1. Bölüm

1.6K 82 21
                                    

Yüzüme vuran rüzgâr ve kuş cıvıltılarıyla uyandım. Pencereye gittim ve sabahın serin havasını ciğerlerini çektim. Hava çok güzel. Saate baktım. Saat henüz sabahın altısı. Ve bugün önemli bir gün. Tam beş sene önce veda ettiğim şehir Seul'de uzun aradan sonra ilk sabahım. Babam ülkenin ileri gelen iş adamlarından birisi ve işi nedeniyle bir kaç kez şehir değiştirmek mecburiyetinde kaldık. Ama babam bunun son olduğunu söyledi. Artık sonsuza dek aşık olduğum şehir Seul'de yaşayacağız.Beş sene önce yaşadığımız evimizde. Komşularımız da değişmemiş. Aslında iki üç aile taşınmamış gerisi değişmiş. Ama artık lisede okuduğum için yeni arkadaşlarım olacak. Lise 3'te okuyorum bu arada. Ah adımı söylemedim galiba adım Min Jii. Park MinJii. Zengin iş adamı Park Ji Min'in kızı MinJii. Etrafımdaki insanlar beni böyle nitelendiriyor ve ben bundan nefret ediyorum. Çünkü ben insanların beni zengin olduğum için değil kendim olduğum için tanımalarını istiyorum. Ah annem sesleniyor. Kahvalti hazır olmalı. Eğer hemen aşağı inmezsem her an bir terlik yiyebilirim. Ha bu arada annem bir Türk. Pijamalarimla aşağı indim ve anneme "Annelerin en beceriklisi günaydın. Babam nerde?" dedim.

- "Sabah erkenden iş yerine gitti yalaka." dedi annem

- Peki Mi Nam nerde?

- O daha uyanmadı. Git de uyandır kardeşini. Hizmetçi izinde ve bir sürü iş yapıp iş yerine yetisicem

- "Tamam omma uyandiririm ben" dedim ve kız kardeşimi uyandırmak için tekrar üst kata odasına ciktim. "Nam hadi uyan koca bebek." diye odaya girdim ve kardeşimin zaten uyanmış olduğunu gördüm.

- Unni ya bugün hangi kıyafetimi giysem sence? Bu mu yoksa şu mu?

- "Ooo yoksa bugün özel bi gün mu küçük hanım ha? bak şu ikinci çok tatlı onu giy"

- Yok unni ya ne özel günü sadece bugün ilk günümüz burada. O yüzden yeni tanışacağım arkadaşlarım üzerinde iyi bi izlenim bırakmam gerek.

- Ooo yani erkekleri etkilemem gerek diyosuun. Ayrıca onlarla ilk defa tanışmiyorsun bir iki tanesini çocukken de tanıyordun koca bebek.

- "Ne erkeği unni ya daha 12 yaşındayım" dedi gülerek. Ben ona takılırken aşağı indik ve kahvalti sofrasına oturduk.

~Bölüm Sonu~

Yazar notu: beğendiniz mi arkadaşlar^^ ilk bölümü ben pek begenmedim sıkıcı geldi bana lütfen yorumlarinizi eksik etmeyinn

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öpücükten Doğan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin