Pentru inceput vreau sa va multumesc pentru intrebari !! 1. @4_martie : Cine e Bia? R: Bia e cea mai buna prietena a lui Zoe , dar nu a mai aparut pana acum si nu am scris despre intalnirea lor , caci la inceput am vrut ca Bia sa fie doar un personaj episodic , dar m-am razgandit pe parcurs , asa ca in capitolele urmatoare o voi include mai mult in actiuni... 2. @4_martie : De ce naiba aia doi nu coopereaza sa-i desparta pe parintii lor? Raspunsul lui Zoe : Pentru ca tin prea mult la sentimentele mamei , iar ea pare fericita cu Josh... Raspunsul lui Luke : Eu as face-o , dar Zoe nu ma lasa...*dandu-si ochii peste cap* . 3. @4_martie : Daca ar trebui sa alegi o carte pe care s-o continui , care ar fi aceea ? Raspunsul meu : Asta e o intrebare ce ma pune pe ganduri ... Dar cred ca pe "Me&my brother...(+18) " ... 4. AndradaSwagg : De ce conteaza pentru ea atat de mult ca-s frati ? Raspunsul lui Zoe : Pentru ca mi se pare un lucru atat de ciudat , iar eu am crescut intr-o familie decenta , unde astfel de lucruri ar fi privite cu ochi rai... 5. AndradaSwagg : De ce Luke ii tot spune ca o iubeste dar nu se comporta decat ca un pervers? Raspunsul meu : Pentru ca nu stie sa-i dovedeasca ca o iubeste... 6. AndradaSwagg : Luke , de cand ai devenit pervers si ce te-a determinat sa devi unul ? Raspunsul lui Luke : Pai , recunoaste , sunt al dracului de sexy cand sunt pervers !*dand din sprancene* . Si sunt asa , de la 14 ani de cand am dat pentru prima dat de "paradisul dintre picioare" ... 7. AndradaSwagg : Luke , ce ai face daca ai fi singur in casa cu sora ta vitrega si enervanta si o fata super sexy aproape dezbracata? Ce ai alege ca fiind mai excitant , o partida cu surioara sau cu tipa sexy ? Raspunsul lui Luke : Pai daca acea surioara e Zoe , atunci clar pe ea as alege-o , dar daca ar fi alta sora , atunci al alege tipa sexy... Cu Zoe cred ca as vrea sa vad un film si sa stam imbratisati , iar cu tipa sexy... as incalzii cearceafurile... 8. AndradaSwagg : Luke , care fata in afara de surioara ta a fost o adevarata provocare ? Raspunsul lui Luke : Sa fim seriosi , cine mi-ar putea rezista mie ?! Sunt al dracului de sexos... Dar in general toate au picat la picioarele mele din prima , nu a fost nevoie de rugaminti... asta pana la Zoe. 9.AndradaSwagg : Luke , te-ai indragostit pana acum ? Raspunsul lui Luke : Baby , eu si dragostea in aceeasi propozitie ?! O mare greseala... Dar cred ca pe Zoe o plac... sau putin mai mult ... Deci doar de Zoe ! Acesta e capitolul cu raspunsuri , deci spor la citit !!