Doğum günümde garip bir mesaj almıştım. Bu neydi şimdi? Gerçekten hayatımda tek eksik buydu. Kendi kendime söylenirken bir mesaj daha geldi.
Kimden:0553844****
Sana aşık adamım ben.Kimden:Arden
Eyvallah ama şu an gerçekten uğraşamam seninle. Belli ki özgüvenin yok bana bilinmeyen biri olarak yazıyorsun. Özgüvenini topla karşıma çıkıp söyle bunları. Bu şekilde seni ciddiye alamam. Hadi eyvallah.
0553844**** kişisini engellediniz.Beni kim niye sevsin ki? Diğer kızlardan tek farkım yok. Ben kendi kendime düşüncelere dalmıştım ki Berrak elinde pastayla yanıma geldi. Rüzgar,Berrak,Yağmur ve İrem bir ağızdan bağırmaya başladılar.
"İYİ Kİ DOĞUDUN ARDEN, İYİ Kİ DOĞUDUN ARDEN."
"Yaa çok teşekkür ederim çocuklar. İyi ki varsınız."
Berrak pastayı önüme koydu ve devam etti.
"İyi ki doğudun abla gibi ablam. Haydi üfle" dedi sonra hatırlamış gibi konuştu.
"Ama önce dilek tut!"
Onaylar gibi kafamı salladım ve dilek tutup üfledim dileğim ise şuydu;
"Hayatımdan hiç bir zaman çıkmamalarını." diledim.
Her ne kadar şu an yanımda Furkan,Yağız,Arel,Sadiq ve Eray olmasa da doğum günüm güzel bir şekilde ilerliyordu.
"Prensesim iyi ki doğudun. İyi ki varsın." Diye devam etti Rüzgar. Arkasından Yağmur kutladı.
"İyi ki varsın ablam benim. İyi ki Arel abim bize gelmiş ve seni tanımışız." Diyip üç'ü birden sarıldı. Yarım saat kadar böyle kaldık. Artık dayanamadım ve homurdanmaya başladım.
"Ya ablacım. Yeter da sanki birdaha görüşemicez gibi sarılıyorsunuz. Sakin olun sadece bir yaş büyüdüm ölmedim. Hem sizin şu salak abileriniz nerde ya?"
"Ee o zaman ben bir ariyim. Nerde olduklarını öğreneyim yanlarına gidelim olur mu abla?" Diye yanıtladı Rüzgar
"Tamam. Olur ama ben ariyim okey misin?
"Okey."
Onay aldıktan sonra direk Furkan'ı aradım.
"Çalıyor...çalıyor...çalıyor..."
"Efendim güzelim?"
"Furkan nerdesiniz siz ya? Doğum günümde ekildim sanırım?"
"Az bir işimiz vardı onu hallettik. Şimdi her zaman ki yerde oturuyoruz. Ayrıca ekildiğin falan yok doğum gününde seni ekmek ne mümkün!"
"Madem ekilmedim neden yanımda değilsiniz? Ben neden doğum günümü sizsiz geçiriyorum?"
"Arden'im güzelim! Özel günündesin sen belli. Şimdi söyle Rüzgar'a sizi buraya getirsin. Sende düzgün giyin açık giyinme. Başımızı belaya sokma sonra tamam mı?"
"Emredersiniz!" Diyerek telefonu kapattım. Ve Rüzgar'a döndüm.
"Rüzgar abinler her zaman ki yerdelermiş söyle sizi getirsin dedi. Ama az bekle hazırlanayım."
Tamam şekilde kafasını salladı Rüzgar. Onları orda bırakıp, odama hazırlanmaya çıktım. Hemen siyah, yüksel bel,kot şortumu giydim. Üzerime de kalın beyaz
sweatshirtümü giydim. Dağılmış saçlarımı bir çırpıda düzelttim. Kıvırcık olmayı sevmesem de bazen işime yarıyordu ve yine yaramıştı. Bacaklarının çıplak kalmaması adına ten rengi çorabımı giydim. eyeliner çekip, maskaramı sürdüm. Kalın kot ceketimi de alıp aşağı indiğimde beni beklediklerini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2116 Kilometre,1 Gün
Genç KurguArden, Furkan, Arel ve Yağız yetişirme yurdunda beraber büyüdüler. Arel on beş yaşında,Furkan on yaşında Yağız ise on iki yaşında varlıklı ailelere evlatlık verildi. Arden tek kaldım diye korkarken Zeynep geldi yanına. Onunla da yıllar sonra araları...