Haseul, asansörü bulduktan sonra daha hızlı hareket etmeye başladı. Katlarda pek oyalanmıyor, hızlıca üst kata çıkıyordu.
Vivi ve Hyunjin kalmıştı. En azından yaşayıp yaşamadıklarını öğrenmeliydi. Yaşıyorlarsa, belki engelleyebilirdi.
Kafasındaki düşüncelerle 60. kata ulaştığında 4 oda 2 üye olarak %50 şansı vardı.
İlk girdiği oda boştu.
İkincisi de boştu.
Üçüncüsü de.
Son, 240 numaralı odanın kapısındaydı. İki üyeyi beraber görmekten korkmuyor değildi.
Gerçi, bir odaya iki kişi yasak değil miydi?
Yoksa yasak olduğu için mi herkes öldürülmüştü.
Ama Haseul henüz kazanmamıştı.
Demek ki bir umudu hâlâ vardı.
Odaya girer girmez yerde Hyunjin'in bedenini gördü.
Parmaklarından kanlar akıyordu. Yüzü ise tanınmaz hâldeydi.
"Onuncu üye bulunmuştur! Hyunjin'in ceseti bulunmuştur."
Cansız bedenin karnına takılı bir not vardı.
Bir bulmaca.
Sakinleşmeye çalışıp odada herhangi bir yere oturdu.
Vivi neredeydi? Bu bulmaca da neydi? Kazanınca ne olacaktı? Üyelere ne olmuştu? Bunlar gibi daha bir çok soru beyninde dolaşıp duruyordu.
Önceliğini bulmacaya verdi. Bir ipucu bulabilirdi.
Yaklaşık 6-7 dakika uğraştıktan sonra bulmacayı çözebildi. Sonuç 100 rakamını gösteriyordu.
Doğru, 100 numaralı odaya girmemişti.
Hızlıca asansöre binip kısa bir işlem yaparak 25. kata gitmesi gerektiğini buldu ve düğmeye bastı.
En azından Vivi'yi kurtarabilmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hide and seek but die.﹕loona ✓
Paranormal"Cesaretlenip bıçağı hızla bedenine doğru indirdi. Ve o kulak tırmalayan ses gitti." ▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞▞ loona minific. ! blood and bad manners. ! #1 - loona 170622