Cu totii cunoastem faptul ca exista cateva milioane de cetateni romani stabiliti in diferite tari din Europa, si nu numai. Exista romani stabiliti si in America (SUA, Canada sau tarile din America Latina), si in Asia si chiar in Africa.
Multi dintre romani sunt tentati chiar si in clipa de fata sa plece in diferite tari europene in general, pentru un viitor mai bun, astfel ca renunta cu mare usurinta la locurile de munca pe care le au in tara.
In aceste conditii, este cat se poate de firesc ca angajatorii romani si angajatorii straini care activeaza pe teritoriul Romaniei, sa caute forta de munca. Din acest motiv, multi dintre angajatorii din tara noastra contacteaza agentii care se ocupa de recrutare forta de munca Asia, cum ar fi de exemplu India.
Aceste agentii se ocupa de procesul de recrutare indieni, si aduc pe teritoriul tarii noastre profesionisti si experti in diferite domenii de activitate, pentru diferiti angajatori, care au nevoie de personal calificat.
Probabil va intrebati de ce aleg sa vina atat de multi si muncitori indieni in Romania, din moment ce India este o tara atat de mare, si care pentru unii ofera diferite posibilitati.
Un prim argument, este ca acestia isi doresc o viata noua, intr-o tara straina si civilizata, intr-o tara europeana cu mai multe posibilitati.
Plus de asta, in majoritatea cazurilor li se asigura cazare (gratuit sau contra – cost, in functie de angajator), li se asigura salarii mai mult decat decente si chiar si tichete de masa, pe care muncitorii indieni le vor folosi pentru a-si cumpara mancarea si cele necesare, iar banii ii pot economisi, si ii pot trimite rudelor ramase in India.
O agentie care se ocupa de procesul de profesionisti si care plaseaza muncitori indieni in Romania, va avea mereu activitate in viitorul apropiat, pentru ca angajatorilor din tara noastra le convine sa angajeze muncitori India si muncitori Asia, dupa cum se poate vedea in continuare.
De ce angajeaza companiile din Romania muncitori indieni?
Daca va intrebati acest lucru, ei bine, exista mai multe motive datorita carora angajatorii cauta sa angajeze muncitori indieni in Romania, care sunt calificati in diferite domenii de activitate (automotive, constructii, horeca, iar acestea sunt doar cateva exemple).
Pentru ca aleg sa munceasca intr-o tara straina, acesti muncitori Asia isi dau tot interesul pentru a primi contracte pe perioada nedeterminata la locul de munca. In plus, dau dovada de seriozitate, si cu siguranta contribuie la cresterea productiei in cadrul companiilor in care sunt angajati.
Muncitorii din India recrutati de catre agentiile de recrutare forta de munca Asia nu doar ca sunt productivi, ci sunt si disciplinati, iar angajatorilor le convine sa ii angajeze. In plus, trebuie mentionat faptul ca acestia sunt foarte buni vorbitori de limba engleza, si se adapteaza cu usurinta mediului de lucru, se integreaza perfect in colectiv, si sunt capabili sa isi faca treaba fara probleme.
De ce aleg angajatorii o agentie recrutare forta de munca din Asia?
Exista mai multe motive pentru care angajatorii colaboreaza cu asemenea agentii, in afara faptului ca muncitorii asiatici (indieni in cazul de fata), fac fata fara probleme cerintelor de la locul de munca.
Procedurile de recrutare forta de munca Asia sunt simple, clare si transparente. Un alt motiv pentru care este recomandata colaborarea cu o asemenea agentie care se ocupa de procesul de recrutare muncitori indieni, este reprezentat de faptul ca in cazul in care muncitorii nu fac fata cerintelor de la locul de munca (desi este greu de crezut acest lucru), agentia are posibilitatea de a-i inlocui cu alti muncitori indieni foarte repede.