5.Bölüm:Fal Okları Dolaşıp Durur Yine Sizi Gafil Avlar

22 1 0
                                    

5.Bölüm:Fal Okları Dolaşıp Durur Yine Sizi Gafil Avlar

Bir Cuma sabahı yağmur tüm şiddetiyle yağarken Sude hanım kahvaltıyı hazırlıyordu.Yumurta haşlayıp kahvaltılık malzemeleri masaya yerleştiriyordu. Çok uykusuz ve huysuz Biri olarak yine tersinde kalkmıştı.Her zaman olduğu gibi masaya oturup yemeğini kimseyi beklemeden yemeye başlar.Akşama bir sürü kişi vardı ve kaynanasının çenesinden kurtulmak için ev işleriyle uğraşacaktı.Bas bas bağırarak;

-Volkan!!!!Kalk hadi adam geç kalacaksın!!!Kargalar bile kalktı kahvaltılarını etti sen daha kalkamadın

Sude ‘nin sesi öyle bir çikardiki civardaki komşuların bebekleri korkuyla ağlamaya başlar,bazıları harekat komutanı emir yağdırıyor sanardı.Volkan tuvaletteydi ve karısının korkusuyla hemen salona geldi.Kılıbık biri olan hanımcı Volkan huysuz karısına sevecen davranır ama Sude yine de memnuniyetsiz olarak söylenir.

Kayınvalidesi Zümrüt hanım belini tuta tuta gelir.Söylenip durmakta ve Volkan da hemen annesine yardım edip onu masaya geçirir.Sude ve Zümrüt hanım sanki düşmanmış gibi birbirlerine baktılar.Çok geçimsizdiler ve Volkan’ a hayatı dar ederlerdi.Hangisini daha çok önemsemesi gerektığini vurgulayıp dururlardı.Zümrüt hanım yine burnunu kıvırarak masayı eleştirirken Sude ona cevap yetiştirip edepsizleşiyordu.Zümrut hanım kahvaltıyı berbat hazırladığını ima etmeden söylemeye başlar durur.Her zaman olduğu gibi büyük bir tartışma başlar ve Volkan yine ikisi arasında kalmamak için sevecen olmaya çalışarak işe gider.Zümrüt hanım ise Sude ile uğraşa uğraşa önün sinirine dokunup durur.Onu iğrenç bir gelin olduğunu ve oğlundan onu boşandıracağını söyler.Sude söyler.Sude kadını zorla dışarı çıkartır. Zümrüt hanım ise söylene söylene dedikodu için altın gününe gider.

Sude ise artık bu duruma katlanamıyordu ve eşinin artık onu annesiyle aynı kefeye koymak yerine onu üstün tutmasını isterdi.

Bu yüzden geçen hafta falcının birinden 300€karşılığında kocasını ona bağlayacak ve Zümrüt hanım için bir huzurevi bulabilecekti.Aşiri heyecanlı olarak Falcının verdiği iksiri yapacağı yemeğe koyacaktı.Bu yemek için marketten malzeme almaya gider.

Türlü yemegı için patlıcan seçerken hayaller kuruyordu Zümrüt belasından kurtulacağı için.O sırada kapkaç biri önün çantasını alıp kaçar.Sude bağıra çağıra önün peşinden gider çünkü iksir çanta içindeydi.Adam çok hızlı koşarak bir çıkmaz da aniden yok olur ama çantayı sokağa atmıştı.Hiç  eksik yoktu ve iksir içindeydi.Sude şükredip çantaya sarılarak malzemelerle evine gider.Yemeği alalacele  yapıp falcının verdiği iksiri yemeğe döker.

Eşinin çalıştığı inşaat yerine arabasıyla giderken yolda o hırsızı sanki ona el sallarken gördüğünü düşünür ama hayal sanıp yoluna devam eder.

Şantiye her zaman olduğu gibi kalabalıktı .Eşi Volkan 24. Katta taslakları incelerken karısını görünce çok şaşırır.Çünku onun böyle ziyarete gelmesine alışkın değildi.Sude onu oturtup yaptığı yemeği ona yedirmeye başlar.Volkan çok sevinir ve iştahla yemeye başlar.Sude son lokmalara yakın sohbeti açacakken eşi birden önce gözü kararır,sonra da masaya tutunmak ister ama yere düşer ağzından köpükler fışkırtarak.Sude neler olduğunu anlayamaz ve korkmaya başlar.Kocasinin öldüğünü fark eder nabzına dokununca.Ağlayarak 24.katın terasından yardım ister durur.O sırada telefonuna bir mesaj gelir ve mesajda 4/D!!!yazılı idi.Sude korkuyla bağırırken arkasından biri onu iterek düşmesine neden olur.Sude o katilin yüzünü maddesinden dolayı göremez ve dengesizlikle düşüverir ve kanlar içinde moloz yığınlarının arasında kalır.Işciler ve oradan geçenler bağırıp çağırırken katıl istifini bozmadan inşaat asansöründen inerek kargaşanın arasında gözlerden kaybolur.Rahatlikla maskesini çıkarıp çöpe atar ama o uzun saçlarından kim olduğu fark edilemez ve sadece kalabalıkta samara gibi davranarak bir figüran olarak tekrar bu beladan şüphe uyandırmadan kurtulmuştu.Hayalet gibi yapması gerekeni yapmış ve şüphe uyandırmadan olaydan habersiz meraklı melahat insanlar arasında film izler gibi büyük bir keyifle izlemekteydi.

Ikı eşin cenazesi ambulans ekipleri tarafından kaldırılırken etrafı tekrar o siren sesleri kaplar.Insanlar o meraklı gözleriyle olup biteni seyrederken sağlık görevlilerinin taşidigi cesetler bir şeye işaretti.Bu manyakça işlenen ve sebebi anlaşılamayan cinayetlerin bu dünyadaki adaleti sağlamak isteyen bir delinin durmak bilmediğiydi...

SON DERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin