MIAMI🧸🥺

598 32 4
                                    

Ráno*
Chtěla jsem se otočit na bok s dobrým pocitem ze včerejší noci... ale pak mě to  ťuklo....za pár dnů s vraím do školy v miami.... vystřelila jsem tak rychle z postele že se pay lekl a spadl s ní.

P:"t\j... co se děje?" řekl a ja nevěděla co mam říct..vlastně jsem nemohla skoro mluvit jak jsem zrychleně dýchala 
P:"t\j klid...pomalinku nádech a výdech" začal mě pay pomalu uklidnovat..vztal a šel ke mně.chytl mně zaramena a pomohl mě sklidnit.
P:"a ted povídej.... copak se stalo? nebo tobě se zdalo něco zlého?" nedokázala jsem mu odpovědět...místo toho jsem mu vpadla do náruče a začala brečet... Paytík mě začal utěšovat a hladit po vláskách .... "to bude dobré,at už se ti zdálo cokoliv jsem tu s tebou" řekl mi a já mu zamumlala do ramene
t\j:"pay ... to nebyl sen... ale realita...  paytone ja se za chvíli vracím do školy v miami" ačkoliv jsem to řekla docela v klidu klepala jsem se  strachy... Pay mne jenom sevřel do obětí...
T/j:"auu.. Do píčí moje žebra" kuňknu a pay mne po nich začne hladit.
P:" to nějak zvládneme" řekl paytik a položil mne opatrně na postel.. Vyhnul mi tričko a podíval se mi na žebra kde jsem měla velkou modřinu která se pomalu ztrácela  začal mi kolem ní dávat pusinky a já se mu hrabkala ve vlasech...
T/j:"pay? Udělal by si něco k snídani prosím"
P:"a copak by si přála moje princezna?" zeptal se mne pay a zase mi tričko narovnal...
T/j:"je mi to jedno ale uděláš mi něco vid🥺"
P:"udělám prcku" řekl pay a vztal z postele.. Poté odešel do kuchyně.. Já si Zapla Playstation a šla si si zahrát.. Hrála jsem nějaký závody a ani nevnímala čas...

P:"taaak už se to nese zlatí" řekl  a s tácem sedl do postele.. Podívala jsem se co tam bylo... Byli tam dva talířky s míchanými vejci a 5 opečených  toustiku...
T/j:"vypadá to delikatesně" řekl jsem a hned se pustila do jídla..
T/j:"nefen že to VYFADA ONO TO I TAK FTUTNA" vyjekla jsem spokojeně a Payton se usmál a taky Papkal.. Když jsme měli dopapkano tak mi Payton vytáhl kufr a začal mi pomoc balit.. Samozřejmě že mi tam hodil jeho mikinu, kraťasy a jeho tričko..
T/j:"pay víš že n-"
P:"nemusím ti to dávat ale já chci mimi" asi po 2 hodinách jsme dobalili a Payton si lehl ke mně..
P:"a v kolik odlétáš" řekl pay a já otevřela šuplík kde jsem měla i letenku...
T/j:"zítra ve 4am..." řekla jsem sklesle.. Chtělo se mi brečet.. Kdo ví jak dlouho neuvidím paytna. Pay do toho všimnul a dal mi něžnou pusinku a přitulinkal se ke mně..
P:" Neboj se mimi, Budem každý den volat a psát si ju? "já jenom kejvla hlavičkou a užívala si poslední hodiny s paytnem....

*V MIAMI*
poslední chvile jsem si s payem užila co nejvíc to šlo.. Nechtěl mě pustit z obětí a ani celkově zase zpátky do školy... Ted stojím na letišti když v tom jsem si všimla Mii.. Ta na mne zamávala a hned ke mně Běžela..
Mia:"PANE BOŽEEEE SI V POŘÁDKU? JE TI LÍP?" vyjekla po mně Mia a hned mne sevřel v obětí...
T/j:"to víš že jsem" řekla jsem a do obětí se usmála... Ta pošahaná holka mi hrozně chyběla..
Mia:todle mi už nikdy nemůžeš udělat a to do slova "řekla a vzala mi kufr..
Mia:" tak pooojd" řekla a dovedla mne k autu a už jsem jeli zas na internát... *No jooo... Tady mi to chybělo* Zavzpomínala jsem si a usmála se, kdyz jsme byli před školou tak tam na mne čekal ondre.. Tam mne hned objal a já zase jeho..
T/j:"chyběl si mi chlape..."
Ondre:" ty zas mne ženo" řekl a Mia mi odnesla mezitím kufr na pokoj... Když se vrátila tam někoho za sebou vedla... A ano jak správně tušíte byl to aidan... Ten se hned na mne usmál a šel mne obejmout..
Ai:"ahuuj kočko.. Tak co už se cejtíš lépe?" zeptal se mne a ja mu jednoduše odpověděla že jo... Chvilku jsme si tam povidali a potom jsem šla na pokoj... Lehla jsem si na postel a zavolá wifinu... Hned mi přišlo několik upozornění o zmeškaných hovoderech, audiohovorech a videohovorech které byli od paye... Ale já si první vybalila.. Vzala jsem si paytnovy tepláky a tricko které jsem nastřikala jeho voňfkou ještě z balíčku... Vzala si plyšáka a šla mu zavolat... Pay to okamžitě zvedl... Ale nebyl tam sám... Což mne trošku zarazilo..
P:"Ahuuuj miminko moje"
Av:"ahoj holkaa" řekla Avani a já na ně koukala s vykulenými oči... Ale potom jsem to nechala být.
"ahoojky" odpověděla jsrm jim a pay  furt na mne koukal jak na obrázek... Začali jsem si tam povídat i s Avani o hrozných blbostech... Po asi 3 hodinách volání jsem musela končit..
Podívala jsem se a všimla si že pay udělal minimálně 40 scrennu. Jen jsem se usmála a nařídila si budika...

*RÁNO*
Začal mi po celém mojem pokoji řvát budík jako o život.. Těžce jsem se převalila že ho vypnu ale jako debil jsem se převalila moc a spadla jsem z postele.. "auu" zakňučela jsem a budík vypla.. Oblékla jsem se a udělala si ranní higienu.. Poté jsem popadla mobil, tašku a klíče a vydala se do školy...

Mia:"Ahooj holka" řekla a hned mne objala..
T/j:"ahojky kočko" řekla jsem a usmála se... Ze zadu mi někdo zakryl oči a já ho hned poznala
T/j:"Ondreee dej ty pracky že mně" ondre je automaticky sundal a začali jsme do povídat... Potom zazvonil a tak jsme šli do třídy si sednout... Tam už na mne čekal Aidan.. Sedla jsem si vedle něho a otevřela učebnici..
Ai:"tak doufám že už tu je líp" řekl mile a usmál se..
T/j:"je mi o hodně líp.. A co ty? jak jde život" řekla jsem a podívala se na něho.. Ten se smál od ucha k uchu a jednoduše mi odpověděl ze dobře.. Potom jsme stichli protože začala hodina a my museli dávat pozor...

........................

🥀🌹🌷 don't give me hope if you 🥀🌹🌷 2# Kde žijí příběhy. Začni objevovat