost té provokace...
T/j:" tak a dost výsměchu paytone..." řekla jsem a paytona začal zrychlovat...libilo se mi to a taky jsem to dala znát do vzdychů... Jenže co nemohl udělat ze? Když už jsem si myslela že je v tom nejlepším, tak přestal..
T/j:"co děláš?" zeptal jsem se ho... Pay si ale místo toho naslinil 2 prsty..
P:"ale nic..." řekl a usmál se jako andelíček...
T/j:" jo to je j- Ahhh" zastéhnala jsem když je do mě strčil... Začal zrychlovat a já se udělala...
T/j:"já tě Zabiju.." řekla jsem
P:"taky tě miluju... A za to že jsem tě tak pořádně udělal... Tak ty uděláš mně.. Žeo?" řekl a já jenom přikývla hlavou... Payton si lehl do postele a já si ho pomalu vzala do pusy... Začala jsem ho sát od špičky a postupně jsem ho začala lízat... Strčila jsem si ho do pusu a začala mu kouřit... Payt přitom vzdychal a pozoroval mě... Jeho ruce mi zajeli do vlasů... Svými rukami si začal určovat tempo...najednou si mně tam přidržel a udělal se...
P:"polkni" řekl a já tak udělala.... Pomalu jsem si Lehla a Payton si mě k sobě přitulil... Já mu Lehla do obětí a už jsem byla jako mrtvá... Sotva jsrm vnímala.. ....
Citila jsem jak mě pay hladu ve vlaskach... Pak už jsem upadla do říše snů......................
Tadle knížka jeste mrtvá není... Teda... Snad...
ČTEŠ
🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2#
Historia CortaPokračování příběhu Jestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze ho psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...