Eram insfarsit acasa, Cătălina era bine ingrijita de slujitori nostri si călătoria a fost mult mai buna decat dată trecuta. Acum am putut merge încet si am facut opriri de cate ori am simtit nevoia. Ma îndrept spre camera Cătălinei, sper ca in aceste zile de odihna si-a mai putut reveni.
-Maria?
-Da alteta. spune si se ridică.
-Condoleante sincere, am venit cu o cerință, te rog sa accepti sa fi doamna mea de companie. Într-un fel sau altul ma simt responsabilă pentru moartea soțului tau si trebuie sa ma gandesc la tine, la cat ajutor ai oferit.
-Accept cu bucurie, moartea soțului meu a fost datoria sa, a luptat pentru poporul si regele sau, zilele mele de tristețe s-au dus. Ii voi duce numele mai departe alături de fiul nostru.
-Are sper si eu, sper sa ai un fiu si bunul Dumnezeu sa te bucure privindu-l pe el cum creste. Esti plina de speranță Maria, ma bucur sa vad asta.
-Vă multumesc.
Am plecat din camera ei si am mers la Amon, toata ziua a fost reținut cu ceilalti consilieri pentru a analiza situatia si a trimite echipe de cautare. Ținutul a fost securizat, nimeni nu poate călători sau teleporta in lumea oamenilor, de acum suntem toti prinși aici pana apele se liniștesc și demoni vor respecta iar regulile.
-Amon, putem vorbi?
-Sigur ca da.
Toti ceilalti pășesc afara din începere pentru a ne lasa singuri. Mă așez pe un scaun la masă alături de el.
- Ai fost cam distras zilele astea, inteleg perfect si motivul dar acum totul este rezolvat, nu ?
-Sigur ca da, ținutul asa cum ti-am si spus este securizat si am avut grijă de toti, echipa noastra a adus fiecare demon ce a participat la atac. Poti sta fără grijă, i-am prins pe toti si daca vrei sa pleci la mama ta asa cum a-ti stabilit o poti face.
-Dar cum sa plec?
-Noi putem, datorita puteri lanticului tau poti pleca, doar noi putem părăsi lumea demonilor.
- Inteleg dar nu asta este motivul discuției pornite. Vreau sa ma confesez fata de tine, esti prea distras, neatent si ma neglijezi mult. De mult timp nu ai mai stat cu mine si nu am mai avut timp pentru noi. spun si il i-au de mana. Daca totul s-a rezolvat asa cum susti de ce nu poti sa iti iei o zi liberă pentru a o petrece cu mine?
- Sa imi i-au o zi liberă? Iubito te auzi? E ca și cum spui sa imi pun coroana pe scaun și să plec lăsând totul in mana supușilor mei pentru ca eu am altceva mai bun de facut si nu e bine. Nu imi pot lua zi liberă din a fi rege.
- Nu asta am spus prin zi liberă, ma gândeam ca daca totul este rezolvat sa avem si noi parte de puțin timp împreună. Înainte aveam timp de noi.
-Inainte nu eram atacați, asta m-a facut sa ma gandesc la multe posibilitati de trădare. Acum mi s-au deschis ochii, daca ei au îndrăznit să facă asta, acești mizerabili fara nimic te gândesti daca cineva mai puternic incearca? Mă întreb mereu cati demoni înafară de aceștia nu sunt de acord cu regulile noastre.
-Asta este bine, asta face orice rege dar nu este obsedat. Ai grija sa nu devina o obsesie.
- Nu iti face griji, o dată ce se va termina totul voi putea respira adânc și să scap de gândurile negre ce îmi învăluie mintea si cel mai important ma voi putea bucura de tine si copilul nostru.
-Ca veni vorba de mama, esti sigur ca pot merge?
-Sigur ca da, asa vei sta si tu in liniste si te vei relaxa puțin, din cauza situației ăsteia te vad destul de încordată, chiar urăsc sa te vad in starea asta. Du-te linistita si in cateva zile iti promit ca o sa vin după tine si te vei sătura de cata atenție o sa iti dau.
- Imi place cum suna asta.
Se ridică si ma săruta scurt, după ma prinde de talie si ma ridică tragandu-ma după el.
-Ști ce nu am facut niciodata? intreaba el.
- Ce anume?
- Nu am dansat, nu te-am învârtit,asa. Nu te-am prins de talie si tras puternic in bratele mele, exact asa. Nu te-am lăsat pe spate si te-am ridicat niciodata, asa. După nu ti-am furat un sărut pe gat in timpul dansului, asa.Încep să rad de dansul copilăresc pe care Amon incearca sa il faca cu mine, dar intru si eu in joc si continui ce a început.
- Nici eu nu am dansat niciodata cu tine, dar daca as fi facut asta as fi început prin a ma preface ca nu stiu sa dansez, asa. spun si incep sa ma prefac ca nu stiu cum se dansează. După m-as fi prefăcut că voi cădea si ti-as atinge pieptul, asa. Iar la final as fi zâmbit rusinata așteptând să imi furi un sărut pe obraz. spun si el imi săruta obrazul. După dans ti-as spune ca mi-ar plăcea să ne mai vedem, după te-as ignora total pentru a-ti creste interesul.
-Asa ai face? Nu ti se pare cam crud domniță? intreaba in timp ce isi etalează mișcările de dans in fata mea.
-Poate prea blând având în vedere că mi-ai furat săruturi, domnule.
-Atunci inteleg si respect decizia. spune si imi săruta mâna.
-Amon, te iubesc.
-Te iubesc mai mult decat iti poti imagina. Vrei sa te ajut sa te pregătești de plecare?-Voi cere ajutorul unei slujnice.
-Foarte bine, atunci când te vei întoarce o sa fiu doar al tau.
- Iar eu doar a ta. Cum calatoresc cu ajutorul lanticului?
-Spui numele meu si locul unde vrei sa ajungi.
- Multumesc.spun si părăsesc încăperea imediat ce ii dau un sărut.
O dată ce slujnica mi-a facut bagajul am spus numele si locul iar imediat eram in curtea palatului mamei. Doi soldați m-au escortat pana la ea si tatăl meu.
-Tiara ma bucur sa te vad, sper ca totul s-a rezolvat in lumea voastră.
-Sigur ca da. spun si ii îmbrățișez.
-O chem pe Alice sa iti duca bagajele, după mergem in gradina sa vorbim. spune si grăbită pleaca in cautarea lui Alice.
-Mă bucur sa te vad draga mea, radiezi! Cred ca acest copil te împlinește. spune tata si eu chicotesc.
-Sigur ca da, abia astept sa vin împreună cu el si sa va bucur si pe voi cu nepotul vostru.
-Asa sa fie! Sa ai parte de urmași si mai ales de un baiat sa va duca numele si responsabilitatea mai departe.
- Multumesc pentru urările de bine, sper ca cel puternic sa te audă pe tine si rugăciunile mele.
-Draga mea sunt îngrijorat de lumea demonilor, prin scrisorile tale urgente nu am facut altceva decat sa stau cu sufletul la gură in asteptarea ta sa imi spui ca esti bine.
- Asta am si facut, linisteste-ti sufletul împovărat tata, sunt acasa. Acum cum ai spus si tu am venit sa iti spun cat de bine sunt si ca nu mai avem nici o problemă.
-Esti sigura ca mai poti sta acolo? Erai cat pe ce sa mori si nu puteam face nimic.
-Tata mai ti minte ca in copilăria mea te-ai confruntat cu probleme si ai dus războaie la rândul tău?
-Da.
-Și eu! Mai tin minte si ca mama nu a plecat niciodata, la fel ca mine a avut o datorie de regină, mama si soție, la fel ca mine!
-Asa este, dar mama ta a fost căsătorită cu un om.
-Iar voi m-ati căsătorit cu un demon.
-Stiu, dar credeam ca tu o sa fi in inima tot alături de noi, indiferent cu cine esti căsătorită.
-Dar sunt! Cu ce v-am înșelat asa de mult increderea sa crezi asa ceva?
-Cu nimic, dar am impresia ca daca ar fi sa alegi l-ai alege pe el.
-Asa este, este soțul meu. Tu dintre coroana si mama ce ai alege?
-Familia! Pentru ca asta este cea ce conteaza.
-Exact.
-Tiara hai sa mergem in gradina. ne întrerupe mama si încheiem din priviri această discuție aprinsă.
CITEȘTI
Silită La Căsătorie
FantasíaPierdută în gânduri îmi așez capul pe pernă și îmi închid ochii obosiți. O imagine groaznică îmi rămâne în memorie și seacă de viață până și ultimul gând frumos pe care l-aș fi putut avea. În câteva zile voi fi mireasă, probabil oricare altă fată ce...