95

341 18 1
                                    

95.rész

18-as karika

Zihálva, és levegő után kapkodva öleltük egymást. Még mindig fel voltunk öltözve, csak a szükséges helyeken hiányzott rólunk a ruha. A hátam a falnak vetve, a lábam meg Toto dereka körül volt.

- Azt hiszem...a srácok hallották...-suttogtam.

- Csendesek voltunk... - motyogta rekedten, és lassan a földre engedett.

- Csendesek? – cukkoltam, és a tarkóját simogattam.

- A szokotthoz képest. - vigyorodott el pimaszul.

- Mi a fasz bajod volt? -megrázta a fejét – Szóval nő hiány. -nevettem.

- Bepánikoltam.

- Te? – mire egy félszeg mosolyt villantott.

- Komolyan felmerült benned a szakítás...

- Felmerült, de nem mérvadó opció addig amíg a farkad a gatyádban marad. – mire felnevetett, én pedig finoman a vállára csaptam – Tudod, hogy értem. – de csak mosolygott. - Olyan hülye vagy. – a homlokomnak döntötte az övét.

- Holnap bemegyek a gyárba, elrendezek mindent, és csütörtöktől szabira megyek. – döbbenten pillantottam rá.

- Miért?

- Miattad. – erre picit távolabb húzódtam tőle – Egy hülye seggfejként bánok veled, ezen változtatni kell, mielőtt a veszekedések vége szex helyett ajtócsapkodás lesz, vagy végleges szakítás.

- Toto, tudlak kezelni.

- Meddig? A kiborulások egyre rosszabbak, az előbb is úgy cirkuszoltam mint egy elmeháborodott. – nézett rám komolyan.

- Jó. Jó, én is ezt javasoltam az igaz... Beszélek Chrissel, de nem tudom elengednek e, nekünk jövő keddig még meló van.

- Dolgozz én meg napközben elleszek a srácokkal.

- Oké... Ugye tudod, hogy máris elkéstünk... - összevont szemöldökkel nézett rám, majd felnyögött.

- A lakásnézés.

- Uhum... Hatra beszéltük meg, és pár perc múlva hat. Plusz megígértük a srácoknak, hogy elvisszük őket enni.

- Felhívom, hogy legyen fél nyolc. - turkált a nadrágzsebében.

- Toto. -fogtam meg finoman a kezét - Fél óra alatt elkészülök.

- Tudom, de nem fogsz. – rajzolta körül az ujjaival a szám.

- Megőrültél? A srácok... - mutattam az ajtó felé suttogva.

- A nőmet akarom. – hajolt a nyakamhoz és csókolgatni kezdett.

- Elmebeteg vagy...- kuncogtam átölelve, miközben már a füléhez tartotta a mobilt.

- Toto vagyok...- a másik keze a pólóm alá csúszott.

- Tedd le. – suttogtam a másik fülébe, mire szélesen elmosolyodott.

- Igen, akadt egy kis gond... Fél nyolc előtt... - halkan felnyögött mert a kezem a férfiasságára csúszott és simogatni kezdtem– nem érünk... oda... Ma mindenképpen... - összeszorította a szemét, és felsóhajtott – megakarjuk nézni. – megcsókolt, de közben még élt a vonal.

- Tedd le... - tátogtam – Most.

- Rendben akkor...- a nyakába haraptam, elléptem tőle és levettem a pólóm, meg lerúgtam a viseltes nadrágom.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora