Éppen meg fogtam a kilincset mikor egy férfi hang szólalt meg.
Már megintt szökni akartok?- nézet ránk.
Én, Ricsi, és Panni lefagytunk. Mindanyiunkon más ruha volt. Ricsin egy orvosi nadrád és pólo rajtam meg Pannin orvosi ruha.Össze néztünk. A hely teljesen más volt. Olyan mintha most épült volna....
Szóval, elakarnak szökni?- mondta a férfi.
Ömmm....- gondolkodtam el- Milyen évet írunk?- néztem rá.
1826- ot - mondta majd lesokkolodtunk- Figyeljenek, már egy szobába raktuk önöket... Mi kell még??? Mi csak segíteni akarunk- mondta. Vettem egy mély levegőt.
Elnézés igaza van- mondtam megjátszva.
Köszönöm Bellívía kisasszony- mondta majd kérdően rá majd össze néztünk- Pannálía kisasszony önnek nem Dr. Rickmen- nel kéne lenni- e - nézet Pannira.
Ömm....- majd segély kérően rám nézet- de.....,d..e...., Igen- motyogta.
És Ricko, magának meg Mrs.Emilie- vel van dolga- vonta fel a szemöldökét.
Úristen mik ezek a nevek. Mintha nem is mi lennénk. Mondjuk hasonlítanak.
Jólvan- mondta a férfi( ezek szerint orvos)- mostantol kezdve ha mégegyszer rátok kell szólni...- mondta majd közbe vágtam.
Van itt könyvtár???- mire furcsán nézet rám.
Ömm.......van!?- mondta.
Hol?- néztem rá.
Elkisérem.Addig is Rickot és Pannálía menjen vissza oda ahová kell mennie- nézet két férfira.
Ricsi és Panni ilyedten néztek rám.
Már sétáltunk egy idelye. Milyen nagy ez a hely.
Mindig is ki tűntél- nézet rám a férfi.
Ricko és Pannálía miért van itt?- kérdeztem.
Ricko végíg nézte anyja meggyílkolását. Pannálía kisasszonynak pedig balesete volt...- mondta.
És.....és én?- néztem rá remélhetőleg nem néz bolondnak, mondjuk ez egy elmegyógyintézet de mindegy.
Magának nincs semmi baja- mondta majd rám nézet- csak nem bírta volna ki ha nem látja a barátait.
Ohh...- döbbentem le.
Szóval neked itt semmi keresni valód, ezért nem bánunk úgy veled mint a többiekkel- jelentette ki.
Oké- mondtam majd megérkeztünk a könytárba.
Figyelj,.. ide csak azok jöhetnek be akik itt dolgoznak.De te kivétel vagy.- mondta a szemembe.
Majd be mentem. Mintha egy labirintus előtt áltam volna. Halamas volt. De tényleg. Jó mondjuk több mint a fele Pszhihologiai de mindegy.
Wow- ámultam el.
Milyen fajta könyveket keresel- kérdezte miközben rám mosolygot.
Időutazás- mondtam .
ESTÁS LEYENDO
Egy elhagyatott elmegyógyintézetbe zárva
ParanormalSzia! Tudom nem tagadom de az első része igen unalmas, de a többi már nem. Köszönöm annak aki olvassa mert ez az első könyvem. Na mindegy. Jó olvasást!