Pohled Terezy
Když jsem přišla bylo čtvrt na čtyři a jelikož pracuji v nedalekém baru a dnes jdu od šesti do práce rozhodla jsem se že si udělám čaj a trošku tady pouklidím. V tom ze dveří přiběhla Lucka.
,,Tak co?, jaká byla noc s Tendem? zasmála se Lucka. ,,Já s ním ale nespala Lucko" řekla jsem trochu vážněji. ,,No dobře, takže mi chceš říct že Dominik, kterej opíchá cokoliv co vid, tak tě neopíchal a ležel s tebou v jedný posteli?" nevěřícně se na mě Lucka a podívala a já jen horlivě zakývala hlavou na souhlas.
,,Jo přesně tak to bylo, a teď mě nech si udělat čaj, za chvíli už jdu do práce o Dominikovi už ani slovo, nechci ho řešit." Řekla jsem hodně přísně aby to i Lucka pochopila a dál se v tom nešťourala. Už se chtěla otáčet v tom jí to ale došlo.
,,Já už to zpátky nechci nakousávat, ale vy jste si mezi sebou něco udělali?" řekla opatrně. Já si jen povzdechla a spustila: ,,Hele já vlastně ani nevim. Moc si toho ze včerejška nepamatuju, ale vím že se s ním dobře povídalo a zdál se mi milej. Ráno jsem se probudila a řekla jsem mu jestli mi nedá prášek na bolest hlavy. On jakoby mu přeplo a vystartoval na mě že jsem chytrá dost že ho někde v kuchyni najdu." řekla jsem dlouhý příběh smutně Lucce.
Ona se po dlouhém zamyšlení jen na mě podívala a odvětila: ,,Holka já ti jako nechci nic říkat, ale jak tak na to koukám vypadá to jakoby mu na tobě záleželo a bylo mu líto že jsi odešla. Ty jsi mu vlastně utekla." začala se smát Lucka
,,Prosímtě ty nevíš co říkáš. Já ho moc neznám, ale podle toho co jsem včera slyšela bych neřekla že mu bude záležet na nějaký holce, kterou potkal včera v baru." jen jsem protočila oči a zalila čaj vodou. ,,Dělej jak myslíš, já ti k tomu řekla svoje." řekla tajemně Lucka a odešla k sobě.
Pohled Dominika:
Už jsem měl v sobě asi osmej rum, ještě jsem se nějak zvedl a šel si ven zapálit. Ani jsem neměl chut se s někým vychrápat. Chtěl jsem jen ležet s ní. Nevím co se semnou stalo. Zakázal jsem se zamilovat. Zakázal jsem si pro ty kurvy plakat. Co dělám ted pravý opak Dominiku. Nasral jsem se a s hlasitým ,, Kurva" jsem bouchnul do stěny a šel nasranej zpátky do klubu.
Pohled Terezy
,,Ahoj Teri!" řekla s úsměvem Natka. ,,Ahoj Naty" odpověděla jsem. Šla jsem dozadu se převlíct a tak nějak připravit na dnešní noc. Vyšla jsem a v tom jsem si všimla toho kdo sedí u baru. Byl tam. Dominik.
,,Dáte si ještě něco?" řekla jsem opatrně protože jsem si myslela že na mě zapomněl. ,,Teri" koukl se na mě a opile vydechl moje jméno. Sáhl po mojí ruce a vzal jí do své velké ruky. Mnou projel divnej pocit a píchlo mě u srdce. Pamatoval si mě.
,,Dominiku co to děláš?" zeptala jsem se s mým nechápavým výrazem v obličeji. On si mě jen přitahl přes bar k sobě. ,,Víš jak jsi mi chyběla? Já- Já si ti chci omluvit víš? Já se choval jak kokot. Já byl naštvanej že jdeš pryč" řekl opile. ,,Dominiku já-" odmlčela jsem se, ,, Já tvojí omluvu beru a ty bys měl jít už domů, máš už dost."
Natálie celou situaci jen z dálky pozorovala. ,,Já tě konečně našel a teď mám odejít bez tebe?" zasmál se, ,,Bez tebe nikam nejdu" řekl přísně. ,,Ty jsi mě hledal?" řekla jsem jen do větru. Vzpamatovala jsem se a řekla: ,,Dominiku ty jsi jak malej, já teď přišla a budu odcházet?" zasmála jsem se. ,,Já jsem v práci, to prostě nejde Dominiku" vytrhla jsem se mu. ,,Jdu si pro mobil a zavolám ti taxíka."
Otočila jsem se a v tom jsem narazila do Natky. ,,Klidně bež, já to zvládnu vždyť se podívej, je to tady dneska poloprázný". ,,Ne to nejde Naty, jsi moc hodná, ale to vážně nejde."
,, Notak Terezko, prosím." řekne smutně Dominik já jen protočím očima. ,,Dobře teda, hodím tě domů a vrátím se." řeknu poraženecky. Jdu dozadu a mám v patách Natálku. Ty jsi neříkala že si spala s Nik Tendem" zasmála se Natka. ,,Já s ním nespala, ale." řekla jsem vážně. ,, Je opilej neví co říká." jen jsem se sbalila a šla zpátky. ,, Děkuju moc Natálko máš to u mě" zakřičela jsem ještě dozadu na ní. ,, U mě taky Naty" řekl sice opile ale dost vážně Dominik. Natka si jen zkousla ret a celá zčervenala.
Dominik mě celou dobu vedl k němu domů, protože odmítal jet taxíkem. Dorazili jsme před bytovkou, před kterou jsem stála včera. ,, Tak jsme tady" oddechla jsem. ,, Pojď nahoru prosím. Já sám nevyjdu schody." Zaprosil Dominik. Já si jen povzdechla a my se vydali nahoru.
,,Máš to tu hezkýv" porozhlídla jsem se. ,,A ted mazej do postele." řekla jsem už přísně. Dominik mě poslechl a já šla za ním abych měla jistotu že se cestou někde nenatáhne. Dominik si sundal kalhoty a tričko já na něj jen vykulenýma očima koukala a byla rudá až na zadku.
Odkašlala jsem si a přikryla Dominika v tom mě chytl za ruce a stáhl k sobe do postele. S hlasitým zasmáním jsem zakřičela jeho jméno a bouchla ho do hrudi. ,,Zůstaneš tu prosím?" zeptal se Dominik a podíval se na mě psíma očima, tomu prostě nejde odolat. ,,Dobře" vydechla jsem. ,,Ale pod jednou podmínkou nebudeš na mě nic zkoušet." řekla jsem přísně. ,,Co se stalo?, pusa neprotestuje?" zasmál se Dominik. ,,Neříkej mi tak Domčo." řekla jsem uraženě. ,,Domčo?" vydechl. ,,Vadí ti to?" usmála jsem se. ,,Naopak" usmíval se jako sluníčko.
,,Převleč se do mýho trička" řekl Dominik já se koukla přes rameno jestli nekouká, nekoukal. Svlíkla jsem si kalhoty a moje tričko takže jsem zůstala jen ve spodním prádle a najednou jsem ucítila okolo boků něčí ruce. Koho asi. ,,Dominiku" vydechla jsem. Začal jezdit po mém těle a zkoumal každičký kousek. Já se nezmohla na nic, stála jsem tam jak přikovaná. I když můj mozek křičel ať toho nechám, tělo nemohlo odolat. Proč na něj reaguju takhle?
Prudce si mě otočil koukl se mi do očí, sjel ke rtům a dlouze mě políbil. Byl to dravý polibek já chvíli jen stála a pak se přidala. Povalil mě na postel, sundal mi spodní prádlo, pod prsem mi udělal flíček, poté na krku a pak sjel až ke tříslům.
,,Do-mi-ni-ku" řekla jsem trhavě. On se ode mě odtrhnul a prohlížel si můj obličej. ,, Já nejsem připravená se s někým vyspat." řekla jsem smutně a koukla se dolů. On jen vzal mojí bradu do svých prstů a zvedl ji tak abych se mu koukala do očí. ,,Kdo mluvil o tom že budeme šukat?" řekl a přisál se mi na rty.
Ahoj všem! Maličko se nám to tady rozjelo. Co říkáte na dnešní část?
Části po sobě nečtu, takže se předem omlouvám za chyby. S láskou vaše T.
ČTEŠ
Láska je nebezpečná věc
Roman d'amourNajednou jsme zase ti dva cizinci jako na začátku, dnes akorát s tím rozdílem že máme společné vzpomínky.