14 ~ Co ty tak sama tu siedzisz? ~ (bonus rozdział)

1.9K 53 12
                                    

pov Zuzia 

Siedziałam na kanapie z drinkiem sama. Nie miałam jakoś ochoty iść do reszty, która stała przy stoliku z alkoholem. Nie byłam bardzo pijana, można powiedzieć, że byłam lekko wstawiona. Jakieś dziesięć minut temu siedziała obok mnie Michalina ale gdzieś poszła i dalej nie wróciła. Gdy patrzałam się na drinka, poczułam, że ktoś obok mnie siada. Spojrzałam w stronę tej osoby, był to Łukasz. Blondyn był ubrany w brązową koszulę z jakimiś wzorkami i ciemno kremowe spodnie. Jego ruda broda robiła go jeszcze bardziej hot. 

-Co ty tak sama tu siedzisz?- Zapytał, biorąc łyk piwa które trzymał w ręku. 

-Siedziałam z Misią ale mi uciekła.- Rozejrzałam się szukając wzrokiem brunetki.  

Gdyby nie alkohol znając życie bym była cała zestresowana przez to, że siedzę z Łukaszem sam na sam. Czułam coś do chłopaka ale sama nie wiedziałam co. Pociąg seksualny? Zauroczenie? Miłość? Sama tego nie wiedziałam. Znając życie gdybym mu powiedziała, że coś do niego czuje to by mnie wyśmiał. Szukałam wzrokiem dalej brunetki z myślą, że wybawi mnie i przyjdzie tu.  

-O czym tak myślisz?- Z myśli wyrwał mnie Łukasz który mierzył mnie wzrokiem.  

-A o niczym.- Skłamałam. 

-Ładnie dziś wyglądasz.- Poczułam, że po tych Słowach na moich policzkach pojawiły się rumieńce. O nie, Zuzia, opanuj się.- Mam pomysł.- Złapał mnie za rękę i pociągnął z kanapy.  

Łukasz ciągnął mnie gdzieś wymijając innych ludzi a ja szlam za nim. Gdy chciał otworzyć drzwi od łazienki zauważył, że są zamknięte na klucz. 

-Kurwa.- Powiedział cicho. - Chuj idziemy do drugiej.- Pociągnął mnie dalej.  

Gdy byliśmy już pod drugą łazienką Łukasz otworzył drzwi. Wepchnął mnie delikatnie do łazienki po czym wszedł do łazienki.  

Zaczął całować mnie po szyi, a ja poczułam motylki w brzuchu. Usiadłam na toalecie (na której deska itp było opuszczone) a on dalej całował moją szyje. Gdy poczułam jak robi mi malinkę wplotłam palce w jego włosy. Schodził z pocałunkami niżej. Gdy był już na dekolcie zdjął moją sukienkę a ja się zarumieniłam. Gdy zobaczył mój koronkowy komplecik uśmiechnął się. Zdjęłam jego koszulkę a ten zdjął mi stanik. Wziął do ręki moje piersi po czym je ścinał a ja jęknęłam. Rozebraliśmy się do końca, a Łukasz we mnie wszedł. Wydałam ciche jękniecie. Wolałabym być na pralce ale nie ma jej tu. Chłopak poruszał się we mnie w ja jęczałam jego imię. Wbijałam paznokcie w jego plecy co go podniecało bardziej. Ruszał się szybciej i mocniej, a moje jęki były mocniejsze. Gdy oboje doszliśmy chłopak ze mnie wyszedł. Zaczęliśmy się ubierać i zauważyłam, że nie ma nigdzie dolnej części mojej bielizny.

-Wiesz gdzie moje stringi?- Spytałam patrząc na niego.  

-Może i wiem.- Uśmiechnął się głupkowato. Spojrzałam na kieszeń chłopaka i zobaczyłam w niej moje stringi.  

-Oddaj.- Wyciągnęłam rękę w stronę kieszeni, a Łukasz wybiegł z łazienki.  

Jak dziecko.  

Przewróciłam oczami i wyszłam z łazienki. Gdy zobaczyłam Miśkę ruszyłam w jej stronę.



Rozdział piany przez zanzaraa (nie da sie oznaczyc na kompie XD) taki bonus. Zaraz rozdział normalny.

ZOSTAW GWIAZDKE

Ta mała ma to w oczach || White2115Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz