94

376 14 0
                                    

94.rész

Némán foglaltam helyet az egyik puffon, miközben Toto velem szemben ült a kanapén, két oldalán a gyerekeivel, kezében a laptopommal, amin a róla és a Susieról szóló aktát nézték.

Az elején nehezen találta a szavakat, és kissé zavarban is volt, de végül köntörfalazás nélkül mesélte el a házasságának részleteit, kezdve félrekettyintésekkel, Susie betegségével, amit tőle kapott el, aztán a baba pontosabban babák történeteivel. A két oldalú hűtlenkedések és az ő bulizásai is terítékre kerültek, persze nem nyers valójában és teljes terjedelmében. A szaftos részleteket még én sem akartam tőle hallani soha, hát még a gyerekek. Inkább afféle direkt utalások formájában beszélt. Elmondott mindent, azt is, amiről én sem tudtam mert sehol sem szerepelt.

Finoman próbálta körbeírni mennyire egyedül és kétségbeesettnek érezte magát. Eddig is tudtam, hogy alkalmi barátnőkkel, kalandokkal próbálta kompenzálni, ami hiányzott az életéből, a szeretetet, a törődést, a gyengédséget, az intimtást, a kedvességet, a valakihez tartozás érzését és tudatát, és persze a szexet. Most már ő is elismerte ezeket, nem szó szerint e szavakat mondta ki, a mérhetetlen arroganciája és a büszkesége nem hagyta, de átláttam a magyarázatok kusza szövevényén. Zavarosak voltak az érzelmei, és sokszor ő maga is elgondolkodott pár pillanatra.

A története kicsit sem volt szívderítő. Nem egyszer több nővel is viszonyt folytatott párhuzamosan, plusz ezen felül még jó pár egyéjszakás csajjal is kalandozott.

Az exfeleségét többek közt egy Patrizia Kaiser nevű lánnyal is csalta, akivel három évig folytatott viszonyt. 2009 márciusa körül már Susieval randizott, de áprilisban még együtt volt Patriziával is, közben pedig meg Christine Reiler exszépségkirálynővel kavart. Majd jött a nordschleifei balesete, ahol összetörte magát. Patriziát végül májusban kidobta, és egy darabig még Christinnel futott, miközben Susiet szédítette. Követni sem tudtam Toto állandó alkalmi, és rövidtávú alkalmi, valamint egy éjszakás numeráit.

Korrekten beismerte, sok mindenben bizony ő is hibás, és komoly felelőssége van, a dolgok elfajulásában. Susie veszett vadként való viselkedése, nem csak a természetéből fakadt. Az a sok év, amit együtt végigharcoltak egymás mellett és egymás ellen, mindkettőjükben mély, és fájdalmassebeket hagyott. Susiet a házasságuk megtöltötte dühvel, daccal, keserűséggel fájdalommal, Toto ugyanakkor összetört lett, fásult, magányos és élvhajhász. Kezdtem érteni az osztrák miért kapaszkodik belém ennyire. Szüksége volt egy társra, aki viszont szereti, támaszt nyújt, és végre nem egyedül kell boldogulnia minden bajával.

A két gyerek némán hallgatta, az arcuk viszont mindent elárult, csak rájuk kellett pillantanom, és a fejükbe, a lelkükbe láttam. Nem tudtam eldönteni, Toto maga és a tettei miatt, vagy a srácok előtt szégyenkezik, mert már majdnem félszegen mesélt, és ahogy halad előre az időben és az eseményekben, lassan elbizonytalanodott. Biztosan tudtam, ő semmit sem bánt meg. Az arca rezzenéstelen maradt, viszonylag nyugodt volt, de a szeme aggodalmat tükrözött. Honnan tudtam? Meglepő módon kezdetben rám sem nézett, kerülte a tekintetem, de később egyre többször és egyre hosszabban kereste velem a szemkontaktust. Mire történetben a házassága felénél jártunk, már lényegében hozzám beszélt, és ez nem csak nekem tűnt fel. A két tini többször egymásra pillantott, majd az apjukra.

Nem tudtam eldönteni Toto miért engem érzett biztosabb pontnak a gyerekei helyett, két eshetőséget láttam. Az első, nem tudta elviselni, azt a csalódást, szomorúságot és hitetlenkedést, amit a szemükben nézve várta volna, így a könnyebb megoldást választotta, annak mondta a sztorit, aki már a nagy részét úgyis ismerte. Tőlem várta a stabilitást, a segítséget, ha elakadna. A második lehetőség sokkal kevésbé tűnt reálisnak, korábban már megígérte, nem lesz előttem titka, egyszer mindent elmesél, és ez volt, azaz egyszer, ez pedig a vallomás. Biztosra vettem, azért azt jobban megtervezi, így maradt az első verzió.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora