prologue

484 20 3
                                    

La la la la la

La la la la la

uyeoni aninikka,

DNA

La la la la la

La la la la la

uyeoni aninikka,

DNA

''Ugh!Serios Tae?Asculti piesa asta de 24 ore !-Baekhyun a strigat,colegul sau de camera.
O sa surzeasca serios din cauza zgomotului produs de muzica.

Taehyung nu s-a oprit din ascultat de cand a aparut melodia adica dupa amiaza .A mentionat cumva ca a tipat tot timpul asta la biasul lui de pe ecran .

"WAAAHHH!Ce imi face Jungkook?-Baekhyun la auzit pe Taehyung tipand din nou.

"Te face nebun.Vrei te rog sa opresti pentru cinci minute?-Baekhyun a rugat.Aproape ca plangea din cauza ca nu putea sa doarma.

"El nu e .Ma face sa ma indragostesc de el din nou si din nou .Si nu.-Taehyung a spus incapatanat si a dat volumul la maxim.

"Tae.hai sa vorbim.-Baekhyun a spus serios

Taehyung suspinand a oprit muzica si s-a dus aproape de Baekhyun.

"Ce este Hyung?"

"Tae,Jungkook e un idol.Nu o sa te observe.Niciodata.

Tae a oftat la ce a spus."Hyung,stiu.Dar chiar il iubesc.In plus mi-a spus ca ma iubeste.

"Ce?Cand?"

"Pai,la concert."

"Dar tu nu ai mai fost la un concert Bts inainte."

"Yaeah,Ma uit pe youtube ,e filmat de fani.Inca imi amintesc cand el spune "Te iubesc.!"Omygosh omygosh!Rosesc."

Baek si-a dat o palma."Serios?In totalitate a insemnat pentru toti FANII.!si practic au multi fani.Nu esti numai tu."

"Psh!Taci!Imi ruinezi visul!"-Taehyung bosumfland.

"Taehyung,esti la colegiu acum...Ai nevoie sa iti gasesti pe cineva..."

"Pai am pe cineva,il am pe Jungkook..."

"Ma refer cineva care te stie ."

"D-dar!"

"Fara dar!Da-mi telefonul!"-Baekhyun i l-a smuls din mana .

Baekhyun a scris ceva timp de 5 minute si i l-a dat inapoi.

"Tae,trebuie sa plec.Am o intalnire cu Chanyeol,pa."-Baekhyun a spus dupa care a iesit pe usa .

Taehyung a pornit telefonul si primul lucru pe care la vazut a fost o aplicatie.Unde Baekhyun a instalat-o.

"Dating Cupid...? -Tae a mormait curios.



Heii,cartea asta nu imi apartine .Am acordul scriitorului.Imi pare rau daca sunt greseli dar e prima oara cand traduc.

texting jungkook | kooktaeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum