Szóval az egész egy nyári délutánon kezdődött. A füst mindent eltelített. Aki nem égett, az menekült. Thomas Moorland éppen magába roskadva nézte, ahogy a háza teteje még csillog a napfényben, miközben az alját a lángok emésztik fel. Ez szomorú volt.
A férfi szemében könnyek csillogtak, a tűz narancssárgás fényei, miközben fejében csengett még az utolsó zene, amit hallott a robbanás előtt:
"NÁD A HÁZAM TETEJE TETEJE, RÁSZÁLLOTT A CINEGE CINEGE, HESS LE RÓLA CINEGE CINEGE, BESZAKAD A TETEJE TETEJE " *sniff sniff naon szomorú, liek if u crie evrytim* A balesetre gondolt, ami miatt egész Jorvikot az égbe röpítette. Az a nyomorult WC deszka prank...Viszont nem csak Thomas Moorland életét tette két másodperc alatt tönkre egy halálra ítélendő zsivány, hanem a robbanás után életben maradt többi jorviki lakosnak is. Ebből kicsit fontosabbak Justin, Ydris és James. (na meg Conrad). A többi ded. Kebbler úr is, de őt leszarjuk mert egy geci. De azért Waterloo kapitány után hullassunk egy néhány könnycseppet, de kettőnél nem többet. Na, most hogy a gyászon túl vagyunk, lépjünk tovább.
Elkeseredésükben felszálltak az első szervkereskedés gyanús kompra, ami elvitte őket a legközelebbi beltenyészet gyanús őrült despotikus szigetre - Szodorra.
Szodor arról híres, hogy a mozdonyok élnek, és azt hiszik, hogy ők vezetik magukat pedig mindben van egy masiniszta, akik még a gépeknél is kevesebb IQ-val rendelkeznek és ők okozzák a legtöbb problémát, hiába próbálnak megfelelni ennek a tirannikus rendszer urának, a Kövér Ellenőrnek. Míg ők konzervszalámin és halott gekkókon élnek, ő királyi lakomákat tart a felső tízezerrel és szítja a feszültséget a dízel és gőzmozdonyok között, ami gang háborúkhoz vezet. Azokon, akik átlátnak diktatúráján és a szörnyű propagandán, úgy végzik, mint az a piros vonat akit befalazott valamelyik epizódban, tehát they ded. Hát senki sem fékezheti meg hatalmát?
Szóval hőseink egy ilyen településen találták magukat, és bár a diktatúra nem a legjobb, még mindig több, mint egy felrobbantott falu. Mivel minden vagyonuk odaveszett a tűzben, úgy kellett spórolniuk, mint egy vidékről bejáró pesti egyetemistának - tehát no kaja, no ruha, négyen osztoznak egy 1m2 albin, és imádkoznak, hogy nem kell leszopniuk a főbérlőt a kövi havi fizetés helyett. Életérzés ~
-HOGY FOGOM FERDINAND LOVAIT KIHAJTATNI ÉS ÉLŐSKÖDNI A RENDSZEREN WATERLOOVAL??? - siránkozott James, ahogy arra a gorilla agyú figurára gondolt, amint a robbanó wc deszka fejbe találja és azonnal hamuvá ég. Ő halt meg legelőször.
-Sehogy - válaszolt a mindig empatikus Justin. Ő neki minden érzelme elveszett, de az már a baleset előtt. Justin egyedül azt sajnálta, hogy a 20 mázsa crack amit rejtegetett a halott prostik alatt a pincében is odaveszett. Ő pedig nem. A crack, az egyetlen szerelme halott - neki viszont tovább kell lépnie. Ránézett a bekeretezett képre, amit magával hozott az anyagról, és úgy érezte, hogy 0,00000000000001 másodpercre visszajönnek az érzelmei, de azonnal el is múltak.
Ydris ügyet sem vetett rájuk, ő már azt tervezgette, hogyan fogja a diktatúrát megdönteni, és saját maga újból felépíteni. Néha elgondolkodott rajta, hogy fura érzelmei normálisak -e , de ilyenkor mindig rájött, hogy a horoszkópja Skorpió , és ah, oan skorpió dolog embereket igába hajtani és világuralomra törni uwu
-Tsak meine kristálygömb neh vezett volná oda! SHEIßE! - csapott az asztalra a 46, HANGSÚLYOZOM, 46 éves germán felemás szemű kontaktlencsés edgy pali, mint egy jó anime villain, a többiek viszont erre fel sem kapták a fejüket - megszokták, hogy alter tescos Drakula barátjuk kissé teátrális, és még mindig gyászolja kristálygömbjét, egyetlen szeretőjét. A wc deszka vele is elbánt, mikor egy 70 fokos szögben becsapódott és ripityára törte majd felgyújtotta az egész helyet, a vadmacska lányokkal együtt. Őket nem sajnálta.
Thomas Moorland szomorúsággal a szemeiben rázta meg lemondóan a fejét, miközben három szobatársán végignézett. Az egy dolog, hogy az egész ország leégett, ahol eddig élt, de hogy pont ez a három nyomorult maradt vele együtt életben? Már-már az öngyilkosságon gondolkozott. De félt mit tennének a holt testével. (Főleg Ydris. A skorpió.) (uwu) Szóval ahelyett, hogy az ő pofájukat bámulta volna tovább, ami csak a depressziót élesztette fel benne, kitekintett az ablakon, ahol pont süvített egy vonat a síneken.
Thomas a gőzmozdony.
TATATATAAAAAAAAAA
Ahogy Thomas Moorland az ő ostoba hal szemeivel belenézett a gép vérfagyasztó, halott, fekete, fénytelen szemeibe, a szíve megdobbant: felismerte benne magát. Ahogy a vérfagyasztó mosolyra nézett, a lába elgyengült, a szögletes, groteszk szemöldökről nem is beszélve - itt érezte először azt a kaparó érzést Claire halála óta. Mondjuk, akkor is hasonló melegséget érzett, mikor látta, hogy a vén fasz Jasper bácsi háza leszakad és agyonnyomja, a hullája egy tojásrántottára emlékeztette.
Tudta, hogy itt az élete
GYÖKERESEN.
Megváltozik...
To be continued...
YOU ARE READING
A mellizmon túl - egy nagyszerű fanfic szalonnasütő 18+ lajosgamer
Historical FictionSSO megihletett minket. Íme a legjobb fanfic, amit valaha olvasni fogtok. /sarcasm Karakter dráma, plot twist plot twist hátán, akció, és szerelem, kell ennél több? (mondjuk egy tiszta történet szál, de az snassz) VOTE AND COMMENT UWU ~~~ <3 bye...