ידיד ותיק

1.3K 75 36
                                    

נ.מ פרסי
המילים התרוצצו על הדף, בורחות מהעיניים שלי. אנחנו קוראים כבר כמעט שעה ולא עברתי על יותר מחמש עמודים, הם דיברו על מלחמה בין הענקים לטרולים. הקרב הזה היה לפני יותר מ50 שנה. איך זה קרבות שקרובים לימנו? סגרתי את הספר בחבטה עצבנית.
"אני חושבת שמצאתי משהו" אמרה אנבת'
"מה?" כולם שאלו
"זה התרחש לפני 18 שנה בערך, קוראים לזה מלחמת הקוסמים הראשונה" היא אמרה
"זה אומר שיש עוד אחת" אמרתי
"מתי?" שאל ליאו הארי נעץ בנו מבט חשדני והרמיוני כחכחה בגרונה.
"המלחמה הראשונה נגרמה על ידי וולדמורט" היא אמרה
"למה זה חשוב?" שאלה אנבת'
"כי הוא חזר אחרי 11 שנה, טוב כמעט חזר" היא הביטה בהארי ונאנחה
"זה יקח הרבה זמן נכון?" שאל ליאו
"כן" אמר רון
"אז בואו החוצה" אמרתי מסתכל על הנוף דרך החלון.
*
נ.מ הארי
עד שגמרנו לספר להם את כל מה שקרה בשנים האחרונות היה חושך מוחלט, רון והרמיוני עזרו לי לספר והרמיוני בכתה כמה פעמים. רון איגרף את אגרופיו כשהגענו לחלק שבו אחיו מת. במהלך כל הזמן הזה פרסי אנבת' וליאו היו אדישים, טוב לא בידיוק. הם היו עצובים אבל זה לא השפיע עליהם! וכשגמרתי לספר הייתה שתיקה ואז פרסי קם ואמר.
"זה היה מעניין"
"מעניין? זה לא סיפור! סיכנו את חיינו! חברים שלנו מתו! זה לא היה מעניין, זה היה נורא!" אמרתי מאבד את הסבלנות שלי. אנבת' וליאו קמו גם.
"אני מצטער" אמר פרסי, נימת קולו הייתה כנה.
"לא התכוונתי לפגוע, אני מבין איך אתם מרגישים-"
"לא אתם לא" אמרתי ונעמדתי גם אני, מאגרף את ידי.
"תאמין לי, אנחנו מבינים" נימת קולו הייתה עצובה. ובפעם הראשונה תהיתי מה קרה להם, למה הם הגיעו לפה דווקא השנה? ולמה הם קוסמים שלא מכירים שום דבר שקשור לעולם שלנו? בפעם הראשונה שאלתי את עצמי את זה בלי טינה. פתחתי את אגרופי, ונתתי להם לצנוח לצד גופי.
"פרסי, מי אתם?" שאלתי "אני יודע שאתם לא קוסמים, אני… שמעתי כמה דברים אני לא יכול להתכחש לזה. אתם לא מכירים את ההיסטוריה הבסיסית של הקוסמים, אתם לא מכירים את מה שקרה שנה שעברה! מי אתם?" פרסי הביט באנבת' וליאו. הם דיברו בשפה המוזרה שלהם שוב.

נ.מ פרסי
"אנחנו לא יכולים לגלות להם!" אמרה אנבת' ביוונית
"אני יודע, אבל בקצב הזה הם לא ירדו מאיתנו ואנחנו נחשוף את עצמנו בכל זאת" אמרתי
"אז מה אתה מציע? שנספר על האלים? עלינו?" שאל ליאו
"אתם סומכים עלי?" שאלתי והבטתי בהם
"כן" הם אמרו ביחד
"כי אני סומך עליהם" אנבת' עצמה את עיניה.
"בסדר" היא אמרה
"מה אתה תגיד?" שאל ליאו
"לא נספר הכול, אבל נספר חלק" אמרתי ואז הפסקתי לדבר יוונית
"אנחנו לא בדיוק קוסמים" הארי רון והרמיוני הביטו בנו
"אפשר לדחות את זה למחר בבוקר?" שאלה אנבת', העפתי בה מבט. היא נראתה לחוצה, למה?
"אתם מטילים פצצה כזאת גדולה ורוצים לחכות למחר?" שאל רון
"זה חשוב!" אמר ליאו בלחץ גם. מה יש להם? ואז אני ראיתי את זה.
'ידיד' ותיק קפץ לביקור.
המינוטאור.

פרק קצרצר כי יעלה פרק נוסף היום🥰💖
סליחה שחיכתם כל כך הרבה💙

הארי ופרסי והוגוורטס כמובןWhere stories live. Discover now