hayal kirkligiyla dolu bi yaşam..

76 2 0
                                    

Kafami nereye atsam hep bi agirlik var ne taras donsem umutsuzluk icinde kivraniyorum.. Adım Alya 20 yasinda bi universite ogrencisiyim babamla yasiyorum adana da babam burda taninmis biri bense onun herkes tarafindan bilinen guzel kiziyim herkese gore ama bana gore oyle degil. Mutlu degilim guzel hic deilim sacma sapan bi hayatim var surekli bi baski altinda surekli korumalarla geziyorum sebep cevree.hersey babamin yuzunden hersey annem de onun yuzunden öldü.

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

4 sene önce Yagmurlu bi aksamdi babamla kavga etmistim neden yolda yuruken bi adam laf atti diye neymis efendim kendimi koruyamadigimdan olmus amcamin oglu Aral gordu yemeden icmeden gitmis babama yetisirmis evden ciktim kostum kostum karanlikta kaybolmus gibiydim bi sure gittikten sonra durdum issiz bi yerdi arkamdan  bi ses duydum "Burdamiydin güzelim soyleseydin erken gelirdim" bu ses bu ses o pic e aitti o bana sarkan adam yaklasti durmasini soyledim yaklasti belimden tuttu kendine cekip opmeye basladi boynumdan sert ve acitan opucekler bagiriyodum sesimi kimse duymuyodu. Elime gecirdigim tasla kafasina gecirdim kacmaya basladim o sirada annem beni aramaya cikmis yanina kostum kacmaya basladik kiyafetlerim yirtilmisti adam beni tuttu annem adama vurmaya basladi adam anneme tokat atti ve yere yigildi annem annem adamin arkasinda bi odun la vurdu ban "kaç alya" dedi. Kostum kostum ardimdan o adam onun arkasinda annem. Tam arkami dondum adam beni yakaladi annem yardim istemek icin bagirdi ordan gecen bi yol vardi oraya kostu sonra birden bi ses duydum tepeden asa annem annemmm yuvarlandi adamin seyine gecirdim tekmeyi bagirdi annemin yanina gittim annem kanlar icinde kayanin uzerinde yatiyodu yukari kafami cevirdigimde bi silah sesi babam! Babam annem vurmus ve ardindan silahi cekip o adama ates etti. Bu olaydan sonra annem ve o pislik adam  öldü. Ve babam sucu korumalarindan birnin uzerine atti ve iceri girmedi.  Adim tum adana da cikti ve bu soylentiyi bastirmak iki yilini almisti babamin ve bu olaydan sonra babam la hicbir diyalogum olmadi ve bu olaydan sonra psikolojim bozuldu evden disari cikmadim bir sene. Ve hayatim hayal kirklariyla dolmaya basladi her felaket ardindan bi yikimla girdi hayatima.

π√π√√π√π√π√π√π√π√π√π√π√π√π√π√

Yine bi okul sabaha ve ben yine ölmek isteyerek uyandim gune saate baktigimda saat 11.55 ti. Kalktim pencerimi actim bi sonbahar gunuydu yagmur yagicak gibi duruyodu.telefonumun calmasi ile irkildim arayan buğlem di benim en yakin arkadasim kotu gunlerimde hep onunla ayakta kalabildim

- gunaydinn atarlimm

- gunaydin bugucumm

- nasilsin bitanis

- yorucu ve bikin

- uzulme lutfen bitanis

-tamam bugucum kapatmam lazm babam cagriyo yine ne dicekse bas belasi dedim

- tamam bbitanis  dedi ve kapattik

~°~°~°~°~°~°~^~°~°~°~°~°~°~

Salona gitigimde babam kahvalti yapiyodu benyanina cagirdi oturdum

- gunaydin dedi

Sesimi cikarmadim

- demek hala sinirlisin ha kinin bitmedi dedi

Ve ben yine sustum bana dondu ve

-???????????

- aslaaaa aslaaa dedimmm


Arkadaslar umarim hikayemi begenirsnizz yorumlarinizi g bekliyorummm

Tibet ÖküzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin