-1-

52 5 1
                                    

Öykü 17 yaşında bir kızdı maddi olarak durumları iyi değildi annesi çok hastaydı. Öykü dünyada en çok annesine değer veriyordu. Ama o gün öğleden sonra her şey değişti.

Öykü'den

Annem evde fenalığımızı komşular da ambulansı aramış.Çok korkuyorum okulda bana haber verildiğinde sınıftan koşarak çıkmıştım ve olabildiğince hızlı hastaneye gelmiştim.Ben hastaneye geldiğimde babam kapının önünde oturmuş gözünü bir noktaya dikmiş bekliyordu . Hemen yanına gittim ama bana ters ters baktı . Beni itip yere düşürdü . Ne oluyordu burada!?!?
10 dk sonra hemşire odaya bi alet götürdü -şu kalp durduğunda elektrik verenlerden anladınız siz- biraz daha zamn geçince doktor odadan çıktı ve "Başınız sağolsun"dedi. O an kalbime bir şey saplandı bağırmak çığlık atıp içimi dökmek istiyordum ama boğazımda bir yumru vardı . Gözyaşlarım durmuyordu nefes alamıyordum...

Öykü'nün babasından

Seher'in-öykünün annesi-ölmesi işime gelmişti . Artık öykü denen kızla uğraşmak zorunda değildim ama Seherin acısını ondan çıkarıp yollarım.

3saat sonra eve gelince Öykü'den

Ben o kadar ağlarken babam tek bir gözyaşı bile dökmemişti. Son günlerde annemle kavga etmişlerdi ama sonuç olarak annem onun kaç yıldır eşi niye bu kadar acımasız olmak zorunda ki annem ona ne yaptı! O adamdan nefret ediyorum ama sesimi çıkaramıyorum çünkü çok korkuyorum en son ona bağırdığım için kolumu kırmıştı hayvan adam! Ama bir gün bunun acısını ondan çıkarıcam!Eve gidince birden bağırmaya başladı "Annen beni kandırdı ben bunu evlendikten sonra öğrendim beni aldatmıştı ve sen doğdun ama benim çocuğum değilsin annende öldüğüne göre artık Umrumda bile değilsin değil git ama önce sinirimi çıkartmam lazım bil bakalım kurban kim kaçarsan daha fazla döverim."dedi. söylediklerine karşı ona şaşkın şaşkın bakıp olanları hazmetmeye çalıştım çalıştım ama olmadı tokat atmak için elini kaldırdığında kasıklarına tekme attım ve koşabildiğim kadar hızlı koştum . Bir anda vurduğum için ne olduğunu daha kavrayamadı GERİZEKALI ADAM . Ben o sırada kaçabildiğim kadar kaçtım ve bir yere saklandım asla burada beni bulamazdı . Telefonumu açıp İlayda'yı aradım. bu arada ben özel bi lisede son sınıfı okuyorum bursluyum."Alo İlayda'yı şey ya ben evden kaçtımda acaba..." dedim İlayda büyün her şeyimi biliyordu anında"Çok çok çok güzel olacak sen nerdesinn şöförle seni hemen aldırabilirim"dedi. İlayda çok cana yakın birisiydi ve çok yardımsever bir kız annesiyle babası ayrı annesiyle yaşıyor " canım yaa hiç gerek yok ben gelirim"dedim .
30 dk sonra
İlaydalardayım ona olanları anlattım ve daha fazla kendimi tutamayacak hıçkırıklarda ağlamaya başladım tabi ben böyle olunca İlayda da dayanamadı ve ağlamaya başladı. Olanları düşününce ben bile kendime acıyordum düşünsenize anneniz öldü ve babanızın kim olduğunu bilmiyorsunuz ve üvey babanız sizin peşinizde diye düşünürken birden kapı çaldı kapıyı İlayda'nın annesi Özge teyze kapıyı açtı.bende kapıya baktım BU BURAYI NASIL BULDU!!!

Arkadaşlar ilk defa wattpad de yazı yazıyorum kötüyse lütfen söyleyin -ben-

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

>>Zorluklar Karşısında<<Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin