Utangaçlık

983 20 10
                                    

Sabah oldu ve ben büyük bir tebessümle  uyamdım çünkü bu gün okulda ilk günümdü mutfaktan haşlanmış patates kokusu geliyordu.Hmm en sevdiğim.Hemen gittim mutfağa,hızlıca yedim yemeğimi ve hazırlanıp çıktım.Tam da servis yeni gelmişti.Servise bindim ve herkez bana bakmay başladı içimden "lanet olsun ne yapacağım şimdi" deyio durdum bir yer boştu oraya oturdum,cam kenarıydı.Servis son 1 kişiyi almka için durdu ve otobüse binen kişi bir erkekti otobüsteki herkeze göz gezdirdi ve beni gördü yanıma geldi oturdu bn yüzüne bakamadım,camdan dışarı bakıyordum."Merhaba ben Jake herhalde yeni geldin bu okula" dedi sanki biri,yanıma baktım evet evet bana diyordu.Utandım "Evet yeni geldim" dedim ve o zaman çok büyük bir utanç içindeydim.
Jake:Tanışalım mı?
Ben:Tamam ilk sen başla tanıt kendini?
Jake:Ben Jake 16 yaşında lise 2 öğrencisiyim.Okulda en popüler kişi benim diye bilirim.Popüler olmama rağmen 2 kız arkadaşım oldu 2 side beni terk etti.Sıra sende.
Ben:Ben Bella 16 yaşında lise 2 öğrencisiyim.NewYork a yeni geldim ve hiç arkadaşım yok şu hayatta da 1 erkek arkadaşım oldu senin ki gibi o da beni terk etti.
Jake: Tanıştığıma memnun oldum
Ben:Bende
Neyse okula gelmiştik ben kaydımı yapmak için müdür beyin odasına gidicektim ama ben bu okulu bilmiyorum ki. Okulun bahçesinde okula bakakaldım. Beni gören Jake hemen yanıma geldi "Ne oldu Bella"  "Ben müdür beyin yanına gidcektim de acaba nerde die düşünüyorum" "İsterden seni ben götüreyim "Olur" "O zaman beni takip et" Okula girdik herkez Jake i tanıyordu eee tabi ne olucak popüler olunca böle oluyormuş. Jake in arkadaşı Jake e fısıldayarak "Kız arkadaşın mı" die sordu tabi bn o an duydum bişi demedim Jake "Hayır sadece arkadaşız" dedi o abin biraz üzüldüm ama olsun belki filmlerdeki gibi olur arkadaşken sevgili oluruz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sınıfta İlk GünHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin