31.

1.6K 200 319
                                    

סורי שלא העלתי פרק פשוט סיימתי את אשמת הכוכבים לא מזמן ואתם יכולים לתאר לעצמכם איך נראו .. הלילות שלי בשבוע האחרון

קיצור תהנו מהפרק ותלחצו על כפתור נוגה (חח הבנתם כי זה כאילו כוכב)

נ.ב אני צריכה למצוא חברים

-

צלצול טלפון העיר את לואי הישן. הוא פקח את עיניו בזהירות והביט אל הדליקורט הלבן דמוי עט שהיה מונח על השידה. הוא לא זכר איך קראו למכשיר אך הוא היה בטוח שזה הדרך תקשור של המוסד לכן ידע שזהו ג'פרי שמתקשר.
הוא שפשף את עיניו כמנסה להתעורר וסחרחורת פתאומית תקפה אותו. הוא הרגיש שהוא נופל לרגע על אף ששכב והוא חזר לעצום את עיניו שוב. היו לו כמה כאבי ראש דומים במשך היומיים האחרונים לכן הוא לא התרגש ופשוט נשם עמוק. תחושת ההכרה חזרה אליו לאחר כמה שניות והוא הביט לצד וראה את המכשיר הקטן שעדיין רטט. הוא הבין שהארי ימשיך לישון כמו דוב גריזלי במקום לענות כפי שהיה צריך לכן וויתר ולחץ על כפתורים רנדומליים עד שענה בטעות.

"הלו?" לחש על מנת לא להעיר אותו.

"הארי?" קולו של ג'פרי נשמע.

"זה לואי, הארי ישן" אמר.

"אה" קולו של ג'פרי היה נשמע מאוכזב מעט, "אני צריך שתמסור להארי כמה דברים" אמר.

"אוקיי".

"הארי סיפר לנו על מה שקרה ולפי המידע שנתן לנו עלינו על הצעד הראשון שבן יכול לעשות. אני צריך את שניכם על המטוס הבא לצרפת" אמר בסמכותיות. לואי החניק השתנקות בהפתעה ומיהר להתיישב במיטה פן ייחנק. "יש לנו כמה דברים לעבור עליהם, במיוחד אני ואתה לואי" המשיך.

לואי בלע את רוקו והינהן, "א-אוקיי" הוא הביט סביבו בלחץ, "מאיפה נשיג כרטיסי טיסה?" שאל.

הייתה שתיקה מהצד השני של הטלפון עד שצחוקו של ג'פרי קטע אותה. לואי קימט את גבותיי בבלבול. "הם יבואו אליכם" ולואי יכל להישבע שהוא שמע שמץ של הנאה בקולו.

הוא היה מבולבל מעט אך החליט לא להגיב. הוא היה סבור שלמוסד יש את השיטות שלו לטפל בדברים הללו ואין צורך לעצבן את ג'פרי עם שאלות.

"תהיו מוכנים בחמש" ג'פרי סיים את השיחה וניתק.

לואי נשאר יושב במקומו בבהלה. זה אומר שהם יוצאים למשימה, והוא בהחלט לא מוכן. הוא החל להרעיד את רגלו בלחץ כמנענע את המיטה למטה ולמעלה ברעידות קטנות ובהחלט מעירות.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now