Esküvő 2.rész

67 1 0
                                    

Dani szemszögéből.

Végre megérkeztünk. Olyan érzésem volt, hogy ez a 25 perces út egy örökkévalóság és soha nem érünk ide. Lányok még nincsenek itt. A násznépünk egy része már a padsorokban ült és minket várt. Mindenki elfoglalta a helyét és vártuk az én gyönyörű menyasszonyomat. hogy megérkezzen. Tibi bá a templom előtt várta őket. Én pedig Lalival és az atyával az oltár előtt álltam.

-Hogy nézek ki? – fordultam a tanúm felé

-Jól nézel ki. És én? – kérdezett vissza

-Te is.

Ekkor befutott Polli is és a többi vendég is. Mindenki leült, Polli oda állt mellénk és megszólalt a bevonulási zene.

Kata szemszögéből.

Már éppen szálltunk volna be az autóba amikor odaért Stefi is.

-Szia – öleltem meg mire mindenki furcsán nézett ránk. – Nagyon csinos vagy.

-Köszönöm. Te viszont egyszerűen gyönyörű. Ha Dani meglát oda lesz érted.

-Jólvan csajok örülök, hogy kibékültetek meg ennyire egymásra találtatok, de indulnunk kéne hogy ne kelljen egy csomót várni ránk. – figyelmeztetett Polli

Útközben milliószor lejátszódott bennem, hogy mi hogyan fog történni, persze tudtam, hogy ez úgysem úgy lesz, mint ahogy elképzelem, de azért mégis csak jó volt elgondolni. A nagy elmélkedésemben észre sem vettem, hogy már megérkeztünk. Apa a templom elött várt a többiek pedig gyorsan besiettek.

-Kislányom – szólalt meg elakadó hangon – fantasztikusan nézel ki. – és egy könnycsepp is legurult az arcán

-Te is nagyon elegáns vagy. – válaszoltam és ekkor megszólalt a zene.

-Indulhatunk – tartotta felém a kezét és én belekaroltam.

Az első dolog, amit megláttam az a vőlegényem volt aki csillogó szemekkel nézett rám. Miközben sétáltunk a padsorok között néztem, hogy ki vannak ott. A faluból többen is ott voltak. Anikó és Sándor ültek leghátul Szlávennel Diával és Stefivel. Másik oldalt pár kollégám és pesti ismerősöm ültek. Előttük Kristóf ült Laurával és Szofival meg Tamás Jolikával és Tamarával. Legelöl ültek a szüleink, Hanna és persze Zizi nagyi. Odaértünk végre az oltárhoz. Az az érzést, amit akkor éreztem leírhatatlan. Egyszerre izgultam örültem és a lábam megremegett.

Dani szemszögéből

Megláttam Katát a templom végében és onnantól nem tudtam másfelé figyelni. Nem hittem el, hogy ez a fantasztikus gyönyörű nő végre a feleségem lesz. Nem bírtam betelni a látvánnyal.

-Nagyon vigyázz rá különben... - mondta Tibi bá mikor oda értek és a kezeivel arra célzott, ha másképp teszem kitekeri a nyakamat. Majd egy puszit nyomott a lánya homlokára és leült.

-Akkor kezdhetjük? – kérdezte a pap. Mi mind a ketten bólintottunk. – Kedves jelenlévők azért gyűltünk most itt össze, hogy tanúi legyünk amint e két fiatal szerelmes örök hűséget fogad. – kezdett hozzá a mondandójához. – Dániel először kérlek te ismételd utánam. Én Gál Dániel

-Én Gál Dániel. Fogadom neked Szappanos Kata, hogy mindig veled leszek

-Egészségben, betegségben. Gazdagságban, szegénységben

-Egészségben, betegségben. Gazdagságban, szegénységben

-Míg a halál el nem választ

-Míg a halál el nem választ-fejeztük be.

-És most te Kata mond utánam

-Én Szappanos Kata. Fogadom neked Gál Dániel, hogy mindig veled leszek

-Én Szappanos Kata. Fogadom neked Gál Dániel, hogy mindig veled leszek

-Egészségben, betegségben. Gazdagságban, szegénységben

-Egészségben, betegségben. Gazdagságban, szegénységben

-Míg a halál el nem választ

-Míg a halál el nem választ-lett vége az egyházi fogadalmunknak.

-Úgy tudom van saját fogadalmatok is. Kérlek olvassátok fel. – kérte István atya

-Kata te vagy életem szerelme. Gyerek korunk óta arról álmodtam, hogy a feleségem legyél. Igaz, hogy az élet elsodort minket egymástól, de mi mégis rátaláltunk egymásra és most itt vagyunk. Ígérem, hogy örökre szeretni foglak és soha nem hagylak cserben. Köszönöm neked, hogy vagy és boldoggá teszel. Szeretlek. – mondtam el a fogadalmamat.

Kata szemszögéből.

Mire Dani elmondta a szövegét nekem potyogni kezdtek a könnyeim. Még szerencse, hogy Polli vízálló sminket használt. Most nekem is el kellene mondjam az én fogadalmam, de nem bírtam. Nagy nehezen leküzdöttem a sírást és nekifogtam.

-Dani-kezdtem bele szipogva. – ha nekem valaki egy éve azt mondja, hogy a feleséged leszek és lesz egy kislányunk valószínűleg körbe nevetem, de nagyon örülök, hogy így lett. Sok minden történt velünk nagyon rövid idő. Sokaknak nem tetszett a kapcsolatunk és próbáltak minket szétválasztani, de mi mégis kitartottunk egymás mellett. Köszönöm neked, hogy a támaszom vagy és mindenben számíthatok rád.

Mi lett volna ha?Where stories live. Discover now