29

35 4 1
                                    

Vandaag is het de dag van de battle. Iedereen staat in Hogwarts om mee te vechten tegen Voldemort en zijn death eaters. Sandy staat bij Fred en George op een toren, Ruben en Ginny staan beneden, Willow en Neville staan samen bij de brug al zijn die twee niet samen. Ruben durfde een move te maken maar Willow durfde dat nou eenmaal niet.

Het krachtveld gaat kapot en iedereen rent naar positie. Death eaters dringen de school binnen en vervloeken iedereen die ze kunnen. "Percy ik heb je volgens mij niet meer horen..." Een explosie onderbreekt hem maar een krachtveld vanuit Sandy's stok houd het voor de rest tegen. "Je hebt zojuist men leven gered!" Roept Fred dankbaar.

"Alles voor de tweelingbroer van men vriendje." Antwoord Sandy en ze gaan verder met vechten.

"Harry Potter! Jij hebt vandaag mensen voor je laten sterven in plaats van je meteen te richten op mij, een grotere schande bestaat niet! Ik zal mijn mensen opdragen te stoppen met vechten zodat jullie jullie doden kunnen eren, Harry Potter kom naar het verboden bos." Hoort iedereen.

Iedereen rent naar de great hall waar ze Remus en Tonks' lijk zien liggen maar gelukkig waren dat de enige die ze kende. Sandy omhelst George zachtjes.
"Waar zijn Willow en Neville?" Vraagt Regulus.

Ze gaan naar buiten waar ze die twee zien staan, Neville heeft de sorteerhoed in zijn handen als de hele groep death eaters met Voldemort eraan komen. "Wie is dat daar, die Hagrid draagt?" Vraagt Ginny.

"Harry Potter is dood!" Roept Voldemort. Ginny laat tranen over haar wangen rollen maar word omhelst door Ruben. "Wil iemand zich nog voegen?" Vraagt hij waarop Neville naar voren strompelt. "En wat is jou naam?" Vraagt Voldemort lachend.

"Neville Longbottom." Antwoord hij waardoor alle death eaters beginnen te lachen.

"Een Longbottom, nou ik denk dat we wel..." Voldemort word onderbroken door Neville.

"Ik wil graag wat zeggen." Zegt hij.

"Wel ga je gang!" Antwoord Voldemort licht geïrriteerd.

"Het maakt niet uit dat Harry dood is, er sterven elke dag mensen, vrienden familie. Ja, we zijn Harry vandaag verloren maar hij leeft nog, in hier. Net als Remus, Tonks... ze stierven niet voor niks maar jij wel want je hebt het mis, Harry's hart klopt nog wel voor ons, voor ons allemaal het is nog niet voorbij!" Roept Neville en trekt het zwaard uit de hoed.

Harry valt uit Hagrid 's armen, Draco geeft hem zijn stok en iedereen begint terug te vechten. Uiteindelijk hebben ze gewonnen en Neville word omhelst door Willow. Hij zoent haar waarbij iedereen hem geschrokken aankijkt. "Uh s...sorry." Maar ze zoent hem terug waarna iedereen lacht.

Op naar een happy ever after...

Red vs GreenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu