Pohled Dominika:
Ráno mě probudil můj telefon kterej zvonil a někdo mi volal. Musel jsem se usmát protože mi spokojeně na hrudi spala Terka. Měla zabořenou hlavu do mýho krku.
,,Jakube?" zašeptal jsem potichu abych ji neprobudil protože mi spala na hrudníku a já nevědel jestli to není naposled. ,,Kámo proč šeptáš, odpoledne doraž do studia mám tam pro tebe ten beat a Decky s Konví už dodělali ten mixtape." řekl Kuba. ,,Ok já se najím a přijdu, chcete něco v Caffeterii? Zeptej se kluků a napiš mi."
V tom se probudila Terka, asi jsem nebyl dost potichu. ,,Co říkáš?" řekla mi do krku. Neřekla to moc potichu protože to slyšel Kuba. ,,Ty tam někoho máš? To si měl říct hned." zasmál se. Byla dobrá? Asi jo, když si tam s ní do rána." dál se smál a odpovídal si na otázky, které mi položil.
V tom si to Terka uvědomila a s tichým promiň, se zvedla a šla asi do koupelny. ,,Drž hubu Vlček, už musím, čau." prskl jsem na něj a ukončil hovor. Zvedl jsem se a šel hledat Terku. ,,Kotě?" zařval jsem do bytu. Z koupelny jak jsem předpokládal se ozvala Terka.
Šel jsem za ní do koupelny objal jí a dával jí pusu na fialové flíčky, který jsem ji včera udělal. ,,Já nechtěla rušit, nevadí že jsem šla do koupelny?" řekla Terka a dál si čistila zuby. ,,Jinak dobré ráno." zasmála se. ,,Dobré, to tričko ti kurevsky sluší." usmál jsem se a přisál se jí na rty.
,,Dáš si něco v Caffeterii?" zeptal jsem se, když jsme už byli už na odchodu. Asi ne, doma si udělám snídani, ale děkuju." děkovně se usmála Terka.
Pohled Terky:
Cesta probíhala v poklidu. Naštěstí. Na rohu mé ulice se Dominik odpojil přisál se mi na rty a se slovy: ,,Napíšu ti" se vydal do Caffeterie. Cítila jsem se jako pubertačka, která se zamilovala do kluka ze školy. Motýlci v břiše a při vzpomínce jak se mě dotýkal se mé tělo zachvělo.
Když jsem přišla domů Lucka ještě spala, odebrala jsem se k sobě do pokoje a přemýšlela o dnešní noci. Při tom jsem nasávala vůni z jeho trička. Usnula jsem.
Probudila mě až moje spolubydlící, která mi skočila do postele. ,,Já nevěděla že jsi už přišla, ty jsi byla u Dominika?" zvědavě se zeptala s zavrtala se ke mně pod peřinu.
,,To byl záměr abych se vyhnula tomuhle výslechu." zasmála jsem se. ,,Tomu se nevyhneš. Mně to bylo jasný, když mi volala Natka s tím že se asi už neukáž-." Nestihla to doříct já se jen prudce otočila na ní. ,,Tobě volala Natka?" zeptala jsem se nevěřícně. ,,Jo, že tam byl playboy Tendo a sháněl se po tobě. A že jí prej přemlouval ať mu dá tvoje číslo." řekla. ,, Aha" vydechla jsem.
,,Řekla jsem něco špatně?" zeptala se opatrně. ,,Ne jen, nevim na co chtěl moje číslo, když se ani neozval." Lucka už chtěla něco namítat, ale já jí přerušila. ,,Jo já vim jakej je, že se neváže a spí se vším co dejchá. Vlastně nevim proč jsem si myslela že budu nějaká výjimka." řekla jsem smutně ale zároveň s pobavením v hlase.
,,Takhle to vůbec nemůžeš brát Teruš. Třeba se ozve." řekla jen tak na oko i když jsme obě věděli že ani nenapíše. ,,Objednáme k večeři pizzu? Nechce se mi vařit a předpokládám že tobě taky ne" zaskučela.
,,Počkej co? Večeře? Kolik je vlastně?" zeptala jsem se zděšeně a otvírala mobil na kterém ukazoval čas 18:07. ,,To jsem spala tak dlouho?" Proč si mě nevzbudila?"
,, Já nevěděla že jsi tady. Šla jsem na záchod a všimla si tvých bot na botníku." odvětila. Já jen s tichým aha vstala a šla se vykoupat. ,,Jdu se vykoupat objednej tu pizzu prosím." zakřičela jsem na Lucku ještě.
Relaxovala jsem a v tom mi začal zběsile vibrovat telefon. Neznámé číslo. V tu chvíli mě vůbec nenapadlo že to může být Dominik.
,,Dobrý večer, Košařová u telefonu, co potřebujete?" ,, Slečno Košařová potřeboval bych vás, chybíte mi." zaskučel. ,,Dominiku?" zašeptala jsem skoro neslyšně. ,,Terezo?" zopakoval s pobaveností v hlase.
,,Jaktože ti najednou chybím? Nastal večer a ty nemáš koho prcat?" sama jsem byla překvapená na to co jsem vypustila z pusy. ,,Cože?" nevěřícně řekl Dominik. ,,Slyšel jsi. Celej den se neozveš a najednou ti chybim?" zasmála jsem se. ,,Já- odmlčel se. ,,Já jsem měl moc práce." řekl nervózně. ,,Myslíš ty děvky, který byli u tebe?" řekla jsem.
,,Sakra o co ti jde? Byl jsem ve studiu s Jakubem. Co ti je do toho proč jsem se neozval, nebo co jsem kurva dělal?! Po tom ti může být úplný hovno! I kdybych dneska šukal deset děvek tak tobě to může být u píči." zařval.
V tom se mi nahrnuli do očí slzy. Měl pravdu. ,,Já- zlomil se mi hlas. ,,Promiň, omlouvám se neměla jsem-" přerušil mě. ,,Ne to já promiň, neplakej prosím. Já nejsem zvyklej ozývat se někomu. Natož někomu psát chápeš? Je to pro mě nový musím si zvykat." řekl s lítostí v hlase. Už zase tady byl úplně jiný Dominik. Tyhle nálady mě jednou zničí, pomyslela jsem si.
,,Ne, to je v pořádku, neměla jsem strkat nos někam kam nemám, už musím jít promiň." zavěsila jsem ještě před tím než se stačil rozloučit a radši si vypla telefon.
Celý večer jsem strávila s Luckou, Netflixem a Pizzou. Lucka v půlce odešla k sobě se slovy že už je unavená a že si jde lehnout. Nad Dominikem jsem stále přemýšlela a to mi připomnělo si zapnout telefon. Několik nepřijatých hovorů a hromada zpráv. Od jednoho čísla. Hned mi bylo jasný od koho jsou pro jsem rozklikla chat.
Neznámé číslo:
Promin, ja vazne nechtel.
Omlouvam se.
Prosim zvedni to.
Ja vim ze jsem to posral, dej mi jen vedet ze jsi v poradku.
A hromadu dalších podobných zpráv. Jen jsem jednoduše odpověděla.
Já: Jsem ok.
Hned na to mi přišla zpráva:
Dominik: Mel jsem o tebe starost, muzu se stavit prosim? Chybis mi :/
Já: Vinohradská 218, 4 patro.
Dominik: Do 10 minut tam jsem puso.
Hodila jsem mu pouze zobrazeno a šla dál koukat na netflix. Ani ne do deseti minut se rozezněl bytem zvonek a já Dominika proklínala že není potichu.
,,Pššt! Moje spolubydlící usnula." okřikla jsem ho. ,,Pardon, to jsem nevěděl." roztáhl ruce a stáhnul mě do objetí. ,,Tak moc si mi chyběla, já se vážně omlouvám za ten telefon." zabrblal mi do vlasů. ,, Už to neřeš Domčo, už je to za námi. Pojď dovnitř." vytrhla jsem se mu z objetí a šli společně ruku v ruce do pokoje.
Ahoj! Tak co říkáte na dnešní část? Dnes jsem se nějak rozepsala a máte tu 1102 slov.
Části po sobě nečtu, takže se omlouvám za chyby. S láskou vaše T.
ČTEŠ
Láska je nebezpečná věc
RomanceNajednou jsme zase ti dva cizinci jako na začátku, dnes akorát s tím rozdílem že máme společné vzpomínky.