unsprezece

1 0 0
                                    

Oficial, cei doi locuiau împreună și se simțeau bine în preajma celuilalt.

Lipsa părinților era cruntă dar împreună au învins-o.

Ce-i drept, fata încă simțea lipsa pupicului de noapte bună.

Băiatul pierduse ceea ce a avut mereu alături, cum putea să treacă cu vederea.

Orice trece dar nimic nu pleacă fără să lase semne.

Discuțiile dintre ei erau din ce în ce mai serioase.

Fede își lua în serios rolul de tutore.

Însă cum puteam sta departe dacă se plăceau atât de mult?

Fiecare zi fără părinți, fără celălalt era un dezastru complet.

Ei se completau perfect, Beatrice era familia lui și Federico era familia ei.

Deși grija părintească nu era exact ca cea originală, își purtau grija din iubirea ce bătea în pieptul lor.

Beatrice și Federico aveau o zi liberă și au decis să facă diverse prin casă.

Banii nu erau o problemă atâta timp cât ambii aveau un venit generos de la părinții lor.

Ai lor au avut grijă să lase cheile la bancă pentru zilele în care ei nu vor mai fi.

Le era greu să cheltuie prea mult deși aveau de unde.

Stătea în firea lor să se gândească, vor ajunge ziua de mâine?

Trice a făcut o listă de cumpărături și a coborât la parter să i-o arate băiatului:

"- Vrei ceva anume?" a mai întrebat ea.

Fede a negat printr-un gest simplist și a luat cheile mașinii.

Da, acum putea conduce legal.

Federico a lăsat-o să iasă prima din casă iar mai apoi i-a deschis portiera.

"- Mulțumesc." fata a mulțumit gestului.

Federico conducea spre magazin în timp ce uneori privirea îi mai aluneca spre Beatrice.

Ea privea geamul ușor pierdută.

"- Te simți bine?"

Beatrice a tresărit din gândurile ei tâmpite și a afirmat întrebarea celui din stânga ei.

"- Poți să-mi spui orice, oricând." a consolat-o Fede.

"- Știu." a zâmbit fata înapoi.

El i-a lovit ușor coapsa fetei, făcând-o să râdă.

Asta voia el, ca ea să zâmbească.

Nu o putea atinge cum și-ar fi dorit dar fiind motivul din spatele zâmbetului ei era destul pentru el.

Geaca lui de piele neagră și-a lăsat una dintre zorzoane pe volan.

Fata a găsit interesant acel fapt și i-a zâmbit posesorului.

Când băiatul a parcat și-a făcut imediat drumul spre portiera fetei.

"- Ești obligat să faci asta mereu." iar fata a roșit puțin în obraji.

Intrați în supermarket au luat lista și au început să îndeplinească sarcinile de pe ea.

Doi de inimă neagrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum