senin kadar çatlağını görmedim~~ yok böyle bir veliaht prenses !!!

141 9 27
                                    

-agasshiii !!!!.............-agasshiiiii!!!!!!!!!!!... uyanın lütfennnnn ....

-........................( /__\ )

-agasshii !!!! hanimefendi gelirse yiceksiniz dayağııı , biran önce kalkın ve okulunuza gidin bence !!

-...........çeneni kapa....leydi choooo !!!! ...şurda uyuyorum görmüyormusunuz !!

- ııı..şey ama.. efendimm....uyanmalısınız ....

-............................


-Agasshi ! Duyduğuma göre Bakanın oğluda ders vermeye başlıcakmış..!!

-(0.O)

-yani demem o kiiii.........hiiiiiiiiiiiiiii..........hanım efendiiiiiiiii !!!!!!!!!


lady min hanımefendi kelimesini duyduğu an yattığı yerden ok gibi fırlayarak evin diğer penceresine doğru koşmaya başlamıştı , annesi her zaman o ne zaman tembellik yapsa böyle yapıyordu oda mecbur , dayak yememek için her gün kaçış planı hazırlıyordu.

bu gibi zamanlarda hizmetçilerine bir takım kıyafet gizlettirirdi pencereden atlar atlamaz atların olduğu yere gitti ve eteğini aldı ..ohhh güzelce saklanmıştı ve tertemizdi ...Koku !!! okey atların kokusu sinmemiş giyilebilr .

lady min eteğinden sonra gömleğini ve saç bandınıda bulup giydi ama tek bir şey eksikti acil durum olarak geçenki partide sevgili platonik aşkı bakanın oğlu dong hui den aldığı(zorla) çoraplar !!!!!!!!!!

lady min deli gibi ahırı talan etmeye başlamıştı bu hizmetçilerin cidden hiç saygısı yoktu , yine onunla dalga geçiyorlardı ..

-"Bunu mu arıyorsunuz ??

-"hıı............!!

buda kimdi lady kim iyice karşısındakini süzmeye başlamıştı uzun boy... çekik gözler....yuvarlak ve kaymak gibi yüz..... ve kaslı bir vücut !! o.O

hımm. bakışları çoraplara geldiğinde .. ver onu BANAAA!!!!!

lady min akbaba misali üzerine atlamıştı karşısındaki kişinin , Prens Hong 'un ise vereceği yoktu şayet bu agasshi hiçte terpiyeli birşey değildi.

çorabı uzak tutması çokta zor olmadı kızın boyu bir karıştı elini yarım metre havaya kaldırması yetiyordu , kral babası cidden bu kızımı layık görmüştü kendisine owwşşşhh cidden nasıl bakıcaktı buna huysuz bir kediden farkı yoktu bunun .......

layd min alamayacağını anlayınca hınzırca gülümsedikten sonra noluyor gibisinden bakan kişinin ayağına ne kadar gücü varsa toplayarak bastı ve havaya fırlayan çorapları yere diz üstü düşen kişinin kucağında zıplayarak havada kaptı .... evet haklıydı o hınzır bir kediydi !!!!

çorapları kapan lady min şekerini geri alan çocuk misali seke seke platonik aşkıyla vakit geçirmek için okuluna doğru yollandı.

prens hong'un cidden canı yanmıştı buraya gelirken ne bekliyorduki ahh..evett ... kibar ve gülerken yanakları pembeleşen bir lady .......... eline ne geçti ..kral babası'nın çabuk bana gelinimi getir dediği bir emir......... owhh cidden tanrı onu seviyor olmalıydı....

prens telaşla yanına yaklaşan kahya ile çaktırmadan eve doğru yürümeye başladı ve az önceki cadı... ıhım ıhım kibar agasshi nin annesine anons edilmeyi bekledi .

kadın telaşlanmış olmalıydı prensi bekliyordu evet ama bu kadar erken gelebileceğini ve kızının evden kaçacağını hesaba katmamıştı.

Alo Prens...??(one shot)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin