"Ești atât de frumoasă." Îmi șoptește la ureche iar eu îi astup imediat gura cu a mea. Simt cum zâmbește în timp ce-l sărut. Revine din nou la gâtul meu, apai coboară între sâni, apoi pe abdomen. Trag aer în piept ținându-l în mine. Parcă nu mai știam să respir.
"Nu știu dacă mă gâdilă sau e plăcere." Îi spune beata din mine iar Ethan râde în timp ce-mi pupa abdomenul. Îmi trage pantalonii la ghenunchi, murind de rușine. Probabil eram roșie ca racul.
"Ești cea mai frumoasă." Îmi spune în timp ce mă admira. Îmi mângâie piciorul în timp ce îl sărutam, ajungând aproape între coapse. Îl prind tare de spate fără să-mi dau seama, simțindu-mi pulsul în limbă.
"Vrei să.." Se uită la mine așteptând vreun răspuns. Dau din cap că da, iar el se așează ușor peste mine, "Ce vrei?" Mă întreabă uitându-se în ochii mei.
"Nu știu, fă ce vrei?" Când aude ce îi spun acesta râde iar eu îi dau una în braț.
"De ce râzi?".
"Nimic, doar că ești foarte frumoasă." Spune zâmbind până la urechi. Mă strâmb iar el scoate un chicot.
Mă săruta scurt pe buze apoi transformă sărutul într-unul mai intens. Își mișcă puțin mâna pe lenjeria mea, eu scoțând un gemet.
"Nu o să regreți nimic când te vei trezi, nu?" Mă întreabă în timp ce mă săruta iar mâna lui fierbinte fiind încă pe lenjeria mea.
"Niciodată nu voi regreta ce s-a întâmplat sau se va întâmpla între noi doi." Îi spun. Îmi zâmbește și îmi sărută ușor maxilarul.
"Ești complet sigură că vrei..".
"Dacă mai pui multe întrebări o să mă pun să dorm." Îi spun eu excitată. Ethan râde și se dă jos de pe mine, uitându-mă urât la el, "Serios?".
"Serios.".
"Hai înapoi." Practic îl rog.
"Și ce vrei să fac?".
"Să continuăm." Spun încet. Chiar dacă eram beată, faptul că el era în fața mea și mă vedea doar în lenjerie intimă, mă rușina tare.
"Ce să continuăm?" Vine încet spre mine.
"Ce nu am terminat." Îi zic trăgându-l în pat iar el zâmbește.
"Nu credeam că o fată poate să mă excite atât de mult stând doar în lenjerie intimă." Îmi spune și îmi sărută gâtul.
Îmi indepărtează ușor picioarele în timp ce mă săruta, plansându-și mâna între coapsele mele. Tresar iar el zâmbește, sărutându-mă în continuare.
Buzele lui erau roșii și umflate iar ochii lui străluceau mai tare ca niciodată. Se uită la mine iar eu mă uit în altă parte deoarece eram stânjenită.
"O să te fac să te simți bine." Îmi șoptește la ureche. Baga încet mâna în lenjeria mea, spatele meu arcuindu-se. Îmi zâmbește și îmi sărută gâtul în timp ce zâmbea. Îl sărut înapoi încercând să scap de conștiința mea care îmi tot amintea în ce ipostază mă aflu eu și cu Ethan în acest moment.
Nu știam exact ce face, însă se simțea atât de bine. Eram foarte stânjenită când mă gândeam, însă încercam să ameliorez rușinea cu săruturile dintre mine și Ethan. Bag mâna în părul lui Ethan, acesta geme și se ridică în fund, ridicându-mă imediat și pe mine, punându-mă pe el. Își scoate mâna din lenjeria mea, începând să-mi sărute gâtul.
"Ți-a plăcut?".
"A fost.. Ok." Îi zâmbesc stânjenită.
"Doar ok?".
"A fost bine, Ethan." Îi dau un pumn în umăr stânjenită iar acesta râde.
Dau să mă ridic de pe el, însă el mă prinde de încheietură și mă trage înapoi pe el. Îmi sărută finuț bărbia iar apoi buzele, dându-mi imediat după drumul la încheietură.
Iau repede pijamalele pe care mi le-a lăsat, trăgându-le imediat pe pielea mea goală. Îmi pun hainele pe scaun și mă așez pe pat.
"Îți vine bine." Îmi zâmbește.
Mă ridic făcând o piruetă știind că arăt penibil. Pijamaua era cu cinci mărimi mai mare.
"Mulțumesc." Îi fac cu ochiul iar el râde și mă trage spre el.
"Serios.. Iți vine mai bine decât cum îmi vine mie." Spune senzual uitându-se de jos la mine.
"Ce repede a trecut ziua asta." Oftez.
"Mereu trece repede când sunt lângă tine." Spune iar eu râd.
"Oare cum e bunicul?".
"Sigur îi prinde bine o zi singur.".
"Să sperăm.".
Mă uit la el dându-mi seama că încă era îmbrăcat cu hainele de afară.
"Tu n-ai pijamale?".
"Eu dorm doar în boxeri. Nu te deranjează, nu?".
"Nu.." Spun întrerupt, "Nu ai mai multe pijamale aici?".
"De ce aș avea mai multe?" Râde, "Dacă te deranjează, îmi poți da mie pijamaua, nu mă deranjează." Râde pervers iar eu îmi dau ochii peste cap și râd.
"Îmi e frică de ce se va întâmpla mâine." Îi spun și mă pun pe pat lângă el.
"De ce?" Se uită îngrijorat la mine.
"Nu știu.".
"O să fie bine." Îmi mângâie spatele.
"Cum o să ajungem mâine acasă?".
"O să mă trezesc eu mai devreme și am să rezolv, stai liniștită.".
"Sper că nu mă lași aici singură." Râd iar el forțează un zâmbet care mă îngrijorează.
"Bună idee." Râde și mă trage mai aproape de el.
Îmi las capul pe umărul lui și încep să procesez ce tocmai se întâmplă între noi. Oare cum o să fie de mâine încolo?
"La ce te gândești?" Tresar când aud vocea lui groasă care îmi alungă gândurile.
"Nimic.".
"Mhm.".
"Mă întrebam doar la ce se va întâmpla de mâine încolo." Îl mint dar nu în totalitate.
"În legătură cu ce?".
"În legătură cu tot.".
"A." Asta e tot ce zice.
"Nu te mai gândi, cum o fi o fi.".
"Mda.".
"Ți-e somn? Își lasă capul pe capul meu.
"Puțin." Râd încet.
"Vrei să ne punem să dormim? Mâine trebuie să ne trezim de dimineață.".
"Bine." Îi spun iar el se ridică și își dă pantalonii jos rămânând doar în boxeri. Mă așez în pat și trag patură pe mine încercând să nu mă uit la Ethan cum stătea în fața mea doar în lenjerie intimă.
Se pune peste mine, uitându-se la buzele mele, iar apoi trece pe partea lui de pat de lângă perete. Eu rămân puțin nemișcată dar după ce îmi trece mă întorc cu spatele la el.
El mă ia de talie și mă trage mai aproape de el.
"Miroși a mine.".
"Da?" Chicotesc.
"Da.".
"Oare de ce?".
"Habar n-am." Simt cum râde pe spatele meu iar eu închid ochii, "Mi-a plăcut azi." Adaugă.
"Și mie.".
CITEȘTI
DAR NOI
Любовные романыEthan si Joe sunt foarte diferiți și complicați, niciunul dintre ei doi nu acceptă să se îndrăgostească de un gen de persoană pe care îl detestă. Ethan nu vrea să se îndrăgostească, iar Joe nu are timp de așa ceva, până când bunicul Joelinei, se împ...